Gjest Jente, 15 Skrevet 8. oktober 2011 #1 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hei, jeg er en jente på 15 år som ikke er helt fornøyd med meg selv. Jeg er ca. 163 høy og veier nå 58,5 kg. Jeg vet jeg er litt større en nesten alle mine andre venner, noe jeg selv tenker mye over. Jeg er ikke lat eller overspist, har i grunn litt kraftig beinbygning. Jeg trener hardt tre ganger i uka, hvor jeg egentlig går på dans. Det er mye styrke og kondisjonstrening, og det er veldig slitsomt. I tilleg jogger jeg ute et par ganger i uken for så å myke opp litt etterpå. Jeg spiser kanskje litt under gjennomsnittlig, men det er ikke fordi jeg prøver å slanke meg eller noe siden jeg vet det ikke er riktig måte å gjøre det på. Det er bare det at matlysten ikke er helt på topp. Er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan få en kroppsform jeg er fornøyd med, uten å overtrene meg eller sulte meg? -Jente, 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #2 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jøsses. Nei du er så absolutt ikke for tung. Jeg er 162 cm og veier 58 kg og jeg er slank og smetter fint inn i størrelse 36 og small. Høres ut som du er en flott og veltrent jente. Vær heller stolt av kroppen din du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 8. oktober 2011 #3 Del Skrevet 8. oktober 2011 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Del Skrevet 8. oktober 2011 Nei, du veier ikke for mye! Og fokuser tankene dine på andre ting enn kroppen din i den alderen der. De fleste er usikker og missfornøyd som tenåring. Fortsett med treningen og spis sunt, men prøv å trykke i deg litt mat selv om du er lei. Du vokser enda og kroppen er glad i næringen den får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente,15 Skrevet 8. oktober 2011 #5 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg glemte å skrive det at det jeg vil mest endre på er det ekstra fettet jeg har på magen. Jeg har magemuskler, fordi jeg trener mye mage. Men alikvel går aldri fettet/huden bort. Kan vel si jeg har six pack... under fat packen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabokona Skrevet 8. oktober 2011 #6 Del Skrevet 8. oktober 2011 Svar på om du veier for mye: Nei. Du er heldig som er 15 år. Uheldig som vokser opp i ei tid der det fokuseres svært mye på kilo, kropp, kosthold osv. Heldig som har folk som meg som kan svare deg på nettet og si at du må ta vare på deg selv og ikke rote deg bort i noe helst som kalles slanking, overtrening eller annet visvass. Det kan ødelegge årene du har foran deg. Ta vare på kroppen din, du høres sunn og flott ut! Det verste man kan gjøre er å prøve å styre kroppen sin, det beste man kan gjøre er å spise når man er sulten - det kroppen sier at den vil ha. Tren når du ønsker, og ikke minst vær fornøyd. Så holder du deg sunn, pen og frisk. Begynner du å surre med at du skal gjøre ditt og datt, da risikerer du å kødde med den naturlige balansen i kroppen din, og kan få problemer med vekt, utseende, selvfølelse osv. senere. Tro meg! Så kjære søte vakre pene 15-åring: Nei, du veier ikke mye:-) Klem fra ei som er tjukk av erfaring (selvfølgelig bare billedlig altså, ikke tro noe annet....) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 8. oktober 2011 #7 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Kjære ts, du veier IKKE for mye!! Du er perfekt. Innlegget er redigert da det refererer ti slettet innlegg Kosemose, mod. Endret 9. oktober 2011 av Kosemose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burn Skrevet 8. oktober 2011 #8 Del Skrevet 8. oktober 2011 Du veier absolutt ikke for mye. Du veier akkurat det du skal veie i forhold til høyde og alder. Det at du er aktiv og spiser riktig er det viktigste, glem vekten, og hør på kroppen - ikke media. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente, 15 Skrevet 8. oktober 2011 #9 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Tusentakk for mange godhjertede svar! Hygelig å se at det folk har tanker for andre, og gjør så godt de kan for å hjelpe. Setter utrolig stor pris på det til dere alle! -Jente, 15 Innlegget er redigert, da det viser til slettede innlegg. Kosemose, mod Endret 9. oktober 2011 av Kosemose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 9. oktober 2011 #10 Del Skrevet 9. oktober 2011 Selv er jeg 160 høy og veier ca 62 kilo, og er formfull og størrelse 36-38. Med tanke på "fettpacken" foran sixpacken; en frisk kvinne _skal_ ha et lite fettlag foran magemusklene, det betyr at du er frisk og ikke har ødelagt kroppen med bodybuilding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 9. oktober 2011 #11 Del Skrevet 9. oktober 2011 Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkende innlegg Kosemose, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #12 Del Skrevet 9. oktober 2011 nei du veier ikke for mye. ikke begynn å slank deg når du er 15. da jeg var på din alder hadde jeg fremdeles litt 'valpefett'... jeg var rundere i ansiktet, mer fett på magen osv.. men nå (jeg er 22) har det forsvunnet og jeg har tilogmed gått opp et par kilo siden da. (selv om kroppsfasongen har endret seg lite) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå