Gå til innhold

Hvordan ser du ut etter trening?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En jente lo av meg i dag. :tristbla: Jeg hadde vært på trening så jeg var drit rød i ansiktet da jeg var på vei hjem. :sjenert:

Er det ikke gale nok at jeg er forbannet med et ansikt som alltid blir rødt når jeg trener? Så må noen le og fnise om det. Og hun var på min alder! :trist:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er rød i ansiktet og klissvåt i håret etter trening ... ikke noe lekkert syn i det hele tatt. Men det bryr meg svært lite.

Skrevet (endret)

Haha, høres ut som en person med svært korte sosiale antenner! Er da ikke noe unormalt med å være rød i fjeset etter trening!

Endret av Trollbarn
Gjest Adriane
Skrevet

Er man ikke rød i fjeset og svett etter trening, så har man vel kanskje ikke trent særlig hardt :filer: Eller, så er man eksepsjonelt heldig, og blir verken rød eller svett når man trener, men det har jeg vondt for å tro. Selv ser jeg ut som en hummer etter fem minutter, og svetten siler. Men da tenker jeg bare at det betyr at jeg har utbytte av treningen :jepp:

Skrevet

En jente lo av meg i dag. :tristbla: Jeg hadde vært på trening så jeg var drit rød i ansiktet da jeg var på vei hjem. :sjenert:

Er det ikke gale nok at jeg er forbannet med et ansikt som alltid blir rødt når jeg trener? Så må noen le og fnise om det. Og hun var på min alder! :trist:

Du ler sist - med en bedre helse og flottere kropp!

• Liker 3
Skrevet

:overrasket: Seriøst? Så frekt! Det der gjør man bare ikke :nei:

Jeg blir sprutrød og ser ut som en tomat, kanskje enda rødere hvis jeg har trent styrke - jeg får blikk men jeg sender som regel dem et blikk med hevet øyenbryn: Jeg har trent, se en annen vei! :fnise:

Syns ikke du skal la det gå mer innpå deg, hun er nok bare veldig teit i oppførsel og tankegang..

Skrevet

Herregud for noe latterlig å le av! Hun trener vel ikke selv da..

Selv er jeg ganske rød i kinnene, men det gir seg ganske fort. Håret er klissvått for alle svettekjertlene mine har visst samlet seg der :/ Så hvis jeg trener ute så har jeg på meg panneband/hårband eller lue.

Skrevet

Dette kommer jo såklart ann på hvordan hun lo. Sto hun på gaten og hånet deg, eller var det ei du snakket med som flirte litt?

Selv flirer jeg litt av venninner som har vært og trent selv som er røde i ansiktet, men det er da aldri vondt ment. Blir rød som en hummer selv så ser bare humoren i det. Er det så frekt?

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Rart gjort av henne, skjønner ikke hva som er så morsomt med et rødt ansikt?

Jeg blir veldig rød i ansiktet selv, spesielt etter cardio. Men det går fort over, har jeg en liten "cooldown" på treningssenteret hvor jeg går rolig etter joggingen imens jeg drikker masse vann og tøyer og bøyer og diller og loker litt etterpå så er det nesten borte innen jeg forlater senteret.

Men litt rosa i trynet og svett i håret er jeg alltid når jeg går hjem (dusjer ikke på senteret siden jeg bor rett i nærheten), det bryr meg ikke.

Skrevet

Du er ikke alene om å bli rød i ansiktet etter trening, eller svett!! Så at hun lo av deg var sikkert bare av ren missunnelse ;) Jeg ser ikke ut etter trening, rød og klissvåt i hår og på klær, og om noen hadde ledd av meg, så væresgod ;) Kunne ikke brydd meg.

Skrevet

Rart gjort av henne, skjønner ikke hva som er så morsomt med et rødt ansikt?

Jeg blir veldig rød i ansiktet selv, spesielt etter cardio. Men det går fort over, har jeg en liten "cooldown" på treningssenteret hvor jeg går rolig etter joggingen imens jeg drikker masse vann og tøyer og bøyer og diller og loker litt etterpå så er det nesten borte innen jeg forlater senteret.

Men litt rosa i trynet og svett i håret er jeg alltid når jeg går hjem (dusjer ikke på senteret siden jeg bor rett i nærheten), det bryr meg ikke.

Agreed!

Jeg ble så veldig nysgjerrig på nicket ditt, Cunt-zilla? :fnise: Er det lov å spørre om opphavet? :P

Skrevet (endret)

Det var en stund jeg dro rett fra kampsporttrening (av det intense slaget) og rett på bussen fordi det ikke var ordentlige dusjer der. Da var jeg rød i fjeset, svett, håret i alle kanter og en hestehale på bærtur, ofte klissbløt på t-skjorta fordi jeg var skjelven i armene og hadde prøvd å drikke fra en litt uberegnelig flaske, kanskje et blåmerke eller to, og en banan halvveis nede i svelget. Neppe et skjønt syn! :ler:

De fleste av oss blir røde i fjeset når vi trener, det er helt normalt. Det viser jo strengt tatt bare at du har vært aktiv? Det er ihvertfall ikke du som er den teite her.

Endret av Pingting
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Agreed!

Jeg ble så veldig nysgjerrig på nicket ditt, Cunt-zilla? :fnise: Er det lov å spørre om opphavet? :P

Var bare noe jeg fant på i farten når jeg skulle lage nick, jeg har vært i mang en diskusjon her hvor jeg har blitt hulken-sint og utviklet meg til en gigantisk mannespisende monsterf*tte så jeg syntes det var passende.

Men jeg fant faktisk ordet på urban dictionary etterpå:

cuntzilla

n.

the large vagina-monster that lives in the pacific coast of california. it can grow to 80 feet in height and enjoys to eat dick

ahahhhhhhhhhhh. holey shit, a cuntzilla. run!!!!!

:fnise:

Skrevet

Ikke bry deg om henne, Chi :klem:

Jeg blir rødsprengt i ansiktet og går rundt helt i min egen verden etter trening, så jeg ser sikkert ganske fjern ut :fnise: Svett og glinsende fin i ansiktet. Skikkelig sexy :nigo:

Gjest Cosette
Skrevet

Jeg blir så rød i ansiktet under trening at det er helt sykt. Får helt sjokk når jeg ser meg i speilet etter en økt på mølla. Jeg har knallrøde, ujevne "felt" over hele ansiktet, og ser ut som noe fra en sci-fi-film. Selv etter å ha tøyet ut, dusjet og kledd meg, er jeg knallrød. Får mange undrende blikk på vei hjem!

• Liker 1
Skrevet

Var bare noe jeg fant på i farten når jeg skulle lage nick, jeg har vært i mang en diskusjon her hvor jeg har blitt hulken-sint og utviklet meg til en gigantisk mannespisende monsterf*tte så jeg syntes det var passende.

Men jeg fant faktisk ordet på urban dictionary etterpå:

cuntzilla

n.

the large vagina-monster that lives in the pacific coast of california. it can grow to 80 feet in height and enjoys to eat dick

ahahhhhhhhhhhh. holey shit, a cuntzilla. run!!!!!

:fnise:

Hahahaha, jeg merker at jeg liker deg allerede ;)

Be afraid, be very afraid! Haha, fantastisk

Gjest Solmåne
Skrevet

De få gangene jeg har trent så ser jeg ut som en gris som nettopp har blitt dratt bortover rennesteinene

Skrevet

Jeg er knall rød i ansiktet og gjennomvåt :)

Det tyder bare på at du har hatt en bra treningsøkt :)

Ikke ta deg nær av det.

Skrevet

Jeg blir så rød i ansiktet under trening at det er helt sykt. Får helt sjokk når jeg ser meg i speilet etter en økt på mølla. Jeg har knallrøde, ujevne "felt" over hele ansiktet, og ser ut som noe fra en sci-fi-film. Selv etter å ha tøyet ut, dusjet og kledd meg, er jeg knallrød. Får mange undrende blikk på vei hjem!

Godt vi er flere! Jeg får også slike røde "felt" i ansiktet, ser absolutt ikke bra ut! Tar også lang tid før det gir seg. Får ta det som et tegn på at vi har trent godt, vil heller være rød i ansiktet og svett over alt enn å vandre ut fra treningssenteret seende nysminka og fresh ut ;)

Skrevet

Jeg er rød i ansiktet og klissvåt i håret etter trening ... ikke noe lekkert syn i det hele tatt. Men det bryr meg svært lite.

Da er vi to! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...