AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg og kjæresten har litt problemer for tiden. vi er veldig unge (snart 17år) Men vi har vært sammen i ett år snart. Dette skoleåret begynte han på en internatskole, ett stykke unna. Etter at han begynte der har alt bare gått nedover. Han har ikke tid til å snakke med meg når han er der, og han er veldig sjalu, så han liker ikke at jeg er med andre gutter, han blir ikke sur, men han liker det ikke. Så da gjør jeg ikke det. Han kommer hjem hver helg, og hele uken mens jeg venter på at han kommer hjem sitter jeg bare inne. Det er tortur! Vi har kranglet så mye, og det er så ufattelig slitsomt. Men jeg vil ikke miste han, jeg vil ikke slå opp pga dette. og det vil ikke han heller. For noen dager siden spurte han meg om jeg hadde mistet følelser for han. Og jeg trodde jeg hadde mistet litt, så sa jeg svarte at jeg trodde jeg hadde mistet litt. da begynte han å gråte. Da må ha jo bry seg? Men jeg merket jo når han kom hjem at jeg ikke har det, fikk sommerfugler i magen når jeg såg bilen deres komme inn i oppkjørselen vår. Men hva syns dere jeg skal gjøre? han er drittsekk når han er der, men verdens beste når han er hjemme. men det er så tungt! Help me! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabokona Skrevet 8. oktober 2011 #2 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg og kjæresten har litt problemer for tiden. vi er veldig unge (snart 17år) Men vi har vært sammen i ett år snart. Dette skoleåret begynte han på en internatskole, ett stykke unna. Etter at han begynte der har alt bare gått nedover. Han har ikke tid til å snakke med meg når han er der, og han er veldig sjalu, så han liker ikke at jeg er med andre gutter, han blir ikke sur, men han liker det ikke. Så da gjør jeg ikke det. Han kommer hjem hver helg, og hele uken mens jeg venter på at han kommer hjem sitter jeg bare inne. Det er tortur! Vi har kranglet så mye, og det er så ufattelig slitsomt. Men jeg vil ikke miste han, jeg vil ikke slå opp pga dette. og det vil ikke han heller. For noen dager siden spurte han meg om jeg hadde mistet følelser for han. Og jeg trodde jeg hadde mistet litt, så sa jeg svarte at jeg trodde jeg hadde mistet litt. da begynte han å gråte. Da må ha jo bry seg? Men jeg merket jo når han kom hjem at jeg ikke har det, fikk sommerfugler i magen når jeg såg bilen deres komme inn i oppkjørselen vår. Men hva syns dere jeg skal gjøre? han er drittsekk når han er der, men verdens beste når han er hjemme. men det er så tungt! Help me! Hei du - dere er vel bare litt usikre begge to nå når dere har flyttet bort. Det virker jo som om dere er veldig glade i hverandre. Ikke vær skeptisk til ham, vis heller at du stoler på ham, vis at du er glad i ham, så føler han seg vel, og så forholder han seg rolig til deg også. Tror jeg. Du kan jo være sammen med venner selv om han er borte? Ellers i uka mener jeg? Du trenger jo ikke være bare sammen med gutter, spesielt ikke de han evt skulle være sjalu på? Iallefal ikke i starten. Vis ham at du vil være god mot ham, men ikke la deg hindre i å gjøre vanlige ting, da forsterker dere bare problemet - du blir sur, han tror du har mistet følelsene for ham, osv. Det koster litt å bo på hvert sitt sted, men hvis dere er glade i hverandre og har omsorg for hverandres følelser (men også egne) så går det nok bra! Lykke til:-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 8. oktober 2011 #3 Del Skrevet 8. oktober 2011 Kan du ikke være med jenter da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå