vonnie Skrevet 5. desember 2003 #1 Del Skrevet 5. desember 2003 Hei Jeg har kjøpt alle de "viktige" gavene til samboer. Men har lyst til å kjøpe noe småting også.....som vi kan ha uner vårt første felles juletre..... Har dere noen tips til hva jeg kan kjøpe??? Jeg har kjøpt Kontor stol , Mp3-spiller og en bok.... ( han har nettopp startet eget firma , jobber som grafisk designer , interrisert i data , playstation og verktøy ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 5. desember 2003 #2 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg kjøper gjerne en stor marsipangris eller noe annet han liker som ekstragave. Joda, han får jo dette utenom og, men bare for å pakke inn litt ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vonnie Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 5. desember 2003 ikke dumt nessi... Trenger noe ekstra og pakke inn jeg også skjønner du! Okay da har jeg i alle fall en ting... Flere tips motas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #4 Del Skrevet 5. desember 2003 en boxer sokker deodurant hårgele uinnspilte cdèr...... Dette var iallefall noen forslag...trenger flere selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 5. desember 2003 #5 Del Skrevet 5. desember 2003 Liten flaske cognac sigarer dataspill barberblader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vrimmel Skrevet 5. desember 2003 #6 Del Skrevet 5. desember 2003 Kjøp datablader! Det finnes mange fagblader som du kan få tak i hos f.eks Narvesen bl.a COMPUTER ARTS, COMPUTER ARTS SPECIAL, 3D WORLD, CAP & DESIGN.. osv osv.. Eller kanskje småting til kontoret, som morsomme magneter til magnettavle (kanskje du kan kjøpe magnettavle også) sjokolade, vin, marsipan eller tegneserier!! slike ting som du vet han liker.. kort eller brettspill - som dere kan spille sammen i julen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vonnie Ikke på logget Skrevet 5. desember 2003 #7 Del Skrevet 5. desember 2003 Okay det ble en liten gave til eller egentlig ikke liten , men allikevell..... DVD box- Nightmare on elm street! kostet 679 kr inkl frakt osv..... da må jeg stoppe nå har jeg ikke råd til mer!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 5. desember 2003 #8 Del Skrevet 5. desember 2003 CD DVD Blad Boxer Sokker Sjokolade Massasjeolje Belte Hårvoks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. desember 2003 #9 Del Skrevet 6. desember 2003 Verktøy! Min samboer sa en gang til meg at han heller fortrakk å få et skrujern i stedet for sånne roser han nettopp hadde gitt meg. (Rosene var nydelige og jeg fikk dem da vi hadde vært sammen i 1000 dager. Han hadde regnet det ut, søte mannen. :D ) Derfor pakket jeg inn et lite skrujern og la det i julestrømpen sammen med innpakket snop. Da ble han glad. Mest fordi jeg husket det han sa. Han har faktisk fått brukt det lille skrujernet også. Min samboer sier at enhver mann med litt respekt for seg selv, bør ha et minimum av verktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå