Gå til innhold

Iphone/Androide.


Toxic_blue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne tråden passet meg fint i og med at jeg veksler mellom å ville kjøpe en iPhone 4s og Samsung Galaxy s2 white annenhver time om dagen. Aldri prøvd android, men er veldig glad i Apple.

*Lener meg tilbake i stolen og venter på mer respons i tråden* :popcorn:

Endret av hederlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Denne tråden passet meg fint i og med at jeg veksler mellom å ville kjøpe en iPhone 4s og Samsung Galaxy s2 white annenhver time om dagen. Aldri prøvd android, men er veldig glad i Apple.

*Lener meg tilbake i stolen og venter på mer respons i tråden* :popcorn:

For all del, hold deg unna android! Har hatt iPhone4 en stund, men mistet den. Da endte jeg opp med en HTC toppmodell (android), og har aldri hatt noe større drittmobil. Dette gjelder både mobilen og android plattformen. Det eneste bra er kamera. Kjøp iPhone alle sammen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlige argumenter, for de gjelder vel meg for MEG personlig, men har lyst på iPhone. Har mac, ipad og ipod, og nå kommer jo også iCloud hvert øyeblikk som vil gjøre det enkelt å synkronisere innhold mellom disse. Er også naturlig svak for appleprodukter. Minuset er prisene, og at systemet er litt vèl rigid av og til.

Plussen med android er at samsungtelefonene virker utrolig bra. Sony e har jeg personlig aldri hatt sansen for, men prøvde en samsung herom dagen, og den var utrolig flott. Veldig skarp og fin skjerm sammenliknet med iPhone, men jeg synnes meny-systemet er mer kronglete enn apples.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, hold deg unna android! Har hatt iPhone4 en stund, men mistet den. Da endte jeg opp med en HTC toppmodell (android), og har aldri hatt noe større drittmobil. Dette gjelder både mobilen og android plattformen. Det eneste bra er kamera. Kjøp iPhone alle sammen

Hvordan er brukervennligheten på Android da? Jeg elsker iPhone sin enkle stil og logiske sammensetning. Har iPhone idag, men av den gamle og trege typen.

Jeg er nok over gjennomsnittet opptatt av utseendet, hvordan er Android sånn sett? Også har jeg fortått at det er enklere å forandre design, men fungerer det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt alle xperia androidene utenom arc..

kjøpte meg iphone for et par måneder siden og er utrolig fornøyd så min mening er det at iphone er utrolig mye bedre og pålitelig en androide....! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt alle xperia androidene utenom arc..

kjøpte meg iphone for et par måneder siden og er utrolig fornøyd så min mening er det at iphone er utrolig mye bedre og pålitelig en androide....! :popcorn:

PS androidene blir veldig fort trege hvis du laster inn mye musikk og laster ned apper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde androidemobil, helt grei i grunn, men kjøpte iphone 4 fordi mobilen min gikk helt klikk, og kommer nok aldri til å kjøpe androidmobil igjen. selv om iphone er mainstream, elskerrrrr den.(:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde androidemobil, helt grei i grunn, men kjøpte iphone 4 fordi mobilen min gikk helt klikk, og kommer nok aldri til å kjøpe androidmobil igjen. selv om iphone er mainstream, elskerrrrr den.(:

ENIG...........!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Hvordan er brukervennligheten på Android da? Jeg elsker iPhone sin enkle stil og logiske sammensetning. Har iPhone idag, men av den gamle og trege typen.

Jeg er nok over gjennomsnittet opptatt av utseendet, hvordan er Android sånn sett? Også har jeg fortått at det er enklere å forandre design, men fungerer det bra?

kort og godt er android det motsatte av iPhone. Alt som er bra på iPhone er dødsdårlig på Android. Er ingenting bra verken mtp brukervennlighet eller utseende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kort og godt er android det motsatte av iPhone. Alt som er bra på iPhone er dødsdårlig på Android. Er ingenting bra verken mtp brukervennlighet eller utseende ;)

androider er helt ok... men du får hva du betaler for...! så det er vel derfor iphonen er hakket dyrere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telefoner med Android kommer i mange forskjellige varianter og utgaver, noen av dem er bedre enn iPhone, andre av dem er dårligere. Hvis vi snakker om iOS vs. Android, foretrekker jeg Android blant annet fordi det er åpent og mere tilpasningsvennlig enn iOS.

Android passer meg best, men jeg har full forståelse for at iOS og iPhone passer andre bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begge deler. Og at en tråd består av kun negative ting ang android vs iOS har dere ikke prøvd android skikkelig på en av e mange ordentlige Android telefonene. Dette er meget missvisende for trådstarter. MEGET

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begge deler. Og at en tråd består av kun negative ting ang android vs iOS har dere ikke prøvd android skikkelig på en av e mange ordentlige Android telefonene. Dette er meget missvisende for trådstarter. MEGET

Hvorfor kommer du ikke med dine for og i mot det ene og det andre fremfor å rakke ned på de andre som tross alt har prøvd å bidra i tråden? :roll:

Jeg foretrekker iPhone fordi jeg syns den er enklere i bruk enn for eksempel HTC. Jeg liker designet, og som noen over nevnte, jeg liker tanken på iCloud og enkel synkronisering mellom epledingsene. (Ja, jeg er litt Applefan jeg også...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har akkurat byttet fra iphone til htc og jeg er så utrolig glad for det. Iphonen fungerte utmerket den altså - men jeg opplever htcen som mye mer gjennomarbeida og bedre å jobbe med. Iphonen min kunne gjøre mye av det samme, men jeg kunne ikke kjøre alt samtidig - et stort problem var at den sluttet å ta opp hvis det kom en sms og jeg kom nær skjermen. Jeg bruker opptakeren mye i hverdagen, og htcen sparer meg for mye bry med å skru på flymodus osv. Jeg kan gjøre alt det andre på mobilen min mens jeg tar opp. Den er også raskere og med større mulighet til å tilpasse. Kameraet er mye bedre enn det på iphonen min var (iphone 4), det samme er skjermen.

Skal du ha en android-telefon, er det htc og samsung noen av de bedre produsentene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt iphone, ipad eller ipod, kun android, så kan ikke si noe om forskjellen annet enn at jeg naturligvis er knallfornøyd med android. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har HTC-telefon med Android via jobb, og jeg er ikke spesielt fornøyd med den. Den er ganske treig, den låser seg og touchscreenen svarer ikke, osv. Jeg synes plattformen er ganske tungvint å arbeide med og å tilpasse til mitt bruk. Iphone har jeg ikke prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...