Gå til innhold

American Horror Story


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg så første episoden i dag, og herregud, den var CREEPY og ekkel! Men så hadde jeg forestillingen om at den ikke ville være så ekkel, i og med at det "bare" er en TV-serie, og dermed fikk forsterkede følelser.

Noen andre som har sett? Så kan vi grøsse sammen. :gjeiper:

http://www.fxnetworks.com/shows/originals/ahs/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går den på TV eller ser du på nett? Har ikke hørt om den, men ble ganske interessert. Liker skrekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj, det så bra ut! Skal prøve å få sett det i løpet av kvelden/natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så den i går. :) Veldig bra! Ganske annerledes enn jeg forventa egentlig. Veldig skrekkfilm-aktig, så altså veldig interessant for min del. Gleder meg til neste episode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den i går jeg også. Kan bli veldig interessant å følge med på i høstmørket :) var litt creepy, så måtte se på noe litt hyggeligere etter den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke den var skummelt, men er ganske herdet tror jeg. Men jeg likte den godt! Syntes det var litt skrudd og merkelig på en måte.

Og ja, det var litt sex, til deg som lurte på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg digger den serien. Den første episoden var skikkelig creepy, og jeg var rett og slett ikke sikker på om jeg turte å se noen flere episoder men nå jeg jeg sett 4-5 episoder og den første var helt klar verst, resten er ikke så skumle, men fortsatt litt creepy da.

Nei det er ikke mye sex i serien, egentlig ikke noe særlig fokus på sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig morsom serie! Sjelden man får så mye grøss i en tv-serie, og litt sex også.

Åpningsscenen var forresten helt episk. "You are going to die in there.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger med :) Historien begynner å bli litt spennende! Lurer på hvem i all verden hun er gravid med :gjeiper: Vi har ikke fått vite noe om denne fantomet-ish-personen enda.

Men synes serien nesten er litt mer komisk enn skummel til tider. Det renner spøkelser og folk inn og ut av det huset hele tiden. Familien har innbruddsalarm, men via kjelleren virker det som det bare er å gå rett inn. Og synes ikke økonomi burde være grunnen til å bo et sted hvor man blir utsatt for stadige drapsforsøk, hehe.. her kunne historien gjerne vært bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, må si serien ble et lite kaos etter første episode. Hadde større forventninger.

Den skal gå på fox crime ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den ikke, ble for kjedelig og korny...

Som murray sier, folk flyr jo inn og ut av huset rett som det er, og selv om alt går til helvete i huset så flytter de ikke på seg. Hadde lett flyttet inn med mamma for å unngå ett drapshus med konstante innbrudd =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...