AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #1 Del Skrevet 8. oktober 2011 Kjæresten min som er i førti-åra, har da noen veninner. Hun ene vet jeg han er svak for, ref en mld jeg har sett han skrev til henne: "du vet Kari, jeg har vært svak for deg i 15 år". Hun bor ikke i samme by, har mann (en helt annen type enn min kjæreste)så jeg stresser ikke så fælt med dette. Men jeg ler inni meg og syns kjæresten min blir patetisk når han sier det er viktig for han å beholde henne som venn. Jeg tipper de snakkes på tlf 4 ganger i løpet av et år, og sees kanskje 1 gang i året. Ha! Jeg er da ikke dummere enn at jeg gjennomskuer fyren; han beholder henne som venn fordi han syns hun er så jævla deilig, har så lyst på henne og pirres ved å snakke med hun/se hun...enn så sjelden det er. Jævla enkle mannfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 8. oktober 2011 #2 Del Skrevet 8. oktober 2011 Eller fordi han tenker som så at; om det noen gang blir slutt mellom dere to så kan han alltids prøve seg på denne jævlig digge kjæringa. ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå