Gå til innhold

Føler meg voldtatt


Maratonn

Anbefalte innlegg

fint man har sånne som deg ts. som vet hva voldtekt er... ikke sett voldtatt i en sånn setting. pga det blir litt feil...

eller sa du nei, og nektet og pikken din var så slapp at hun måtte binde en pinne rundt den får og få den opp? og mens hun knullet deg,så tenkte du at du ville bare dø. det var helt jævelig....

nei tenkte meg det... rart folk blir falskt anklaget for voldtekt. når folk tror dette er voldtekt...

bra jobba...

ordet du leter etter er .du føler deg "utnyttet". men det stemmer nok ikke det heller...

blitt utnyttet jeg , av nabo dama for mange år siden. jeg var så full at jeg ikke kunne gjøre rede for meg. og hun bestilte taxi til meg hjem fra byen og ble med selv.

hun var gift og hadde barn.

jeg husker ikke mye av kvelden. men han jeg delte hus med kom hjem litt etter oss. og da kom han inn i huset så han hun drev på som f for å få den opp.men det gikk ikke å jeg lå og sov. å bable masse uforståelige settninger.. så full at man nesten er i koma..

når hun så kompisen min,så stakk hun ., å turte ikke se meg i øya etter på...

det er å bli en smule utnyttet. men vil ikke si voldtatt. pga jeg våkna ikke med ett sårt asle og en svær neger som lå og holdt rundt meg... og smilte til meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

Skjønner det at det var feil og skrive voldtatt. Men da kan jeg skrive utnytta da eller ?

Hvorfor har du så stort behov for å definere opplevelsen som voldtekt/utnyttelse o.l.? Du sier jo selv at du koste deg, syntes det var deilig og attpåtil har lyst til å gjenta det hele. Jeg skjønner ikke hva du vil frem til. Tenner du på å bli "misbrukt" og får full tenning av at vi klapper deg på hodet og sier at "ja huff stakkars gutt, så utnyttet du ble! Slemme damen!"?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du føler seg BRUKT, men voldtatt er kanskje for sterkt?

Du likte det, du vil gjerne gjøre det igjen. Men synes det var litt kleint og rart? Ja ONS er gjerne det, derfor er sex med partner så mye deiligere, hehe!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at du føler deg brukt er at du aldri aldri kan se kompisen din inn i øya og si at du pulte mora hans. Da er det bedre at mora hans pulte deg. U motherfucker som man ville sagt i statene.

Jeg synes du skal fortelle kompisen din om mora hans.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva hadde dere sagt om TS var en 17 år gammel jente som var på overnattingsbesøk hos sin 17 år gamle venninne. De lå på hvert sitt rom pga oppussing i huset, og midt på natta kom den 35 år gamle faren til venninnen inn til TS og forførte henne. Hun hadde egentlig ikke lyst, men ble revet med.

Etterpå følte hun seg voldtatt, og det var rart og kleint ...

Jeg skjønne godt at TS følte seg litt voldtatt, for når en 35 år gammel dame kommer inne til en 17 år gammel gutt om natta og forfører han, så er jo hun den voksne, og TS er den som er lett påvirkelig og ikke klarer å si nei.

Om TS var en jente ville dere hylt voldtekt og utnyttelse!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde dere sagt om TS var en 17 år gammel jente som var på overnattingsbesøk hos sin 17 år gamle venninne. De lå på hvert sitt rom pga oppussing i huset, og midt på natta kom den 35 år gamle faren til venninnen inn til TS og forførte henne. Hun hadde egentlig ikke lyst, men ble revet med.

Etterpå følte hun seg voldtatt, og det var rart og kleint ...

Jeg skjønne godt at TS følte seg litt voldtatt, for når en 35 år gammel dame kommer inne til en 17 år gammel gutt om natta og forfører han, så er jo hun den voksne, og TS er den som er lett påvirkelig og ikke klarer å si nei.

Om TS var en jente ville dere hylt voldtekt og utnyttelse!

nå er ikke ts en 17 år gammel jente.

men i dag. er du 17 år å jente.så skal du ha litt vett i huet. om fyrn kledde av seg, jenta sa NEI. ja da kan man si ufrivillig,voldtekt osv... men uansett så er det to sider av en sak. så man skal ikke rope ulv ulv.

men om jenta hadde blitt med på det.for så følt det var feil etter på. velkommen til verden.bruk huet nestegang. å det ville ikke vært voldtekt.

så nei man skriker ikke voldtekt så fort det er en jente inn i bilde. men settingen,samt hva ts skriver.

hadde ts skrevet. at jeg sa nei. og prøvde og dytte henne ut fra rommet. og jeg fikk den ikke opp.pga jeg ville ikke dette! da kan man si det er noe annet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde dere sagt om TS var en 17 år gammel jente som var på overnattingsbesøk hos sin 17 år gamle venninne. De lå på hvert sitt rom pga oppussing i huset, og midt på natta kom den 35 år gamle faren til venninnen inn til TS og forførte henne. Hun hadde egentlig ikke lyst, men ble revet med.

Etterpå følte hun seg voldtatt, og det var rart og kleint ...

Jeg skjønne godt at TS følte seg litt voldtatt, for når en 35 år gammel dame kommer inne til en 17 år gammel gutt om natta og forfører han, så er jo hun den voksne, og TS er den som er lett påvirkelig og ikke klarer å si nei.

Om TS var en jente ville dere hylt voldtekt og utnyttelse!

Selvsagt ville jeg ikke hylt voldtekt om hun a) likte det, b)hadde lyst til å gjenta det c) hadde lyst til at de ble pulevenner etterpå. Hadde ts bare fortalt historien om at mora kom inn, de hadde sex og han følte seg voldtatt eller utnyttet så hadde han også fått mer forståelse, men han likte det og lurer på hvordan han skal kontakte henne så de kan bli pulevenner. Mora til denne kompisen virker ikke helt god, men det er vanskelig å forstå at ts følte seg (mis)brukt, men vil gjenta det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er ikke ts en 17 år gammel jente.

men i dag. er du 17 år å jente.så skal du ha litt vett i huet. om fyrn kledde av seg, jenta sa NEI. ja da kan man si ufrivillig,voldtekt osv... men uansett så er det to sider av en sak. så man skal ikke rope ulv ulv.

men om jenta hadde blitt med på det.for så følt det var feil etter på. velkommen til verden.bruk huet nestegang. å det ville ikke vært voldtekt.

så nei man skriker ikke voldtekt så fort det er en jente inn i bilde. men settingen,samt hva ts skriver.

hadde ts skrevet. at jeg sa nei. og prøvde og dytte henne ut fra rommet. og jeg fikk den ikke opp.pga jeg ville ikke dette! da kan man si det er noe annet.

Det jeg mener er at det er stor forskjell på en 17 åring og en 35 åring. En 17 åring vet ikke alltid hva de vil, mens en 35 åring vet som oftes hva de gjør.

En 17 åring kan godt blir med på ting, men tenker kanskje ikke så langt, mens en 35 åring vet hva de gjør!

Så jeg skjønne at ts kan føle seg voldtatt, selv om det var mer snakk om utnyttelse.

Mange forbinder voldtekt med noe grovt og hardt, men noen voldtekter kan være forsiktige ved at man blir dratt inn i noe man ikke klarer å si nei til, eller har vett til å si nei til. Da virker det jo frivillig, og det blir ikke så stor skade som voldtekt ofte er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener er at det er stor forskjell på en 17 åring og en 35 åring. En 17 åring vet ikke alltid hva de vil, mens en 35 åring vet som oftes hva de gjør.

En 17 åring kan godt blir med på ting, men tenker kanskje ikke så langt, mens en 35 åring vet hva de gjør!

Så jeg skjønne at ts kan føle seg voldtatt, selv om det var mer snakk om utnyttelse.

Mange forbinder voldtekt med noe grovt og hardt, men noen voldtekter kan være forsiktige ved at man blir dratt inn i noe man ikke klarer å si nei til, eller har vett til å si nei til. Da virker det jo frivillig, og det blir ikke så stor skade som voldtekt ofte er.

Dette er jeg enig i. Dette er jo også hovedgrunnen til at vi har en seksuell lavalder. Men ts forteller om opplevelsen som positiv og vil gjenta den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jeg enig i. Dette er jo også hovedgrunnen til at vi har en seksuell lavalder. Men ts forteller om opplevelsen som positiv og vil gjenta den.

Jeg skjønner nå at ts kanskje føler seg utnyttet og brukt av denne moren, og det er vel de mest riktige ordene å bruke.

Jenter føler seg veldig ofte utnyttet og brukt av gutter, og da er det lett Å FØLE seg voldtatt. Derfor skriker man kanskje voldtekt når det egentlig var utnyttelse og man ble brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er glad det ikke er mora mi vi snakker om her! =)

Hvordan vet du at det ikke er din mor vi snakker om?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Selvsagt kan man ha veldig motstridende følelser og føle seg brukt i en slik situasjon.

Jeg synes det var et stort overtramp av henne. Hun lider sikkert også av de samme tankene som folk her om at gutter er glade bare de får pult og at de ikke har blitt voldtatt så lenge de ikke blør fra rumpa eller har sloss mot overgriperen. Det er en helt elendig innstilling.

Han er over den seksuelle lavalder, men den maktskjevheten som er grunnen til at en godt voksen ikke bør pule en 14åring eksisterer også mellom en 35-åring og en 17-åring. I noen stater i USA kunne hun blitt anmeldt for statutory rape.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg skrev dette tidligere i dag hadd det skjedd bare noen timer føre. Nå har jeg tenkt meg litt om og kanskje finni en løsning. Tenkte ikke det i går kveld tokk sin tid :-(

Endret av Maratonn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener er at det er stor forskjell på en 17 åring og en 35 åring. En 17 åring vet ikke alltid hva de vil, mens en 35 åring vet som oftes hva de gjør.

En 17 åring kan godt blir med på ting, men tenker kanskje ikke så langt, mens en 35 åring vet hva de gjør!

Så jeg skjønne at ts kan føle seg voldtatt, selv om det var mer snakk om utnyttelse.

Mange forbinder voldtekt med noe grovt og hardt, men noen voldtekter kan være forsiktige ved at man blir dratt inn i noe man ikke klarer å si nei til, eller har vett til å si nei til. Da virker det jo frivillig, og det blir ikke så stor skade som voldtekt ofte er.

mange forbinder også voldtekt.men at noe blir gjort mot sin vilje... men man må jo være litt oppegående her da...

om du er 16 år og sammen med en på 16 år. og dere snakker mye om man skal ha sex. å begge er veldig gira ...men når dere er ferdig,så angrer du... skal man da kalle det voldtekt. pga du ikke hadde vett nok til å ikke skjønne at du kunne komme til å angre? at det ble litt feil for deg på den måten.

men du var veldig gira på at dere skulle ha. og du var med på det.og dere begge maset like mye...

du må nok revurdere synet ditt på hva man kan kalle voldtekt. blir jo livsfarlig dette da. for hva om personen angrer dagen etter.. pga fylla og hadde ikke vett nok til å skjønne det...

ser du den selv eller?

ikke enig med deg. møtt personer som er over 40 år som har mindre i huet enn en 17 åring. og møtt 17 åringer som har mer i huet enn 40 åringer...,

men så klart .ts kan være en umoden,usikker person som ikke vet sitt eget beste. men av erfaring.så er en 17 åring mer enn oppegående i dag.kan hende han er 18 år om en mnd og. men tall er ett tall...

men kan si det på en annen måte da. fleste 17 åringer er veldig opptatt av sex.gutter hvertfall.og fantaserer om eldre kvinner er ikke unormalt...

kanskje ts er en av de da. som har fantasert og drømt mye om eldre kvinner. så når det skjedde så var det uvirkelig .pga han så på det kun som en fantasi,forbudt drøm. milf. strøken milf osv....

umulig og si. men skal man følge regler. så har ingen ting straffbart skjedd. ts sier jo selv voldtekt var feil og si .men der og da var det rett etter. osv...

så gutten fikk seg en god historie og fortelle gutta om ,når han blir eldre. regner med han ikke sier så mye nå ,kan fort vanke litt juling fra kompisen da:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og løsningsorientert som du er, - fant du ut?

Ja, det er vi flere som gjerne vil vite.

Hva har du kommet frem til, ts? Forførte hun deg, voldtok hun deg, utnyttet hun deg?

Det er bare du som kan svare på hvordan du opplevde dette, og om du mener at hun har gjort noe straffbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...