Gå til innhold

Nike+ - hvordan funker det?


MellonCollie

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg nye Nike-sko, og endte opp med typen Nike Lunarfly 2. Under på skoen står det ett merke med "nike +", og jeg forsøker nå å finne ut hva jeg må gjøre for å komme i gang med dette.

Må jeg kjøpe en sensor i tillegg som da skal puttes inn i skoen et sted..? Eller finnes dette allerede i skoen?

Og fungerer den da med alle typer iPod, eller må det være en spesiell type?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke svare på de tekniske spørsmålene, men jeg har Nike+ på min iPod nano, som har en innebygd skritteller (overraskende nøyaktig er den faktisk).

Når jeg kobler iPoden inn på iTunes, sender den alle data til Nike+, og jeg kan gå inn på nettsiden for å se resultatene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp kjøpt meg nye Nike-sko, og endte opp med typen Nike Lunarfly 2. Under på skoen står det ett merke med "nike +", og jeg forsøker nå å finne ut hva jeg må gjøre for å komme i gang med dette.

Må jeg kjøpe en sensor i tillegg som da skal puttes inn i skoen et sted..? Eller finnes dette allerede i skoen?

Og fungerer den da med alle typer iPod, eller må det være en spesiell type?

Du må altså ha en sensor i det lille rommet under innersålen på skoenog en mottaker på Ipoden din. Du kan bruke alle typer Ipod. Deretter må du registrere deg på nikerunning.com.

Resten er veldig enkelt. Du får kjøpt sensor og mottaker som sett hos de fleste større sportsbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...