Gå til innhold

:: Småbråk ::


VesleBråka

Anbefalte innlegg

Ok,

nå sitter jeg her med hjernediaré og det er ingen morsomme tråder å utfolde seg på. Kanskje jeg skal prøve meg på dagbok? Det er jo så mange andre som koser seg med det. Jeg vet ikke hva som kommer til å stå her, jeg kommer nok ikke til å beskrive dagene mine i detalj. Litt privatliv må man vel ha. Men det kunne kanskje være fint å ha et sted å lire av seg ting man undrer seg over, utforske ideer og ellers taste ivei. Ivertfall når ingen andre kan låne meg et øre. Kanskje jeg til og med kan skrive litt utgreiinger rundt hva som er hot på KG, så slipper jeg å mase rundt i andres tråder med digresjoner. Det er jo så mye rart folk har for seg. Jeg kan være observatør og lage en spalte her. Yes.

Første sak: se litt mer på trådene som før var på Alternativt. Er egentlig astrologi noe folk bryr seg om? Når en mann forteller meg stjernetegnet sitt i en sjekk-opp situasjon på byen, så ler jeg rått inni meg mens jeg haler inn fisken.. Er interessert og velvillig med på en liksom-samtale om temaet. For han begynte jo hele greia som en liksom-samtale seff, noen gutter tror alle damer simpelthen eeelsker å snakke om slikt og at det er sikkerstikk. Morsomt å høre han forklare hvor interessant han synes det er :ler:

Andre sak: SnikkSnakk. Jeg fatter ikke sjarmen i det. Jeg har prøvd bittelitt, hekte på noen ord i assosiasjonstråder, men hva er egentlig det morsomme? Sitte å bladde side opp og side ned og lese vilkårlige ord? Er det ikke bedre å lese en diktsamling av han kulturuke-fyren da? Det er jo så populært, det MÅ jo være noe som fenger der? Jeg må kanskje inspisere litt mer.

Ellers var jeg igår på barnimagen.com (er ikke gravid eller prøver) og så litt på deres ting. Mye jeg ikke vet om det temaet. Jeg er litt fascinert av det å finne navn til barnet sitt, men alle hadde jo de samme navnene på listene sine.. Fant ut at det er 3 ting som er hot:

- motenavn 10 på topp

- å absolutt ikke velge motenavn, men greit med de som er nesten..

- snekre navn selv som høres helt snåle ut.

Og alle fisker etter komplimenter for sin kreativitet.. gjerne underbygget av ssb.no's statistikktjeneste. Hvis barnet skal skikke seg, så må det visst ha max 10 navnebrødre eller søstre i landet. At ikke de skjønner HVORFOR det bare er 10 som heter det? Fordi de ikke er no' særlig.. Tørres er et fææælt navn folkens. Desina likeså. Fikk meg en god latter av et par som skulle kalle sine tvillinggutter Kolbein og Fartein.. ærlig talt. You are reaching!

Andre navn i rarest-navn samlinga var Analius (g), Øllegård (j), Godtskalk(g) og Børhild (j). Fyttikatta.

Jeg har lært av damene her på Gravid at den dagen jeg skal ha smått, så skal jeg føde og ikke ta keisersnitt. For keisersnitt er ingen snarvei, det er like fælt men mye lengre. Og jeg har begynt med mine egne navnelister.. de er ikke helt hemmelige, bortsett fra mitt scoop som ingen av damene på barnimagen eller her har funnet enda. Resten var dessverre litt gjengangere der. Pokker óg.

Ah, nå har jeg fått lettet litt på trykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ai, så hyggelig å få besøk, Imari, lekeball og Diva! Tenke seg til at folk gidder å lese også. Kanskje jeg skal stikke innom deres etterhvert for å se hva de bruker plassen til.

Jeg fant en tråd idag om mobiltelefonbruk. Jeg har tidligere lest noen fagartikler om dette, og fant at de viktigste årsaksforklaringene folk ga for å ha mobiltelefon var:

- tilgjengelighet

- micro management

- sikkerhet

Forskjellige aldersgrupper og kjønn peker på forkjellig nytteverdi. Tenåringer heller mot den første, det er faktisk et viktig kriterie i vennegjengen at man er tilgjengelig hele tiden. Noen tenåringer i undersøkelsen tok den med seg i dusjen i tilfelle noen ringte. De fleste vegret seg for å slå den av om natten. Alle vet vel fra før at for tenåringer er det utrolig viktig å være poppis, og mobiltelefonen er ofte for dem en målenhet på dette. Hvor mange som ringer dem, hvor mange sms de sender og får, hvor mange navn de har i kontaktlista osv. De bruker også telefonene i fellesskap, leser hverandres sms osv. Overfor foreldre heller de derimot ofte mot de to siste når de skal argumentere hvorfor de trenger mobiltelefon. Og mor og far er veldig enige overfor den siste. Tenk om en bever gnager ned et tre så det faller over bussen på vei hjem, da er det jammen godt å kunne si ifra at man blir sen!

Folk i tjueåra og over er mer behersket, og setter de tre som årsak uten å være på tuppa. Det går helt fint om de glemmer telefonen hjemme en dag. Mange slår av telefonen innimellom for å få være i fred. Tilgjengelighet er mer en tjeneste de ønsker i perioder.

Tilgjengelighet går også på kontaktflate. Man sender en sms i ny og ne for å vise at man husker folk. Spesielt kan man nære vennskap slik hvis man ikke har tid til å treffes så ofte.

Mobiltelefonen tilbyr også forsterkende nytteverdi ved at den har kalender, vekkerklokke, huskelapper etc. En nevnte radio og recorder, og de to synes jeg var veldig lure. Utviklingen går mot å klistre på mer og mer kjekt-og-ha fra produsentene, tiden vil vise hva folk prioriterer. Hittil har utviklingen også gått mot å lage ting fordi det er "kult" og ikke fordi det er nyttig. De selger ikke gruelig mye av det, mest til japper som synes det er viktig å ha det nyeste nye uten å tenke på om de trenger det, og folk som liker å utforske nye ting og er villig til å betale for kunnskapen. Jeg er usikker på om produsentene tenker at en dag vil de "ramle over" et supernyttig bruksområde, eller om de faktisk prøver å aktivt finne dem selv. De famler jo en del nå. Hele sommeren har de kjørt kampanjer på MMS fordi det koster jo mye penger og har meget begrenset nytteverdi.. Folk må hektes så de glemmer at de ikke trenger det. Tenåringer er som kjent prima kandidater for dette, med sitt gruppepress for tilhørighet.

Mange vet vel om telenors gullegg? SMS. De satte opp en server som skulle ta seg av denne tjenesten de lærte om, hadde absolutt ingen tro på det og brukte derfor svært lite ressurser. Det ble en farsott, og den enslige serveren deres skaffet dem mange millioner i inntekt.

En annen ting jeg har tenkt på idag er nazisme. En jeg kjenner som har studert politisk ideologi hevdet at nazisme som politisk system ikke var ille. Det var like funksjonelt som mange andre, faktisk bedre. Det har bare veldig dårlig rykte fordi Hitler blandet inn mye annet rart, som raseteorier og jødehat og holocaust osv. Og neo-nazisme har ingenting med egentlig nazisme å gjøre i det hele tatt, for den har bare tatt med seg avartene i hitlers nazisme; hatet, rasismen, og raseteoriene. Og brutaliteten. Interessant, jeg må visst låne meg en bok om politisk ideologi for å se om han er inne på noe. Kanskje alle nynazistene går rundt og forfekter en ideologi de egentlig ikke står inne for. Det hadde vært litt morsomt. TENK om egentlig nazisme forfekter humanisme og nestekjærlighet og antirasisme? Det hadde vært et skikkelig slag i trynet på dem det. :ler:

Inspirert av en ensom sjel på 26 på Samliv, lurer jeg på hva folk flest prater om på byen. Noen mennesker synes jeg det er vanskelig å finne noe interessant å snakke om med, så da lar jeg være. En stamgjest på en pub vi går til en del, snakker alltid om sine jenteproblemer med meg. Jeg har prøvd å hjelpe litt, men tror jeg må konkludere med at han er helt håpløs. Jeg har også fått over jenter han synes er søte til å sitte ved ham, men han snakker da ikke med dem. Det eneste han kommer på å snakke om er å fortelle gamle røverhistorier. Han prøver ikke å bli kjent med dem. Han møtte enn bekjent av meg også en gang, utrolig søt og supersjarmerende utadvendt jente som er så glad og morsom at det er helt utrolig, men hun er litt stor. Og det presterte han å si til henne også. Det var da jeg bestemte meg for å legge inn årene og gi opp. Det er liksom trinn 1 av 100 når det gjelder å møte nye mennesker. MAN PÅPEKER IKKE HVA MAN SYNES ER SVAKHETSPUNKTER I DERES UTSEENDE. Det kan jo tross alt hende at hun ikke liker ham, eller at de aldri mer treffes? Elementær folkeskikk, det.

Og jeg skal være litt snillere til nordlendinger i nyttårsforsett. De er da ikke så ille, må tåle litt bannskap :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, dette blir vel sak 7 eller noe..

Jeg har tenkt litt på den dagen jeg får småttiser, har ikke reflektert så veldig mye over det før annet enn at jeg nok vil ha de. Og å dekke basisbehovene deres ser jeg ikke på som noe problem; mat, drikke, sove, kose, bade osv. Men når de blir litt større, så må vi jo sørge for at de har en fin barndom!

Når jeg tenker tilbake på min egen, så var det veldig morro med mye lek. Gikk på ski og akte og bygget snøhule og bygget skihopp og bygget snøfestning og snømann og gikk på skøyter og kjørte omkapp med spark og.. Så på tv en halvtime om dagen, barnetv. Og litt mer da, når jeg ble større fikk jeg se detektimen på fredag og i ville vesten på lørdag, det var stas. Og dynastiet og falcon crest. Nå blir det bare tull her.. Om sommeren dro vi på fisketur, bygget flåter, dro og badet og utforsket alskens kulper, bygget hytter i trærne og på marka og under henget og..lagde landsbyer i sanda, syklet overalt, dro på gulerotslang. Det var litt sånn Tom Sawyer barndom. Når jeg skulle til venner, var sykkel, ski og spark naturlige fremkomstmidler.

Hvem skal sørge for at mitt barn får det? Jeg går ikke på ski hver søndag nå, men må vel begynne da.. jeg vil ikke ha en unge som aldri får oppleve noe, som bare ser på tv og spiller dataspill.. stakkars. For et stort ansvar det egentlig er. Jeg bodde i bygda da, men bor i by nå. Har byunger kjipe barndommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart med hvordan foreldre påvirker barn også. I mine yngre år (før 10) var jeg en svoren køntri-tilhenger og det beste på tv var cowboyer. Hørte på kassetter med Bjøro Håland og det aller beste på tv ever var I Ville Vesten. Luke var veldig pen. Jeg har veldig lyst til å se den serien omigjen! Like lyst som jeg har til å se Det var en gang et menneske, men den har de på bibl så det skal nok ordne seg såsnart jeg får henda på en videospiller. Kommer jeg til å "hjernevaske" mine småttiser på samme måten :ler: ? Det er min far som er så glad i køntri og cowboylivet selvfølgelig. Jeg hadde jo ikke utviklet kritisk sans enda.. Man kan jo bare tenke seg til hvordan jeg hadde vært idag om min far hadde vært en av dem som reiser på star wars conventions og slikt :ler:

* kanskje Garth Brooks cd eller noe hadde vært fint fra nissen til min far. Lever Bjøro Håland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:: Jeg lurer på om istedet for angrepille det er minst like effektivt å ta seg en skikkelig fyllekule? Egget kan da umulig synes en blodstrøm med 10 tequilashot i er noe å feste seg ved?

:: Nå som likestillingen er kommet så langt, kanskje den gode gamle kortstokken må oppdateres også. Istedet for Konge, Dronning og Knekt kan man ha Dronning, Konge og ... Prinsesse? Hva er en Knekt egentlig, kaltes kronprinsen knekt før? Trodde knekt var en slags ridder jeg. På engelsk Jack.. Jackass.. aha, det må bli Bitch. K - Q - B Kanskje det kan være et bilde fritt etter hun "svake mensker" Motherfucking DivaQueenBitch :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kribler det igjen :sjarmor:

Ang. silikon og tråden på aktuelt om å kvalifisere til å blande seg inn i tråder... jeg lurer på om aborigineere er opptatt av plastisk operasjon? De kan vel ikke sies å være hva vi klassifiserer som veldig pen her på berget. Men spiller det egentlig noen rolle? Er det ikke andre ting som burde telle mer? Greit nok at hvordan man ser ut bestemmer litt respons fra andre, og respons fra andre influerer selvfølelsen.. men jeg klarer ikke å se for meg at små pupper er verdens undergang. Det blir veldig navlebeskuende for meg. Her sulter det barn ihjel i sør, kriges i øst og vest, og nordpolen smelter men har'u sett på den venstre puppen min den peker liksom litt til høyre.. tror jeg..jaaa..

Jeg klarer ikke å forestille meg helt at en søt og sjarmerende jente skal plages sånn med dette. Det må være hun selv som har satt fokuset så bastant på og så feil. Jeg kjenner mange flatbrystede jenter, og de er søte og sjarmerende og morsomme og populære. Den eneste fordelen med å ha større pupper, er at man kan dra på seg en stram topp og vagge rundt med puppene på utstilling. Kan vel være morro innimellom, men er det en av 100 ting å gjøre før man dør? Nope.

Hvem er de vakreste kvinnene i Hollywood? Det er ikke Anna Nicole nei. Det er Julia Roberts og Kate Hudson og Meg Ryan og Catherine Zeta-Jones og Jennifer Garner og J.Lo og... INGEN av disse har pupper som varemerke! Legger ikke folk merke til det? (Zeta-Jones nå teller ikke, hun har egentlig ikke særlig til pupper men nå har hun melkepupper)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei selv, Diva-queen! Takk for besøket.

Idag har jeg bestemt meg for hvem jeg heier på i presidentvalget i USA 2004. bambambabaaam: Wesl

De har valg i november 2004 og har begynt allerede.. jeg blir lei av 1 mnd med valg her på berget. Men de har altså primaries (det demokratiske partiet har flere kandidater som kniver om å være The One. De har vel party convention hvor dette primary valget skjer til våren sikkert. Da velger de Partiets Presidentkandidat - som skal ta på seg å fjerne Bush og redde verden slik vi kjenner den. Forhåpentligvis ikke like vanskelig oppgave som Neo's..)

Lurer på hvordan jeg skal få ham igjennom? Kanskje spørre om råd fra en astrolog :ler: må ta to så det skinner igjennom sarkastisk latter :ler::ler:

Neida. Han godeste Wesley Clark hørte jeg først om fra min kommende svigerfar. Han driver og kampanjerer litt for ham. Så da måtte jeg lese litt om ham. Og han er faktisk ikke ille. Han er pensjonert general. En iherdig arbeidskar som har jobbet seg oppover. God moral og etikk. Han var øverste sjef for Nato før. M.a.o. vil han sannsynligvis bli den presidenten i USA's historie med mest peiling på utenrikspolitikk. Noe jeg synes er veldig viktig for USA slik verden er idag.

Da Bush ble valgt, eide han ikke pass engang.. utenrikspolitikk var noe uinteressant noe. Så fikk han 9/11 i fanget. Og måtte lære et og annet veldig fort. Hvor dyktig han har vært til det, strides folk om. Så liten som verden er idag, presidenten av hypermakten ta på alvor at USA er et land i verden, ikke selve verden. Man må jobbe sammen, ikke overkjøre andre land.

WC (hihi) har vært imot krigen mot Irak hele tiden. Han sier at USA føkket opp ved å spre konsentrasjonen så bredt utover. Offensiver i Afghanistan og Irak på en gang er galskap. Derfor har de ikke fanget Osama og Saddam (har jo nå da etter månedsvis med leting). For mange baller i lufta på en gang. Saddam kunne man jobbet mot gjennom FN og våpeninspektører, ordnet opp uten å skape kaos.

Wesley Clark gikk ut fra West Point som bestemann i sin klasse = mannen er utdannet gjennom en tøff skole med svært gode resultater. Han er ikke dum. Bush er en C-student.

http://www.electwesleyclark.com/

http://www.clark04.com/

Wesley Clark er også liberal, han er for at kvinner kan ta abort hvis de ønsker, han er for homofile partnerskap.

Hans største bakdel er vel egentlig at han ikke er politiker. På godt og vondt. Å vinne et slikt valg, krever mye politiker-spirit. Slesking og timing av saker osv. Ofte er det ikke beste mann som vinner slikt, dessverre.

Så, hut dere ut og stem amerikanere! Skal Bush fjernes, må det et felles løft til. Husk at broren hans kan fikse Florida for ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicole Kidman har også små pupper, og hun er veldig pen. Kylie har ikke ballonger. Jennifer Aniston har små pupper. Faktisk kan dette tyde på at man ikke blir tatt seriøst som kvinnelig skuespiller med store pupper! Man blir da bimbo.

Var hos et par i helga som hadde ny leilighet, og den var så fiiin! Jeg har helt endre oppfatning om å bo i blokk. Vel er blokka ganske stygg utapå, men inni var det kjempefint. Mye plass og nydelig bad og stort kjøkken og.. 3 soverom.. da har man ett selv, et kontor og et gjesterom! Luksus. De betalte 1.1 mill for den. Jeg lurer på om vi skal se etter en sånn, heller enn å kjøpe noe styggdyrt lite krypinn i sentrum.. Det var ikke så langt ute heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei på deg!

Lenge siden nå ?

Blokkleilighet ja. Jeg har også hatt litt fordommer mot det.

Helt til jeg var på besøk hos en venninnes daværende bolig.

En høyblokk i Porsgrunn som står sammen med sin "søster" - '

( Porsgrunns "Twin Towers" :o ).

Leiligheten til venninna mi var så fin, koselig og romslig. Var soverom + arbeidsrom + stue + enda et (potensiellt) roterom / gjesterom.

Også var det i 9 etasje eller så -> glimrende utsikt mot byen og man så ganske så langt utover :hoppe:

Det er ikke så værst pris - ca 400 000 + litt dyr husleie ( fellesgjeld pga nyrenovasjon ) etter at fasaden + balkonger er pusset opp + badene + kjøkken er nye etc etc.

Jeg kan med sikkerhet si at vi prøver å finne leilighet der, om vi fortsetter å bo i området.

Vel, nok om mitt... :lol:

Ha en god dag og et godt nyttår :D

D :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin å ha du Diva, når jeg selv vurderer å skrinlegge dette prosjektet så er du plutselig der! Og da må jeg gnåle litt igjen.

Jeg har egentlig skrevet et par innlegg om ting som opptar meg for tiden i andre tråder. Jeg er blitt A-menneske, uvisst hvordan, men det er veldig deilig. Jeg har holdt på nå i snart to uker vel? Sovner ganske tidlig, og våkner steintidlig blid og fornøyd som en lerke! Noen ganger sover jeg om ettermiddagen hvis jeg blir innmari trøtt (hvis jeg står opp 5-6 f.eks) men sovner likevel fint inn når jeg legger meg kanskje 11-12. Det er herlig å være A-menneske. Men ettersom jeg ikke aner hvordan det gikk til (hittil gjetter jeg på Nuvaringen som jeg begynte med for nesten to uker siden..) så tørr jeg ikke være opp sent om kvelden i redsel for å bryte magien! Hvis jeg går ut på fest, og så legger meg 3-4, så vil jeg jo sove en 7-8 timer ivertfall. Og hvordan skal jeg klare å hoppe inn i disse A-sakene igjen da?

Og så deilig det er å være så frisk og opplagt om morgenen.. før har jeg alltid vært übertrøtt og helt utafor. Det hjelper for hodet også, alle de tingene jeg har vært så bekymret for i lengre tid plager meg ikke lengre. Jeg har mye mer tiltak og entusiasme over meg, og får gjort mye arbeid. Er konsentrert og finfin. Hvis mulig vil jeg gjerne være slik resten av livet, takk! B-menneske er ikke noe stas. Det aller beste hadde naturligvis vært en kombi, B i helgene hvis man skal på fest, og A resten.. Men jeg holder fint ut om vi gjør noe om kvelden også, sitter ikke å gjesper og halvsover.

De som sitter og taster sms nonstop når de er sammen med venner, er helt skutt i hodet. Evt. fjortis :ler: Var ute og spiste lunsj idag på et koselig sted, og jammen satt det ikke tre damer på nabobordet i sin beste middelalder. Plutselig ringte telefonen til den ene, og ja plutselig! er riktig ordvalg fordi den var så HØYT på at alle skvatt da den satte igang! Den var nok på Kraftig. Og så tar det ivertfall 5 sekunder med brannbilsirene før hun får fiplet seg til å ta den (må sjekke hvem som ringer må vite..) og så svarer hun i samme leia "HALLO? JA DET ER MEG; HEI DU" osv. Så jeg vil gjerne oppfordre alle til å max ha telefonen på Generell når man er på offentlig sted, kanskje tilogmed på Diskret..

Apropos, var i begravelse her om dagen hos en slektning litt uti, og midt under minnetalen i kirken fikk jeg flash i hjernen "GLEMT Å SKRU AV LYDEN". Og jeg opp med veska, frem med mobilen og var SJELEGLAD ingen ringte før og ulykken var avverget. ÅÅÅH så flau jeg hadde vært hvis telefonen hadde valset ivei midt i kirka.. Min far trodde seff at jeg tok frem mobilen for å sende en melding.. men så dum er ikke denne tøtta nei.

På forumet Seksualitet er det diskusjon hvorvidt analsex fører til slapp fisring (det heter visst rektum prolaps :ler: jeg trodde prolaps betydde noe á la skiveforskyvning jeg) Jeg tok tak i problemet, og foreslo en aldri så liten tatovering med "Exit Only" strategisk plassert på bakenden. Kanskje en aldri så liten overskrift også, "Bruksanvisning"? :ler:

Jeg er også interessert i å diskutere fenomenet anustagger. Jeg hadde aldri hørt om det inntil på et fuktig julebord like før jul, hvor noen berettet for meg at alle mennesker er født med 10-tagget anus. Tenk på anus som en stjerne med ti tagger, evt. en gammel dames snurpemunn. Og for hver bakfrapåkjørsel så mister man en tagg, kanskje av dette konseptet adventskalender er modellert? Derav kan man lett se på folk, ja de man får anledning til å se der da, hvor mange ganger de har prøvd seg. Jeg syntes dette var fryktelig spennende. Og enda mer imponert ble jeg utover kvelden, da jeg spurte tilfeldige menn(esker) ute hvor mange tagger de hadde, og svaret lå på 10-11; - og alle visste om fenomenet rompetagger, og hvor mange man skal ha! Er dette barnelærdom jeg har gått glipp av? Utvalget var på ingen måte utsatt for bias gjennom bekjentskaper.

Jeg har ikke gått til det skritt å ta et speil og telle mine egne :ler: , men jeg føler meg rimelig sikker på at jeg bør ha dem i trygt behold, hvis da ikke barndommens febermålinger dro med seg et par. Jeg hører nemlig til termometer-i-rompa generasjonen. Det er ekle greier. Mye mulig det er der jeg har hentet min aversjon mot å få objekter stukket inn i rompa. Spesielt iskalde.. Nå om dagen slipper jeg å forholde meg til slikt, må kun deale med iskaldt spekulum opp i skjeden innimellom. Jeg lyver på meg hos legen at jeg har miniskjede og må ha de aller aller minste spekulumet (eller skjede-jekk). Hun er snill og lar meg få det. Jeg har funnet at det hjelper ikke det minste å være modig hos legen, for da lar de være å være ekstra forsiktige.. kjører nåla inn, jekker opp skjeden uten noe mer fiksfakserier. Samme med tannlegen, hvis de skal være snille og forsiktige så må man ikke gjemme sin redsel.

Uansett må det være utrolig kjipt å ha anusring som en utvaska sokk..

Kom på en bra pun (dobbeltbetydning):

rektum prolaps burde heller kalles rektum fucked :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en vits jeg lærte som barn ang. temaet slapp fisring:

Tre homoer satt i en badstue.

Den ene fes, "phoooyyy".

Den andre fes, "phoooooyyy".

Den tredje fes, "prrrrrrr".

- "Jævla jomfru", sa de to andre

Ser dere, selv barn vet at analsex fører til rektum prolaps :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heh, bare hyggelig å oppmuntre til skriving :Hehe:

På forumet Seksualitet er det diskusjon hvorvidt analsex fører til slapp fisring (det heter visst rektum prolaps  jeg trodde prolaps betydde noe á la skiveforskyvning jeg) Jeg tok tak i problemet, og foreslo en aldri så liten tatovering med "Exit Only" strategisk plassert på bakenden. Kanskje en aldri så liten overskrift også, "Bruksanvisning"?

:hoho:

Skjønner hva du mener... Usj!

(eller skjede-jekk).

Hehehe :ler::ler:

Den var ikke dum. Skulle hatt en sånn replikk på lager da jeg jobbet hos gynekolog :lol:

Uansett må det være utrolig kjipt å ha anusring som en utvaska sokk..
Fyfillern. Enig der ja! :sprettoy:

Du skriver alldeles festlig, og jeg har fått mang en latter av dine skildringer nå :ler:

Ha en riktig god tirsdag :klovn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei du Diva min :kysse:

Du er så flink å komme på besøk. Jeg er innom deg innimellom, må bli flinkere til å legge igjen hilsen. Nå skal jeg en tur på barnimagen.com igjen og se hva de har for seg, hehe.

Kom på nemlig at innen jeg får barn, kanskje de har funnet en alternativ fødemetode, jeg tenker osmose.. barnet bare osmoser seg ut gjennom bukveggen, ikke no' vondt eller ødelagt tissefant eller mage eller noe. Det hadde vært noe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Bråka vår ;-)

Det osmosefødselsforslaget ditt er jeg med på :D

Jeg har ikke planer om barn på lenge ennå, men søren å jeg kommer til å grue for fødselen om jeg blir gravid :o ::bleik::

Ha en super aften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Om du hadde vært her Veslebråka, kunne jeg ønsket deg en god påske......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...