Gjest otrivin Skrevet 9. oktober 2011 #21 Skrevet 9. oktober 2011 Syns iphone er mye lettere å forstå, lettere å laste ned ting til, mer å laste ned, mer praktisk, bedre lyd, bedre kamera, filming +++ i forhold til de android jeg har prøvd.
Toxic_blue Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #22 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har HTC-telefon med Android via jobb, og jeg er ikke spesielt fornøyd med den. Den er ganske treig, den låser seg og touchscreenen svarer ikke, osv. Jeg synes plattformen er ganske tungvint å arbeide med og å tilpasse til mitt bruk. Iphone har jeg ikke prøvd. prøv og formatere på pcen.. 1
Cata Skrevet 10. oktober 2011 #23 Skrevet 10. oktober 2011 Liker iPhone best fordi det er den eneste touchmobilen jeg har hatt , men i tillegg så kommuniserer den smertefritt med min hjemlige iMac - og etter å ha sloss med min forrige Nokia da den skulle synces med iMac, så var det faktisk et lite poeng for meg. Har dessuten ikke hatt noen problemer med iPhone på det året jeg har hatt den.
Gjest NotSo Skrevet 18. oktober 2011 #25 Skrevet 18. oktober 2011 Vel har du mac, iPad og andre Apple produkter hjemme, vil du vel sannsyligvis gjøre et bedre kjøp hvis du kjøper en iPhone. En iPhone er vel også kanskje litt lettere å forstå enn Android. Men iPhone er vel en mer lukket platform enn Android, når det gjelder utvikling av nye programmer etc. På en Android telefon har du en mye større grad av tilpassningmuligheter når det gjelder utseende. Har selv ingen av delene, men blir vel en ny mobil til jul og blir nok Android telefon da
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #26 Skrevet 19. oktober 2011 Har ikke noe problem med å forstå at folk liker ios. Personlig synes jeg det blir litt... flaut? Føler brukeren blir litt... dumforklart? Uansett, både ios og android fungerer glimrende! Du har flere valgmuligheter med en android, og du har stor frihet i hvordan håndsettet skal se ut, hva du vil ha av funksjoner og hvordan oppsettet skal være. Du har en enorm valgfrihet her i forhold til ios, men skal du bruke alle disse, krever det jo at du faktisk gjør noe. (Men begge funker jo glimrende out of the box). Du må bare ikke sammenligne en iphone 4(s) med en android tlf til en 1000-lapp. Mamman min klarer fint å bruke både iphone og android'en sin. Utrolig nok har jeg fått færre spørsmål etter at hun fikk seg en HTC, enn når hun hadde iphone. Er rett og slett bare en vanesak. Det er et personlig valg, og gjør du litt research blir det ikke feil uansett. 200 millioner android-enheter kan ikke ta feil Heller ikke 4 millioner iphone 4s på en helg Å si at en android-enhetet er vanskelig å bruke er bare patetisk. ios5 har jo tatt noen skritt nærmere android, og kopiert noen fine funksjoner. 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #27 Skrevet 19. oktober 2011 Syns iphone er mye lettere å forstå, lettere å laste ned ting til, mer å laste ned, mer praktisk, bedre lyd, bedre kamera, filming +++ i forhold til de android jeg har prøvd. Nå finnes det jo faktisk android-telefoner som er mye bedre enn iphone, på alle disse punktene (foruten muligens mer å laste ned - som snart ikke er noe problem uansett). Alle de andre argumentene er bare uvitenhet, fordommer eller en konsekvens av at du har testet en crappy telefon eller ikke testet nok. (eller ikke vil?) Om du skal ha et os som er lett å bruke, burde du hoppe over iOS og gå for windows phone 7 istedenfor 1
Pippi92 Skrevet 22. oktober 2011 #28 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har aldri prøvd android, men etter jeg fikk iPhone har jeg funnet ut at jeg aldri skal ha noen annen telefon. Jeg elsker Apple sine produkter, og for meg og min bruk er iPhone kjempe bra. Den er veldig enkel og ryddig å bruke, har aldri hatt problemer med den.
JHF Skrevet 22. oktober 2011 #29 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg hadde IPhone, men kjøpte en Samsung Galaxy S2 i vår. har ikke angret ett sekund. Synes ikke at den har hatt en mer komplisert meny-system, men det tok jo selvfølgelig litt tid å gjøre seg kjent etter å ha hatt Iphone i 2 år.
Gjest Heloise Skrevet 22. oktober 2011 #30 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg foretrekker Andriod. Er ikke Apple-fan. 1
Cata Skrevet 22. oktober 2011 #31 Skrevet 22. oktober 2011 Har ikke noe problem med å forstå at folk liker ios. Personlig synes jeg det blir litt... flaut? Føler brukeren blir litt... dumforklart? Jeg liker å være dum . Jeg ser det ikke som noe mål i seg selv å "mekke sammen" en mobil selv. Jeg foretrekker å bruke den. 2
DBM Skrevet 22. oktober 2011 #32 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har aldri prøvd android, men etter jeg fikk iPhone har jeg funnet ut at jeg aldri skal ha noen annen telefon. Jeg elsker Apple sine produkter, og for meg og min bruk er iPhone kjempe bra. Den er veldig enkel og ryddig å bruke, har aldri hatt problemer med den. Jeg synes denne mentaliteten er ganske beskrivende for iMenigheten: "Jeg skal aldri ha noe annet". Da går du glipp av mye. Har etter hvert fått inntrykk av at dette er de samme menneskene som "aldri mer skal ha Samsung", fordi de hadde Samsung-søppel på 90-tallet. Godt mulig at iOS er enklere enn Android, uten at jeg skjønner hva som skal være vanskelig med en Android-telefon. Som jeg har sagt flere ganger i lignende tråder så er jeg skeptisk til at de som ikke kan beherske Android skal ha smarttelefon. 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #33 Skrevet 22. oktober 2011 Hastigheten til Android-telefoner har blitt veldig mye høyere, de som selges i dag er minst 4x raskere enn de man fikk for mindre enn to år siden.
Toxic_blue Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #34 Skrevet 30. desember 2011 Men nå har dama kjøpt seg 4s og jeg syntes bare det var bortkasta penger pga iphone 4 er prikk lik....! eneste er det at du har den appen som heter siri og kan prate .... men da er det jo det at siri er helt talentløst ....! skjønner nesten ingenting og hva er vitsen..............................!
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #35 Skrevet 30. desember 2011 Men nå har dama kjøpt seg 4s og jeg syntes bare det var bortkasta penger pga iphone 4 er prikk lik....! eneste er det at du har den appen som heter siri og kan prate .... men da er det jo det at siri er helt talentløst ....! skjønner nesten ingenting og hva er vitsen..............................! Den har raskere CPU og bedre kamera.
Radon Skrevet 31. desember 2011 #36 Skrevet 31. desember 2011 Jeg har en htc, knall fornøyd! Har aldri vært noen applefan, synes blant annet mye er veldig overpriset. Jeg har dog aldri eid en iphone, men ut i fra det jeg har fått prøve/hørt hos andre så er jeg godt fornøyd med en htc! Det viktigste er nå uansett at jeg kan ringe og sende meldinger med den.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #37 Skrevet 31. desember 2011 (endret) Jeg har hatt begge deler og liker Android best. Jeg liker å ha muligheten til å forandre utseendet på den, bytte ikoner og gjøre den så min som mulig. Liker å ha widgets på skjermen og muligheten for å utvide minnet med minnekort. Lagt til: Men er ingen Apple motstander altså, elsker ipoden og ipaden min Endret 31. desember 2011 av uAnonymBruker
Sophia. Skrevet 1. januar 2012 #38 Skrevet 1. januar 2012 Jeg har hatt begge deler, men jeg liker iPhone (som jeg har nå) best. Syns generelt operativsystemet på iPhone fungerer mye bedre. Det er mer brukervennlig, penere å se på og passer mer til mine behov. Syns også AppStore er veldig mye bedre enn Market på Android. I tillegg har jeg aldri hatt problemer med min iPhone 4, i forhold til to Android-mobiler (fra Samsung og HTC) som sluttet å virke etter omtrent et år med helt normal bruk.
Heart7086 Skrevet 1. januar 2012 #39 Skrevet 1. januar 2012 Jeg har selv ikke hatt Iphone(eller noen andre apple-produkter), av enkle grunner som at jeg ikke vil være låst til å kun bruke apple sine apper og programmer, og til dels måtte betale for alt. Ellers liker jeg ikke oppsette/menyen på iPhone, android er helt min stil. Nå har min HTC Desire tatt kveld(etter FLERE turer i gulvet og marka, men etter å ha blitt kjørt over av en stor bil sa den takk for seg). Har nå bestilt Samsung Galaxy SII, og håper å tror jeg blir like fornøyd/mer med den enn med min elskede HTC:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå