AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Del Skrevet 8. oktober 2011 For noen helger siden ble jeg sjekket opp av en mann på byen som visste navnet mitt. Jeg ble litt skremt for at han visste hva jeg het, men fikk vite at han jobbet på samme plassen som meg, og hadde forhørt seg rundt om meg (!) fordi han syntes jeg var så pen. Jeg ble jo sjarmert, men drog det ikke lenger enn et godnattkyss før jeg tok taxi hjem Etter denne episoden har jeg sett på facebookprofilen hans at han er venner med kjendiser som bor i denne byen. Han er liksom høyt oppe, og får de damene han vil ha. Jeg har skrevet litt med han, hverdagslige ting, over facebookbrev, men ikke noe mer. Han har ikke gitt meg noen tegn på at han er interessert, utenom at han sier han vil bli bedre kjent med meg. Ingen kommentarer/likes på bilder osv, som de pleier å gjøre dersom de er intr. Han har nettopp kommet ut av et forhold, så han er kansje ikke klar for noe nytt. Hva skal jeg gjøre? Jeg skal på byen med jentene ikveld, og jeg vet at han kommer til å være der. Skal jeg hilse og si hei, eller vise interesse? Jeg vet at vennene hans i dette miljøet (har snakket mye med den ene kjendiskompisen før) er veldig høye på pæra, og derfor tror jeg også denne nye mannen er uoppnåelig for meg. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 8. oktober 2011 #2 Del Skrevet 8. oktober 2011 Og hvem er lissom den uoppnåelige her? Han er interessert i deg, men du er skeptisk. Det kan tenkes at det er en del ting med deg som er veldig bra, men at du ikke ser det selv. Kanskje han ser det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 8. oktober 2011 #3 Del Skrevet 8. oktober 2011 Er han uoppnåelig fordi han har kjendisvenner og kjenner folk som er høye på pæra? Han er tydeligvis innenfor din rekkevidde siden han tok kontakt med deg. Da er det vel mest normalt at du hilser på han i kveld. Hilser du ikke så er det vel du som er høy på pæra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Del Skrevet 8. oktober 2011 TS her. Hvorfor eg jeg uoppnåelig da? Jeg har gitt tegn til å være interessert. Tilogmed foreslått at vi kan treffes , men det har ikke passet for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #5 Del Skrevet 8. oktober 2011 Da ville jeg ikke giddi å brydd meg, er han interessert tar han kontakt. Trenger ikke være overlegen om du møter på han, men det holder langt med et nikk og et lite smil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunchild Skrevet 8. oktober 2011 #6 Del Skrevet 8. oktober 2011 Tipper han liker å ha jenter som jakter på ham. Vær høflig, hils pent, dersom han inviterer deg ut, bli gjerne med. Men ikke legg deg langflat etter ham, foreløpig er det oppmerksomheten han vil ha, IKKE deg som person. Han kjenner deg ikke enda. et forhold der du gjør alt for å få ham mens han bare spiller hard to get, er omtrent dømt til å mislykkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cipheria Skrevet 8. oktober 2011 #7 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hva får deg til å tro at han får de damene han vil ha? Ta det som det kommer. Tar han kontakt, fint, viss ikke så er der flere fisk i sjøen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darth Vader Skrevet 8. oktober 2011 #8 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg finner din mangel på tro foruroligende TS.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #9 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg finner din mangel på tro foruroligende TS.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #10 Del Skrevet 8. oktober 2011 Den fyren har ikke rent mel i posen, jeg hadde holdt meg unna;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. oktober 2011 #11 Del Skrevet 8. oktober 2011 det er synd at så mange skal basere alt ut ifra facebukken! at han ikke trykker på liker eller kommenterer bildene dine, kan ha noe med det samme som veldig mange andre- at facebook har dabbet litt av og at han ikke gidder å gi ut alle meninger der. om man viker uoppnålig og "hard to get", så hadde jeg bare mistet tolmodigheten, og heller gitt f*** i han, men jeg synes ikke du skal være overlegen når du møter han heller. du merker vel fort på kroppsspråket hans om han er interesert eller ikke. men være obs på en ting da- du sier at du ble skjekket opp av han på byen, og etter det har dere omtrent ikke pratet sammen, så hvis han prøver seg igjen i kveld, så tenker jeg at han bare gjør det for å få seg noe. med alkohyler innabors så blir man veeeeldig mye mere glad i mennesker man møter!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogamann Skrevet 8. oktober 2011 #12 Del Skrevet 8. oktober 2011 Maaten du kan finne ut om han bare vil ha sex eller kjaereste er ved aa gjore det klart at du bare er ute etter forhold og at du vil vente ganske lenge med sex. Er han en player gidder han ikke vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooria Skrevet 8. oktober 2011 #13 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ærlig talt, man kan da ikke analysere om en person er interessert eller ikke ut i fra om han "liker" eller ikke liker bilder/ statuser/ whatever på facebook!? At han kjenner noen som er kjendiser er også helt uvesentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå