Anglofil Skrevet 9. oktober 2011 #22 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg er som regel sprutrød i ansiktet, svett og ja, i det hele tatt. Mvh Yvonne
Rødtoppen86 Skrevet 9. oktober 2011 #23 Skrevet 9. oktober 2011 Kjenner meg godt igjen her. Husker en gang på vgs vi hadde spilt innebandy og jeg er jo med for fullt. Etterpå i klasserommet kom det mange kommentarer om hvor rød jeg var Damen i skranken på sats kommenterte også en gang til en kollega idet jeg gikk inn i garderoben. Hun trodde nok ikke at jeg fikk det med meg nei. Jeg blir ikke bare rød men skikkelig RØD, håret står til alle kanter og svetten renner hehe. Jeg vet at jeg ser morsom ut etter trening, særlig siden det blir hvite områder rundt munn og øyne. Det er dessverre fint lite å gjøre med det annet enn å late som ingenting og gå med hevet hode.
Gjest Badabing Skrevet 9. oktober 2011 #24 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg blir knallrød i ansiktet, men kritthvit rundt munnen, som en klovnemunn. Aner ikke hvorfor jeg blir det, men vet i alle fall at det aldri ville skjedd at noen flørtet med meg på gymmen, sånn som det er på film.
muesli Skrevet 9. oktober 2011 #25 Skrevet 9. oktober 2011 Eg ser ikkje ut etter trening Som badabing skriver, det er neppe nokon som kjem til å flørte med meg på treningssenteret eller etterpå ^^
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå