Gå til innhold

Har ikke lyst å leve lengre. Mistet absolutt all motivasjon til å eksistere.

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er et innlegg her et sted som handler om en jente på 18. hun kaller seg postkassen. jeg foreslår at du leser det.

så, over til deg: du sier at penger ikke gjør deg lykkelig? vil du heller være fattig og singel? du har faktisk muligheten til å gjøre mer eller mindre hva du vil. kjøpe hva du vil. reise hvor du vil.

tenk om du hadde sittet der uten en krone. tenk om du hadde vært avhengig av din eks for å klare deg? det er ikke kun EN ting (type penger) som kan gjøre deg lykkelig. det er summen av det hele. harmonien.

når denne harmonien blir forstyrret veldig, ja da går du hen og blir ulykkelig og føler at livet ditt kræsjer.

men, det kræsjer ikke. det bare forandres. ja det er vondt. ja, ting kan knekke deg. forandringer kan gjør uhyre vondt, og få deg til å ønske at du ikke levde. men husk, det er bare en forandring. det at dere to ikke deler live lenger gir deg faktisk muligheten til å utforske livet på en helt annen måte, med en helt ny innfallsvinkel.

dette er mest sannsynlig ikke ting du tenker på akkurat nå, eller ønsker, men dagen vil komme da du våkner uten savn, lengsler, vonde og såre følelser. dagen VIL komme da du møter drømmekvinnen som utfyller deg, dagen VIL komme da du ser at dette var til det beste.

harmonien vil bli gjenopprettet. tro meg.

ps. vær glad for at du har penger.

Endret av Moulu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo rik, så det burde jo ikke være et problem ...

Golddigging bitches ja...

Så glad at jeg ikke er særlig rik av meg, slipper sånne falske drittfitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golddigging bitches ja...

Så glad at jeg ikke er særlig rik av meg, slipper sånne falske drittfitter.

jeg skulle ønske min kjære var rik. eller hadde litt mer penger. men det har med at jeg er litt gammeldags av meg. jeg vil styre i hjemmet, og jeg ønsker å bli tatt vare på.. sambo er av samme oppfatning, men vår økonomiske situasjon er nå engang slik at det ikke går. vi satser på lotto vi :sjenert:

men ja, jeg ser også poenget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...