AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 er gravid i uke 33, har ganske mye hvit utflod for tiden. Den er hvit, og av til ganske tjukk andre ganger ganske tynn... Varierer litt... Lukter ikke vondt eller no sånt er bare litt ekkelt, spesiellt når typen og jeg har sex, etterpå er penisen hans nesten hvit... Har hatt mer utflod i svangerskapet enn hva jeg vanligvis har, men i det siste har det blitt mer. Er det noe jeg kan gjøre for å få det vekk? Kan det være sopp? Eller er det bare hormonforandringer...
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 er gravid i uke 33, har ganske mye hvit utflod for tiden. Den er hvit, og av til ganske tjukk andre ganger ganske tynn... Varierer litt... Lukter ikke vondt eller no sånt er bare litt ekkelt, spesiellt når typen og jeg har sex, etterpå er penisen hans nesten hvit... Har hatt mer utflod i svangerskapet enn hva jeg vanligvis har, men i det siste har det blitt mer. Er det noe jeg kan gjøre for å få det vekk? Kan det være sopp? Eller er det bare hormonforandringer... Det er helt normalt! Har ganske mye utflod selv å er 38 uker på vei..
Teriyaki Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Det kan være mange ting det. Sopp (riktignok så pleier vel utfloden å lukte da), bakteriell vaginose osv. Eller rett og slett bare det at du er gravid. Mange opplever å få økt utflod når de er gravide. Er du usikker så ta det opp med legen.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Har utflod i bøtter og spann. Tok det opp med jordmor og det var helt normalt. Kvitt, noen ganger, eller tynnflytende. Men det renner, ja. Er også mer tett og snørrete i nesten. Det har visst med at slimhinnene våre hovner opp og at vi derfor skiller ut mer gugge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå