Gå til innhold

blir så trist

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen min snakker forholdsvis ofte om for en dritt eks-kona var som var utro og gikk fra han...og dermed også ødela familien. Han orker ikke se henne, og om hun dukker opp er det syting og klaging til meg fra han. Aldri har jeg opplevd at han kan se tingene på måten jeg skulle ønske..nemlig at han kan bitche så mye han vil, men slenge på i samme slengen at han er glad/takknemlig for at han har truffet meg og har det bra med det.

Hva skal jeg gjøre? Er jeg bare en forløpig dame til noen han blir ordentlig in love i dukker opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er ikke over henne, rett og slett, er ikke mer til det enn det!

Om du er andre valget er et tolkningsspørsmål, men damer kan ikke se på seg selv som andrevalget fordi typen deres en gang har blitt dumpet av ei annen dame.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke over henne, rett og slett, er ikke mer til det enn det!

Om du er andre valget er et tolkningsspørsmål, men damer kan ikke se på seg selv som andrevalget fordi typen deres en gang har blitt dumpet av ei annen dame.

Ærlig talt. Når noen har sviktet deg, knust deg og såret deg, vil man for alltid være bitter på den personen, og det handler ikke om å ikke være over henne. Det handler om at han hater henne, og alltid kommer til å gjøre det. Hun har vært utro og ødelagt familen hans, go figure din amøbe. Tror du han liksom bare skal smile og være glad og tilgi henne liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt. Når noen har sviktet deg, knust deg og såret deg, vil man for alltid være bitter på den personen, og det handler ikke om å ikke være over henne. Det handler om at han hater henne, og alltid kommer til å gjøre det. Hun har vært utro og ødelagt familen hans, go figure din amøbe. Tror du han liksom bare skal smile og være glad og tilgi henne liksom?

Høres sikkert utrolig ut, men de fleste kommer over slikt etterhvert og ser litt mer nyanser enn bare at den andre parten var utro. Dette er nok bare et stadium han må gjennom før det blir bedre. -Been there, done that! (Dog uten å klage til en ny kjæreste, da jeg ventet leeenge før jeg fant meg en ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...