AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg får alltid vondt i hode hvis jeg tar en liten lur i løpet av dagen.Hodepinen varer helt til jeg legger meg igjen om kvelden! Andre som har det sånn, og som vet hvorfor dette skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 7. oktober 2011 #2 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har det ikke sånn, men kjenner noen som har samme problemet. Tror ikke det er så uvanlig. Vet ikke helt hva det kommer av, men det kan skje dersom man sover for lenge. Hvor lange powernaper tar du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 7. oktober 2011 #3 Del Skrevet 7. oktober 2011 Har du gått til lege? Vet du om du har migrene? Uregelmessig søvnmønster kan være en trigger for migrene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Del Skrevet 7. oktober 2011 Skjeldent jeg sover på dagtid, men mellom 15-45 min. Og har hatt det sånn siden jeg var liten,og sov etter skolen. Fryktelig irriterenes!! Tok en liten napp isted fordi jeg var grytidlig oppe idag,og fikk jeg så vondt i hode at jeg ikke fikk sove mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hadde migrene når jeg var yngre, men er maange år siden jeg har hatt anfall nå! Har aldri tatt akkurat dette opp med legen, har egentlig tenkt at alle har det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 7. oktober 2011 #6 Del Skrevet 7. oktober 2011 De som er "unge" er ikke lagd for å ha powernap. Man skal egentlig ikke begynne med powernap før man er godt opp i årene. Kroppen vår nå er iallefall ikke konstruert til å drive å duppe av på dagtid o.l. så det kan sikkert lett bli en reaksjon som hodepine da Men dette er iallefall noe jeg ville ha tatt opp med legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nei Skrevet 7. oktober 2011 #7 Del Skrevet 7. oktober 2011 Det er da ikke migrene "bare" fordi man har vondt i hodet. Forstar at du bare vil hjelpe, men det hjelper ikke a skulle plante alt over til migrene, da blir jo ingen tatt alvorlig lenger. Det er jo som man skal si at alle har ME, fordi man er dausliten etter jobb eller holder pa a sove i stolen pa jobb. Forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 7. oktober 2011 #8 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har ikke sagt noe sted at det ER migrene. Har bare sagt at det kan være og at vedkommende må gå til lege. . for jeg kan ikke si hva som er rett eller galt. Men jeg har samme erfaringene om jeg tar powernap, og jeg har migrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå