Gjest BettyBoop28 Skrevet 8. oktober 2011 #21 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg kommer nok ikke til å bære henne til fastlegen eller noen andre leger. Jeg vil forsøke å unngå å ta dette opp med fellesvenner ettersom det kan skape litt merkelige situasjoner hvis de ikke har opplevd det samme som meg. Jeg kommer nok til å forsøke å snakke med min egen lege, i tillegg til å snakke med henne en gang til. Hadde gjort det jeg. For høres rart ut om hun bare lyver til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psystudent Skrevet 8. oktober 2011 #22 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg kommer nok ikke til å bære henne til fastlegen eller noen andre leger. Jeg vil forsøke å unngå å ta dette opp med fellesvenner ettersom det kan skape litt merkelige situasjoner hvis de ikke har opplevd det samme som meg. Jeg kommer nok til å forsøke å snakke med min egen lege, i tillegg til å snakke med henne en gang til. enig! Og tror forresten heller ikke at det er hensikstsmessig å konfrontere henne med dette veldig mye, blande andre inn, når hun har sagt det hun har sagt. Det blir å respektere henne for det hun sier, og ta det videre som du sier. Om ikke fastlegen, så har noen nettesteder som lommelegen.no og doktoronline psykiatere som sikkert kan gi deg en vurdering, og hvertfall hjelpe deg til hvor du skal henvende deg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psystudent Skrevet 8. oktober 2011 #23 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hadde gjort det jeg. For høres rart ut om hun bare lyver til deg. nå er vel ikke poenget til ts å "ta henne" på lyvingen heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 8. oktober 2011 #24 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg mener at han bør sette seg ned med kjæresten og si at det han har opplevd med henne er i alle fall virkelig for HAN. Og enten lyver hun, og han skjønner ikke hvorfor og vil finne ut av det, eller så er det noe galt med han eller henne. Innbilning eller ufrivillig løgn med hukommelsestap, og at han er bekymret uansett hvilket alternativ det er. Da trenger han forhåpentligvis ikke DRA henne til legen. Enten fordi hun forteller sannheten og prater, eller fordi hun blir med frivillig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabokona Skrevet 8. oktober 2011 #25 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Nei, hun nekter faktisk for at hun har sagt disse tingene. Mener spesifikt at jeg husker feil, og bortforklarer det med min tåpelighet. Jeg har faktisk ikke tenkt tanken at hun faktisk ikke husker det hvis det er noe som forstyrrer. Fordi hun er ganske overbevisende når hun sier hun ikke husker at hun har sagt disse tingene. Det skal anføres at jeg aldri har tatt henne i løgn de årene vi har vært kjærester før den siste tiden, ei heller alle de årene jeg har kjent henne. Sikker på at det ikke er du som husker feil? Er du helt sikker på at hun virkelig har sagt disse tingene? :-) Neida, sorry, kunne ikke dy meg. Så Babycall for et par dager siden, fikk bare en assosiasjon. Ikke til det du spør om, men til det folk svarer... Hvis du har tatt det opp med henne, så er det ikke så rart at hun har snakket det bort/ latt som om hun ikke husket det. Kanskje hun rett og slett innså at det er litt teit og flaut og ikke orker å snakke om det. Tipper ganske enkelt at det ikke vil gjenta seg nå når du har tatt det opp med henne, hvis du har gjort det på en slik måte at hun skjønner at det er et problem. Da vil hun ta seg i det neste gang og droppe det. Tror dama di er frisk som en fisk jeg. Du får si ifra hvis hun skrøner igjen, så skal jeg vurdere saken. Endret 8. oktober 2011 av Nabokona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2011 #26 Del Skrevet 8. oktober 2011 Sikker på at det ikke er du som husker feil? Er du helt sikker på at hun virkelig har sagt disse tingene? :-) Neida, sorry, kunne ikke dy meg. Så Babycall for et par dager siden, fikk bare en assosiasjon. Ikke til det du spør om, men til det folk svarer... Hvis du har tatt det opp med henne, så er det ikke så rart at hun har snakket det bort/ latt som om hun ikke husket det. Kanskje hun rett og slett innså at det er litt teit og flaut og ikke orker å snakke om det. Tipper ganske enkelt at det ikke vil gjenta seg nå når du har tatt det opp med henne, hvis du har gjort det på en slik måte at hun skjønner at det er et problem. Da vil hun ta seg i det neste gang og droppe det. Tror dama di er frisk som en fisk jeg. Du får si ifra hvis hun skrøner igjen, så skal jeg vurdere saken. hehe, bra! Da er alt ordnet, og ts kan puste letter ut;) tror som oftest folk har en intuisjonen når man har vært sammen en stund. Dette var ikke snakk om enkelthendelser (hvor man så klart kan bli litt flau, ja) men mer et mønster. Er vel helt umulig for noen av oss inkludert ts å gjette, men å ta det videre til noen som har mer faglighet ville jeg nok gjort ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 8. oktober 2011 #27 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ho hallusinerer sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 8. oktober 2011 #28 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Dette hørtes merkelig ut, men samtidig så kjente jeg meg igjen i noen av delene. Jeg har tatt meg selv i å lyve om at jeg har møtt folk og at de skal hilse og sånn til kjæresten min. Dette bunner nok i at jeg er ekstremt lite sosial og ikke har så mange gode venner og venninner. Men jeg syns det er flaut, og vil ikke at kjæresten min skal "tro det" om meg. Har også diktet opp at jeg er invitert på ting som ikke skjer i virkeligheten. Jeg gjør det veldig ubevisst, og blir flau av meg selv etterpå. Kan jo hende at det er noe i den duren med kjæresten din og!? Haha samme her. Kom på at jeg også kom med en slik kommentar en gang, noe ala. " Jeg skal gå tur med en venninne i dag så kan desverre ikke møte deg." Dette var løgn.. Men det var for å ikke alltid være så tilgjengelig. Til TS: Jeg vet ikke hva det kan skyldes. Hva om å skrive dette på Klara-klok? www.klaraklok.no Kan være det er en grunn for dette Endret 8. oktober 2011 av LonelyAngel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå