Gå til innhold

American Horror Story


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Likte den ikke, ble for kjedelig og korny...

Som murray sier, folk flyr jo inn og ut av huset rett som det er, og selv om alt går til helvete i huset så flytter de ikke på seg. Hadde lett flyttet inn med mamma for å unngå ett drapshus med konstante innbrudd =p

De brukte jo alle pengene sine på huset, bor sikkert ikke i nærheten av familie, osv... De fleste som flyr inn og ut av huset er forresten spøkelser som har dødd i huset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes denne serien er så utrolig sær, men er nødt til å følge med likevel. De to første episodene var litt så som så, men jeg synes det har tatt seg opp litt. Lurer så innmari hva det var som skjedde på ultralyden, dama besvimte jo av sjokk, også dro de bare hjem uten noe mer snakk om det. Men de har vel ikke tid til å tenke på hva det er for noe rart med ungen eller hva det nå er hun går og bærer på, med alt det spøkelsesstyret. Huff, nei, hele greia er bare merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

American Horror Story starter sending i kveld kl 23.00 på FOX CRIME ( kanal 14 i rikstv pakka ), for oss som ikke har fått lasta det ned. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det lov å spoile her? :sjenert:

Edit: Spør siden jeg ser noen av dere begynner å følge med på fox nå.

Endret av murray
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Noen som vet om det blir en sesong 2? På imdb står det bare masse spørsmålstegn på publisering av neste episode/sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alille

Nå har jeg også begynt å følge med. Er hekta fordi det er så spennende, men samtidig synes jeg historien er litt...elendig... Eller ikke historien i seg selv, men fremgangen i historien, det at foreldrene knapt enser hva som skjer med datteren, at datteren nekter å flytte fordi hun skal være så tøff etc. Blir litt såpeserie. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Litt skuffa over serien for jeg syns ikke den var skumnel i det hele tatt.

Men bortsett fra det så syns jeg den er god underholdning og at den tar seg litt opp etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...