Gå til innhold

Kate + 8


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser mye på serien Kate +8, og lurer så veldig på hvorfor folk missliker Kate? Hva er deres meninger? Selv syntes jeg hun er fantastisk...

klem ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fordi enkelte mener hun oppførte seg bitchy mot Jon da de var gifte.

Er enig med deg. Hun virker temmelig fantastisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lille jeg har sett av henne får meg til å mene at hun er ei kjeftesmelle. Hun skal jo kontrollere ALT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi enkelte mener hun oppførte seg bitchy mot Jon da de var gifte.

Er enig med deg. Hun virker temmelig fantastisk. :)

Takk for svar :) og hyggelig å høre at noen er ening :klemmer:

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) og hyggelig å høre at noen er ening :klemmer:

ts

Hun har 8 unger. Og det jeg har sett av henne står det respekt av. :) Hvem blir vel ikke litt bitchy når man har 8 (!!!!) små?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har 8 unger. Og det jeg har sett av henne står det respekt av. :) Hvem blir vel ikke litt bitchy når man har 8 (!!!!) små?

Mm.Man kan jo ikke gå rundt å være blid hele tiden. Hun har tross alt åtte unger, og man må jo være litt streng på dem av og til. Jeg skjønner meg ikke på dem som mener at hun er ei kjeftesmelle. De kan jammen prøve å oppdra åtte unger selv, uten å si et eneste ord som kan virke surt/ negativt!

:takke: ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titter innom dette programmet selv av og til. Synes hun virker som en flott og oppegående dame, men synes alikevel til tider synd på barna.

Hun gjør dette for å slippe å jobbe, og tjener masse penger på å eksponere barna sine. Tror disse barna vil slite når dem blir større.

En annen ting er att jon var utro med kate før dem gikk fra hverandre, og han var imot att hun fortsatte serien. ( alikevel fortsetter hun, til tross for att han mener barna skal få leve så normalt som mulig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vel man bør være litt kontrollerende for å holde styr på 8 unger. På skjermen virker de jo å ha et nokså harmoonisk familieliv trossalt, dvs. ungene trives og er glade. Jeg er vel mer bekymret for hvordan Kate vil være hvis ikke TV-kameraene følger henne , at hun kanskje skjerper seg litt da.

Tror nok hun liker den statusen det gir - hun virker å være litt nedlatende og negativ - så selv om hun tilsynelatende viker hyggelig er jeg litt usikker på om jeg liker henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting er att jon var utro med kate før dem gikk fra hverandre, og han var imot att hun fortsatte serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jon utro?? Åssen fikk han mulighet til det, sånn omtrent.. med 8 unger, og et helt cam crew i helene 24/7... forøvrig synes jeg synd på ungene, de har vokst opp med kameraer i hus, og for dem er det helt vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går på TLC (Norge). :)

Woah, at Jon var utro mot henne har jeg ikke fått med meg! Sladder, altså.. :fnise: Men ja, det var egentlig litt synd å høre.

Jeg liker Kate kjempegodt. Hun er en fantastisk mor, og hun innrømmer OFTE at hun har et snev av OCD når det kommer til kontroll. Skal hun miste personligheten sin "bare" fordi hun har fått (8) barn?? Barna ser ifra et rent TV-perspektiv ut til å ha det fantastisk, og Kate har også flere ganger gått ut og sagt klart ifra om at barna velger selv hvor mye de vil være på TV. Blant annet er rommene deres off limit nå, og de er tross alt ytterst sjeldent filmet i skolesammenheng. (De få klippene jeg har sett ser ut som om de rett og slett er klippet fra bare en dag). De er også mye på besøk hos venner, hvor kameraene ikke følger de.

Nå høres jeg veldig pro-Kate ut, men jeg er vel egentlig det. Hun er i bunn og grunn en veldig flink mor, som har gjort det beste ut av den rollen som hun ble utdelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var jon utro?? Åssen fikk han mulighet til det, sånn omtrent.. med 8 unger, og et helt cam crew i helene 24/7... forøvrig synes jeg synd på ungene, de har vokst opp med kameraer i hus, og for dem er det helt vanlig.

Jeg syntes jo også at det er litt rart at han eventulelt var utro. visste ikke det før nå nettopp jeg.

Ja, jeg hadde ikke klart å levd med kameraer hele tiden :P men... det virker jo som at det går greit for dem. Det er som du sa normalt for dem nå, og man kan jo lure på hvordan det blir for dem da når de er blitt eldre og alt kanskje er borte... må jo føles litt rart...

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går på TLC (Norge). :)

Woah, at Jon var utro mot henne har jeg ikke fått med meg! Sladder, altså.. :fnise: Men ja, det var egentlig litt synd å høre.

Jeg liker Kate kjempegodt. Hun er en fantastisk mor, og hun innrømmer OFTE at hun har et snev av OCD når det kommer til kontroll. Skal hun miste personligheten sin "bare" fordi hun har fått (8) barn?? Barna ser ifra et rent TV-perspektiv ut til å ha det fantastisk, og Kate har også flere ganger gått ut og sagt klart ifra om at barna velger selv hvor mye de vil være på TV. Blant annet er rommene deres off limit nå, og de er tross alt ytterst sjeldent filmet i skolesammenheng. (De få klippene jeg har sett ser ut som om de rett og slett er klippet fra bare en dag). De er også mye på besøk hos venner, hvor kameraene ikke følger de.

Nå høres jeg veldig pro-Kate ut, men jeg er vel egentlig det. Hun er i bunn og grunn en veldig flink mor, som har gjort det beste ut av den rollen som hun ble utdelt.

Du har så rett, så rett :fnise:

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også hørt at han var utro. Kan jo være det ikke har blitt mye sengekos på jon og kate med alt som skjer i livet deres..

Lettere for mannen å beile ut når det blir vanskelig, mor har kanskje større morsinstinkt?

Men tror de samarbeider bra selv om de er skilt.

Jeg har egentlig alltid likt Jon veldig godt by the way, så litt skuffet over den skilsmissen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg reagerte veldig på en scene i den Jon and Kate-serien. De skal dra til en fabrikk eller noe, der barna kan leke med fargetusjer eller play-doh eller noe sånt, og da tar de med seg barna dit og så får de ikke lov å leke, fordi da kan klærne bli skitne. Da kunne de vel dratt et annet sted i første omgang... Det var jo det barna helst ville gjøre der. Det er sånne ting jeg syns Kate er litt for hysterisk med. Hun skal kontrollere alt, selv når det ikke er viktig. Jeg skjønner at hun ikke vil vaske mer klær enn nødvendig, men det er mange scener hun virker veldig bakteriofob i også. Nesten så barna ikke får lov å sitte, leke, ta i eller være noe sted fordi det kan være bakterier der.

Men hun klarer å ta seg av åtte små, og det er utrolig bra gjort!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nesten glad da jeg hørte at de skulle skille seg! Kate ble til et helt nytt menneske, syns jeg. Hun virker mye mer lykkelig nå. Og jeg har alltid sett på Jon som en tidvis inkompetent, lettere egoistisk type. Men kanskje jeg bare har for store forventninger til noen som har 8 barn. Han er tross alt litt handy i alle fall, og delvis med på alt. (Var.) Tror bare jeg kjenner meg litt for godt igjen i Kate sine pustepauser når hun måtte spørre Jon om ting tusen ganger. (Nå tar jeg selvsagt litt i.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...