Gå til innhold

:: Småbråk ::


VesleBråka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:oops: Nå har snart Diva flere innlegg enn meg her.. oioioi. Takk dere som ønsket meg god påske for lenge siden.. Jeg reiste ikke på skiferie iår, min bestemor var veldig syk så jeg reiste hjem for å være sammen med henne istedet. Der er det ikke internett, så da tapte jeg påskekonkurransen. Skitt au.

Ellers så svingte sambo og jeg innom en butikk som hadde konkurssalg bl.a. på dvd'er. Vi har funnet ut at det koster ofte like mye å kjøpe som å leie, så det er lurere. Han fant seg et par topp-filmer han hadde lyst til å ha, og jeg fant meg en strålende film: Operation Dumbo Drop - han ristet bare på hodet når jeg kom valsende med et cover hvor det var en diger elefant i kevlar-mønster :ler: og insisterte på at DEN ville jeg ha.

Jeg synes den er flott, vi har sett den to ganger (eneste filmen vi har som vi har sett to ganger enda :wink: ). Den handler om noen amerikanske soldater i vietnam som må frakte en elefant til en landsby inni jungelen, det går mye på elefanten som vesen, dens størrelse og nykker. Jeg synes det er storveies å se elefanten stå og duve bakpå platten på en lastebil, på en båt, i et fly og hoppe i fallskjerm.. hihi. Tenk da, de måtte bedøve elefanten på flyet så han ikke skulle røre på seg. Bittelite elefant-tassing ville fått hele flyet til å styrte. Tror dere de brukte nok bedøvelse?? Nope..

En dag skal jeg nok få meg en elefant i hagen. Spørs om det er lettere å bygge hytte i afrika (evt. kristiansand) enn å få en elefant til å trives utendørs i Norge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Trulselinemor

Her kommer det en natt hilsen til deg.

Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...