KiirKari Skrevet 9. oktober 2011 #1 Del Skrevet 9. oktober 2011 Heisann! Går ut i fra at denne tråden passer best her. Jeg har en veldig god guttevenn, vi er faktisk bestevenner. Han sier ofte at jeg er utrolig pen, at han elsker meg av hele sitt hjerte osv. Han er en utrolig snill og god person og jeg elsker ham virkelig. Vi har det kjempe morsomt sammen, i går var jeg, han og en god venn av oss ( venn av begge) på kino. Fikk utrolig mange latteranfall! Men når vi er sammen er det minst en person rundt oss, dvs jeg pleier ikke være alene med ham, jalefall ikke lenge. Så jeg er redd for at flyten og den gode stemningen forsvinner, og at det oppstår pinlig taushet. Jeg har tenkt og prøve men hva kan vi gjøre? Vi bor dessverre ikke i noe storby så mulighetene er begrenset, vi bor i Sandnes begge to. Hva kan vi gjøre, uten at det blir for "date" aktig? Tror dere flyten forsvinner? Hva gjør jeg viss den pinlige tausheten oppstår? Vi har kontakt på sms, skype facebook o.l daglig. Jeg er usikker om jeg liker han, vil ikke ødelegge vennskapet, men jeg tror at viss vi får vært alene sammen så kan jeg finne ut om jeg liker ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #2 Del Skrevet 9. oktober 2011 En tur på stranda og grille pølser? Bare du og han, med varme gode klær. Litt spøk og litt alvor, men du kjenner han jo såpass nå at du vet hva han ville like å gjøre. Vanskelig å foreslå noe konkret når man ikke kjenner folk. Skjønner at du vil finne ut om det er "noe" der. Så da gjelder det om å finne en setting der dere begge føler at dere er komfortable in the first place. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå