Maratonn Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 (endret) I går sov jeg hos en kamerat. Vi sov på hvert hvort rom for de pusser opp og det er bare Han og morra som bor der. Og når jeg hadde sovet i 2-3 timer kom morra inn på rommet mitt og låste døra og kledde av seg. Så hadde vi sex det var deiligt morra er dritt fin og er 35 år. Men det er morra til kameraten min. Hva burde jeg gjøre ta kontakt eller hva? Trenger hjelp :-) og hu snakka ikke til meg det bare skjedde. Endret 7. oktober 2011 av Maratonn
Gjest Marregutt Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 I går sov jeg hos en kamerat. Vi sov på hvert hvort rom for de pusser opp og det er bare Han og morra som bor der. Og når jeg hadde sovet i 2-3 timer kom morra inn på rommet mitt og låste døra og kledde av seg. Så hadde vi sex det var deiligt morra er dritt fin og er 35 år. Men det er morra til kameraten min. Hva burde jeg gjøre ta kontakt eller hva? Trenger hjelp :-) og hu snakka ikke til meg det bare skjedde. Og du føler deg voldtatt..? Ville heller følt meg heldig. 4
Maratonn Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2011 Hu sa ingen ting det bare skjedde. Var ikke helt med på det nei
Gjest Marregutt Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Hu sa ingen ting det bare skjedde. Var ikke helt med på det nei Neimen daså. Ikke snakk med kompisen din om det da
Maratonn Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2011 Og du føler deg voldtatt..? Ville heller følt meg heldig. Men hu sa jo ikke noe i det hele tatt jo 2
Maratonn Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2011 Men hva burde jeg gjøre da ? Ta kontakt eller ikke ?
Maratonn Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2011 Men hva burde jeg gjøre da ? Ta kontakt eller ikke ?
Gjest Marregutt Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 Men hva burde jeg gjøre da ? Ta kontakt eller ikke ? Kanskje snakke med moren om det. Høres mer ut som du angrer, ikke som du ble voldtatt..? 4
waco Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 Var det mora som ba sønnen ta med kompiser hjem på overnattning? 1
Maratonn Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 7. oktober 2011 Var det mora som ba sønnen ta med kompiser hjem på overnattning? Tror ikke det :-|
Maratonn Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #12 Skrevet 7. oktober 2011 Kanskje snakke med moren om det. Høres mer ut som du angrer, ikke som du ble voldtatt..? Men hva burde jeg si til morra ? Og hvordan
Gjest Applecore Skrevet 7. oktober 2011 #13 Skrevet 7. oktober 2011 Forstod moren at du ikke var helt med på det da?
Maratonn Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #14 Skrevet 7. oktober 2011 Forstod moren at du ikke var helt med på det da? Var jo litt med på det. Men det var rart, og det var jo deiligt. Har jo lyst til og jenta det senere kanskje. Men hvordan burde jeg gå fram?
Gjest Marregutt Skrevet 7. oktober 2011 #15 Skrevet 7. oktober 2011 Var jo litt med på det. Men det var rart, og det var jo deiligt. Har jo lyst til og jenta det senere kanskje. Men hvordan burde jeg gå fram? Hvis du vil gjenta det, så er du ikke voldtatt 8
Maratonn Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #16 Skrevet 7. oktober 2011 Hvis du vil gjenta det, så er du ikke voldtatt Ja er jo sant det men var jævligt rart :-|
waco Skrevet 7. oktober 2011 #17 Skrevet 7. oktober 2011 Åssen var det rundt frokostbordet da? Mora var smørblid og fortalte grove vitser og dere lo fælt og høyt, - og han kameraten din satt bare urørlig ogstille ved bordet, taus og mutt og bare så ned i gulvet?
Maratonn Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #18 Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Det var helt vanlige men hun var smørblid. :-) og hun så ganske mye på meg og var grei Endret 7. oktober 2011 av Maratonn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå