Gå til innhold

Føler meg voldtatt


Maratonn

Anbefalte innlegg

til ts. siden du faktisk føler for å gjenta dette, og kanskje ha henne som en pulevenn, kan du kanskje redigere overskriften til tråden din ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er tydelig at du har brukt et så alvorlig begrep som voldtekt for å dra så mye oppmerksomhet du kan til denne tråden. Hva med å ha litt respekt for dem som faktisk har blitt voldtatt, hva er det du vil egentlig? Skape blest om at du har hatt deg med en Milf? Ok, grattis. Bra for deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå får folk faen meg skjerpe seg her. Skal TS hetses og henges ut av hver eneste person på dette forumet fordi han brukte feil ord i overskriften og i innlegget sitt?

Ok, alle skjønner at dette ikke ER voldtekt, men hvem vet om det FØLTES litt som voldtekt når det skjedde? Alt det der med at begge nøt det, han kunne tenke seg og gjøre det igjen og slikt er jo tanker han har komt opp med i ettertid og sikkert ikke under selve akten. Hvem er vi til å dømme om han, der og da, følte seg voldtatt eller ikke? For alt jeg ser i denne posten kan det virke som om han har tenkt over det og kanskje skiftet litt mening i ettertid om det som skjedde når han har fått tid til å tenke over det og fant ut at han egentlig likte det ganske godt.

Jeg er helt enig i at det blir feil å kalle dette for en voldtekt utifra det han har sagt i ettertid og ville heller ha sagt at det kan virke som om han ble utnyttet.

Jeg personlig ville bare ha lagt en slik opplevelse i glemmeboken og aldri nevnt det til noen, men det er nå bare meg da. Du får gjøre som du vil TS og så håper jeg at du blir fornøyd med det svaret du kommer frem til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt bestemt meg. Men skriver det her på KG i løpet av dagen, når jeg har bestemt meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvar på besøk hos kameraten min kom akuratt hjem. Prøvde og fortelle han det men klarte det ikke :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javel, hvis du mener hun er gira på deg, får du bare si rett ut at du vil ha henne som pulekompis, så får det bare bære eller briste. Det nest verste som kan skje er at dama ler seg ihjel og sårer manndommen din, mens det aller verste er jo at kompisen din kan finne ut at du sikler på mora hans. En ting er hemmelige drømmer om kompisens MILF-mor, men når du lar dama feie over deg og vurderer å gjenta suksessen, tror jeg du har bevegd deg langt over grensene for hva man gjør.

Ville du ha satt pris på at kompisen din ble mora di sitt sexleketøy? Hadde det føltes greit?

Dama ler seg ihjel? Hvis det er noen som skal le seg ihjel er det vel gutten som fikk anledning til å knulle den tragiske 35-åringen som tydeligvis ikke får seg noen på sin egen alder. Jeg tror MORA har bevegd seg langt ut over grensene for hva man gjør. Hadde du svart likt hvis det var snakk om faren til kompisen på 35 og veninna på 17?tror ikk det nei... Det er vel mora som skal være den voksne og ansvarlige her, men det gjelder kanskje ikke siden hun er kvinne? Dobbeltmoralistiske idiot. Det du som kvinne burde reagere på er den voksne aktørens handling i denne saken, i steden angriper du en 17-åring og lattelrigjør det faktum at hun hadde lyst på han. Mannehatende jomfruer som deg er jeg glad jeg ikke omgås på regelmessig basis :takke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som du motsatte deg sex akkurat, særlig ikke når du ønsker gjentagelse. Altså snakker vi ikke her om voldtekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...