Gå til innhold

Kate + 8


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har også hørt at han var utro. Kan jo være det ikke har blitt mye sengekos på jon og kate med alt som skjer i livet deres..

Lettere for mannen å beile ut når det blir vanskelig, mor har kanskje større morsinstinkt?

Men tror de samarbeider bra selv om de er skilt.

Jeg har egentlig alltid likt Jon veldig godt by the way, så litt skuffet over den skilsmissen...

Mm. De virket som en lykkelig familie... fikk skjokk.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare si at jeg er enig med nesten alle her. Det er så hyggelig at det var mulig å treffe på hyggelige og seriøse folk .

:) Klem fra TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All kred til alle som klarer å holde åtte barn rene, tørre, mette og stimulerte og samtidig beholde litt av egen mental friskhet.

Men som reality-personlighet synes jeg ikke hun klatrer høyest på min liste over "mest sympatiske person". Ikke at det gjør noe heller, blir bedre TV om minst én i serien er litt crazy. :) Men det blir sikkert klippet litt på spissen også, ikke noen tvil om det. Det er dog ikke rart å se at det ble skilsmisse der ut i fra hva som ble vist på TV-en. Typisk scenario er at enten går Kate og maser i hælene på familiemedlem X som klarer seg fint, eller så beordrer hun alle til å gå med på en plan som er hennes, og ettersom den er mer urasjonell, så går hele prosjektet i vasken. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå at Kate var ei kjeftesmelle ovenfor Jon. Han var til tider veldig tafatt, og med åtte under må det være frustrerende å måtte mase på mannen i tillegg fordi han surrer :)

Jeg mener å ha hørt at de ikke har filmet 24/7, men at de har filmet 3-4 dager i uka. Og som noen andre sa her, barna har hatt mulighet til å trekke seg tilbake hvis de ville det.

En annen ting, jeg syns Kate ble mye penere etter hun fikk langt hår :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...