Gjest Laositer January Skrevet 8. oktober 2011 #1 Del Skrevet 8. oktober 2011 Har det veldig kjipt for tiden.. Savner eksen min så mye.. Ble slutt for en uke siden å jeg klarer ikke å slutte å tenke på han:( Føler meg så ensom om dagene:'( Hva skal jeg fylle dagene med? Jeg føler ikke at vennene mine stiller ordentlig opp for meg, for jeg prøver statig å gjøre noe hver dag for å tenke litt mindre på han, men hver gang jeg spør vennene mine om å finne på noe så er det alltid "noe" som kommer i veien:( Føler ikke at jeg skal måtte "be" om itt trøst om det er rdentlige venner? Skal liksom kunne komme naturlig frem synes nå jeg.. Gruer meg til å legge meg om kveldene for jeg er vant med å sve inntil kjæresten min, å jeg synes det er ekkelt å våkne opp helt alene på morran.. Har mista lysten til så mye å jeg merker veldig på meg selv at jeg er lite sosial, lite glad, har lite lyst til å gå på skolen å jobb.. Har skulka både jobb og skole litt nå for jeg er lei meg:( Klarer ikke å se gleden i noe lengere for jeg er så langt nede:( Tenker på han fra jeg står opp om morran til jeg legger meg om kvelden, men ikke nok med det! Jeg drømmer heeele tiden om han osgå Har snakka med masse folk som har gått gjennom det samme som meg, å de alle sier det samme " Det går over etterhvert, bare gi det tid" Men jeg vil ikke mere.. Jeg vil ikke ha det vondt å jeg prøver ALT i min makt for å ikke tenke så mye, men med engang jeg ser et kjærestepar, eller ser ting som minner meg om han, så kommer tankene automatisk:( Var sammen med han i 2 år, å han er den første kjæresten min.. Jeg kan bare ikke se for meg flere triste å mørke dager for det er så utrolig slitsomt! Føler meg bare ensom.. g jeg føler meg slem mot familien min.. De prøver så godt de kan å støtte å hjelpe, men er så lite som skal til for tiden før jeg blir sur på alt og alle:( Jeg mener det jo ikke, men jeg bare er så lei meg å da er det ikke mye som skal til? Skulle ønske jeg bare kunne våkne å at alt bare var et laaaangt ekkelt mareritt:( Jeg bare ser for meg ALLE tingene vi har gjort sammen åsså tenker jeg " Skal jeg aldri få oppleve det igjen? " Å sånne tanker som det tar knekken på meg:( Gråter meg i søvn om nettene å jeg vil ikke stå opp for da er det en ny lang trist dag uten han i livet mitt:( Vile bare få ut tankene mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå