Gå til innhold

Sjansen for å bli gravid

anonyme-krim

Anbefalte innlegg

Hei! Det er mulig at dette er et teit spørsmål, noe som alle egentlig skal vite.

Men jeg lurer da uansett.

Jeg har mensen nå, og har gått på de hvite sukkerpillene i 5 dager. I går kveld hadde jeg sex, og jeg lurer da på hvordan sjansene er for å bli gravid? Dette er jo noe jeg ønsker å unngå..

Burde jeg kjøpe angrepille i morgen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal være trygg i de syv dagene du tar sukkerpillene så lenge du har tatt hele brettet. Og begynner på et nytt brett når du er ferdig med sukkerpillene .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal være trygg i de syv dagene du tar sukkerpillene så lenge du har tatt hele brettet. Og begynner på et nytt brett når du er ferdig med sukkerpillene .

Puhh.. Tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å lese pakningvedlegget til pillene så du vet hva de hjelper for?

Fordi esken og pakningsvedlegget er kastet, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi esken og pakningsvedlegget er kastet, rett og slett.

Da er det bare å finne det på internett, og det er også en grunn til at det er anbefalt og lese om piller man tar på forhånd..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det bare å finne det på internett, og det er også en grunn til at det er anbefalt og lese om piller man tar på forhånd..

Jeg fant det på internett, jeg spurte her. Og vedlegget er lest mange ganger, men har ikke fotografisk hukommelse, så noe glemmer man. Er det så farlig at jeg spurte her da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant det på internett, jeg spurte her. Og vedlegget er lest mange ganger, men har ikke fotografisk hukommelse, så noe glemmer man. Er det så farlig at jeg spurte her da?

Nei jeg blir bare litt overrasket over at folk ikke vet at p-piller virker mot graviditet uansett hvor man er i syklusen. Trodde det lissom var poenget med hele pilla.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg blir bare litt overrasket over at folk ikke vet at p-piller virker mot graviditet uansett hvor man er i syklusen. Trodde det lissom var poenget med hele pilla.

Klart jeg vet at det er poenget. Jeg var bare usikker på HVOR sikkert det var når man går på sukkerpiller. Er det virkelig vanlig å få så kvasse svar for et lite spørsmål på kvinneguiden?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg vet at det er poenget. Jeg var bare usikker på HVOR sikkert det var når man går på sukkerpiller. Er det virkelig vanlig å få så kvasse svar for et lite spørsmål på kvinneguiden?

Tolk det som du vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuppa_: Hvorfor ikke bare la være å lese tråden istedetfor å komme med spydigheter? det er nok flere som har mistet vedlegget og lurer på det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Nuppa. Jeg er overrasket over hvor mange som putter i seg hormoner, altså p-piller uten å vite hva som skjer med kroppen når de gjør det. Hva p-pillene egentlig gjør, hvordan de virker.

På felleskatalogen.no så står alt man ønsker å vite. Spør gjerne, det er ikke det. Men det er lurt å vite hva man putter i seg og hvordan det faktisk virker. Også noe så "uskyldig" som p-piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med Nuppa. Jeg er overrasket over hvor mange som putter i seg hormoner, altså p-piller uten å vite hva som skjer med kroppen når de gjør det. Hva p-pillene egentlig gjør, hvordan de virker.

På felleskatalogen.no så står alt man ønsker å vite. Spør gjerne, det er ikke det. Men det er lurt å vite hva man putter i seg og hvordan det faktisk virker. Også noe så "uskyldig" som p-piller.

Klart det, enig selv jeg. Jeg reagerte vel mye på måten de ble "sagt" på.

Jeg vet med meg selv hva jeg putter i meg, men en søndagsmorgen fylt av litt nerver osv, så falt det meg inn å spørre her. Litt korttekt kanskje, men sånn ble det nå.

Men jeg håper også at de fleste er klar over hva de putter i seg, og er klar over alt med bivirkninger osv.

Jeg fikk da svar på det jeg lurte på, og i dag var jeg å hentet ut en ny runde med p-piller. Bare pga denne tråden skal jeg lese vedlegget for tusende gang, kanskje jeg har glemt noe siden sist :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...