Gjest Viola Skrevet 9. oktober 2011 #1 Del Skrevet 9. oktober 2011 For en tid tilbake var min mann gjennom 10 år utro. Han holdt forholdet gående en mnds tid før jeg fersket han på facebook. Vi har små barn. Han angret alt og innså at det hele var en tabbe, at det var meg han elsket og ville fortsette sammen med. Jeg har hele tiden sagt at jeg var villig til å prøve. MEN, og det menet er stort. Hvordan skal jeg klare dette? Jeg føler jo at alt er ødelagt. Vi fungerer kjempeflott som en familie. Vi har bestandig gjort ting sammen alle 5. Og alt det funker. Men kjæresteforholdet føles som det er over. Jeg får så dårlig samvittighet for at jeg ikke får det til. Mannen min prøver på alle måter. Han er kjærlig og snill overfor meg, veldig oppmerksom og romantisk. Han har fått en oppvokning. Det har jo ikke jeg. Jeg har bare fått skuffelsen, sinnet, sorgen, sviket og bedraget. Jeg vil så gjerne at alt skal bli bra for det fortjener barna og den flott familien vi er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 9. oktober 2011 #2 Del Skrevet 9. oktober 2011 jeg aner ikke hvordan du har det, men det må være forferdelig for deg. for dere alle. kan dere ikke forsøke parterapi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 9. oktober 2011 #3 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det første du må "gjøre" er å akseptere dine egne følelser - og de er naturligvis helt annerledes enn følelsene til mannen din. Mange som opplever utroskap, - opplever et traume. Og det tar tid å komme seg gjennom dette. Du skal igjennom sinne og sorg og det kan ta lang tid før du er i balanse igjen. Sannsynligvis vil du være i en emosjonell berg-og-dalbane en god stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå