Gå til innhold

Deprimert..

Gjest Laositer January

Anbefalte innlegg

Gjest Laositer January

Har det veldig kjipt for tiden.. Savner eksen min så mye.. Ble slutt for en uke siden å jeg klarer ikke å slutte å tenke på han:( Føler meg så ensom om dagene:'( Hva skal jeg fylle dagene med? Jeg føler ikke at vennene mine stiller ordentlig opp for meg, for jeg prøver statig å gjøre noe hver dag for å tenke litt mindre på han, men hver gang jeg spør vennene mine om å finne på noe så er det alltid "noe" som kommer i veien:( Føler ikke at jeg skal måtte "be" om itt trøst om det er rdentlige venner? Skal liksom kunne komme naturlig frem synes nå jeg.. Gruer meg til å legge meg om kveldene for jeg er vant med å sve inntil kjæresten min, å jeg synes det er ekkelt å våkne opp helt alene på morran.. Har mista lysten til så mye å jeg merker veldig på meg selv at jeg er lite sosial, lite glad, har lite lyst til å gå på skolen å jobb.. Har skulka både jobb og skole litt nå for jeg er lei meg:( Klarer ikke å se gleden i noe lengere for jeg er så langt nede:( Tenker på han fra jeg står opp om morran til jeg legger meg om kvelden, men ikke nok med det! Jeg drømmer heeele tiden om han osgå:( Har snakka med masse folk som har gått gjennom det samme som meg, å de alle sier det samme " Det går over etterhvert, bare gi det tid" Men jeg vil ikke mere.. Jeg vil ikke ha det vondt å jeg prøver ALT i min makt for å ikke tenke så mye, men med engang jeg ser et kjærestepar, eller ser ting som minner meg om han, så kommer tankene automatisk:( Var sammen med han i 2 år, å han er den første kjæresten min.. Jeg kan bare ikke se for meg flere triste å mørke dager for det er så utrolig slitsomt! Føler meg bare ensom.. g jeg føler meg slem mot familien min.. De prøver så godt de kan å støtte å hjelpe, men er så lite som skal til for tiden før jeg blir sur på alt og alle:( Jeg mener det jo ikke, men jeg bare er så lei meg å da er det ikke mye som skal til? Skulle ønske jeg bare kunne våkne å at alt bare var et laaaangt ekkelt mareritt:( Jeg bare ser for meg ALLE tingene vi har gjort sammen åsså tenker jeg " Skal jeg aldri få oppleve det igjen? " Å sånne tanker som det tar knekken på meg:( Gråter meg i søvn om nettene å jeg vil ikke stå opp for da er det en ny lang trist dag uten han i livet mitt:( Vile bare få ut tankene mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...