Anjah Skrevet 12. oktober 2011 #41 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg er liker Imli og Summerjoy. Jeg er enig med det som allerede er skrevet om Imli, og ang Sommerjoy vil jeg si at hun virker som en klok og reflektert jente, og jeg er ofte enig i hennes meninger. Av og til kan hun kanskje virke litt krass i sine innlegg, men jeg tror nok hun bare er sikker i sin sak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnfi Skrevet 19. oktober 2011 #42 Del Skrevet 19. oktober 2011 Odisi er omtenksom og fremstår som en veldig klok og god person 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 19. oktober 2011 #43 Del Skrevet 19. oktober 2011 Mr Omg virker veldig positiv og snill, creds for det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 21. oktober 2011 #44 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg syns de aller aller fleste brukerne her inne virker oppegående, innisktsfulle og evner å ha sympati og empati. Selv om vi ikke allid er enige, så respekterer vi hverandre Så en og en til alle sammen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 26. oktober 2011 #45 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Jeg støtter alltid Framsnakking. Takk, ts Endret 26. oktober 2011 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 31. oktober 2011 #46 Del Skrevet 31. oktober 2011 Yme får meg alltid til å le! Samme med Padawan, pluss at han har et kult brukernavn. takk for kompliment. som mange andre vil jeg fremheve MorAase, Steinar40 og Yme. to førstnevnte fordi de er to fargeklatter som setter positivt preg på KG da de tør gå motstrøms. sistnevnte fordi han gir et morosnt og humoristisk preg på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 31. oktober 2011 #47 Del Skrevet 31. oktober 2011 Mr Omg virker veldig positiv og snill, creds for det Takk Du er ikke så ille du heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 31. oktober 2011 #48 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg vet ikke om dette er "greit" å si her inne siden det er en positiv tråd, men jeg pleide å mislike BettyBoop28 tidligere, men ettersom tiden har gått har jeg faktisk gått over til å like henne! Førsteinntrykk er ikke alltid riktig Godt å høre. Tror jeg tenker det samme om deg egentlig. Mener å huske vi hadde en feid i begynnelsen, men liker deg også nu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. november 2011 #49 Del Skrevet 8. november 2011 Oi, jeg har ikke sett denne tråden før nå. Er nesten aldri inne på personlige meldinger. Vil bare si takk til de som har nevnt meg her inne, det var skikkelig koselig å lese Jeg liker så utrolig mange, at jeg tør ikke nevne noen, i frykt for å glemme noen. Kan vel bare si det sånn at jeg liker de aller, aller fleste, også har jeg noen favoritter som bare jeg selv vet om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. november 2011 #50 Del Skrevet 8. november 2011 jeg skulle gjerne likt å vite hva MorAase hadde svart på spørsmålet i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 9. november 2011 #51 Del Skrevet 9. november 2011 De aller, aller fleste på KG er hyggelige!! Dessverre er det mange jeg ikke husket navnet på. Yme får meg alltid til å le! Samme med Padawan, pluss at han har et kult brukernavn. Katten er jeg ofte enig med, og når jeg ikke er det respekterer jeg likevel måten han legger frem ting på. Purple Haze og Havbris har jeg lagt merke til som ålreite, reflekterte brukere. Sobril virker kjempeålreit!! Anuket liker jeg veldig godt! Virker smart og grei, og liker musikaler!! En person det hadde vært artig å treffe tror jeg. Så morsomt å bli nevnt! Liker deg veldig godt også! Og det er et stort pluss at du liker musikaler også Nå har jeg forresten fått sett hele 10th anniversary av Les Miserables Jeg husker heller ikke navnene på alle, men utenom HedivgR så liker jeg: BettyBoop28, jeg har vært mye uenig med deg, men jeg har også vært enig med deg mange ganger. Og jeg synes det er utrolig kult at du alltid står for det du mener, selv om det mange ganger er imot det andre mener. Padawan! Fordi du alltid får meg til å tenke på Star Wars - vet ikke om det er en gyldig grunn Alyah, hun har en morsom dagbok som jeg liker å følge med på. Bazibaz, har hatt veldig mange fine kommentarer fra henne i avstandsforhold tråden, virkelig koselig å ha noen andre i samme situasjon å "snakke" med Silvermist, liker måten hun skriver på, og hun har alltid noen morsome facebook statuser som er irriterende Yvonne, er rett og slett søt! Nå kommer jeg ikke på flere, men det er mange brukere jeg legger merke til, og mange jeg gleder meg over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 9. november 2011 #52 Del Skrevet 9. november 2011 Padawan! Fordi du alltid får meg til å tenke på Star Wars - vet ikke om det er en gyldig grunn klart det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mononoke Skrevet 11. november 2011 #53 Del Skrevet 11. november 2011 Noen flere jeg synes trenger litt ros: -Lutetium 71 synes jeg har veldig mange gode innlegg, og er en av de hyggeligste gutta her inne! -Cuntzilla så jeg igjen nå, har ikke sett henne på lenge (mulig jeg bare er blind). Hun er alltid veldig flink til å diskutere, har mye saklige og velformulerte innlegg, og det er noe jeg setter stor pris på her inne. -Pingting er også en bruker med veldig god debattskikk, og legger godt merke til henne om det er snakk om noe som er vitenskapsrelatert. Backer alltid opp påstander med gode kilder, og det er ikke så ofte man ser her inne på forumet. Og så har hun alltid interessante innlegg jeg lærer mye av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå