Leifr Skrevet 7. oktober 2011 #21 Del Skrevet 7. oktober 2011 Så såg eg det siste bilde ^^ Det var ikkje pent! Nei, jeg er heller ikke noe begeistret for å se på damer med SÅ lav kroppsfettprosent. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 7. oktober 2011 #22 Del Skrevet 7. oktober 2011 Er dette det nye kvinneidealet? http://www.kjendis.no/2011/10/05/kjendis/reality-tv/glamourmodell/jodie_marsh/bodybuilder/18460751/ Et par år med mye god mat kan gjøre den dama riktig lekker. Fordelen med litt muskler på kroppen er at man kan ta i henne litt mer kraftfullt uten å være redd for at hun går istykker. Bare to ,tre kilo ekstra fett ville gitt henne ett vakkert løft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2011 #23 Del Skrevet 7. oktober 2011 Står respekt over hvor mye jobb det tar å få en slik kropp. Uenig. Synes ikke det er noe som helst imponerende med folk som er SÅ besatt av kroppen sin. Hun taklet rett og slett ikke å ha kvinnelige former. Litt trist, egentlig. Det er uforståelig for meg at folk gidder å jobbe så hardt for å se så nasty ut. Greit nok at menn har muskler og så lav fettprosent, men kvinner?! NASTY. :o Men jeg antar at kroppsbygging er noe man enten forstår eller ikke forstår. Hun føler seg kanskje bedre på innsiden, men hun så tusen ganger bedre ut før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 7. oktober 2011 #24 Del Skrevet 7. oktober 2011 På første bildet ser hu veldig bra ut, synes jeg. Men når man ser sixpacken litt lenger ned, så er ikke så mye muskler veldig tiltrekkende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 7. oktober 2011 #25 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fysjameg, på grensen til frastøtende. Tror ikke det hadde blitt mange sjokoladekvelder med denne dama... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
latterbox Skrevet 7. oktober 2011 #26 Del Skrevet 7. oktober 2011 hun s er ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #27 Del Skrevet 7. oktober 2011 LEKKERT !!!!!!! Smaken er forskjellig, men dama er jo alt annet enn stygg. Kroppen er ripped. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fjosa Skrevet 8. oktober 2011 #28 Del Skrevet 8. oktober 2011 Uenig. Synes ikke det er noe som helst imponerende med folk som er SÅ besatt av kroppen sin. Hun taklet rett og slett ikke å ha kvinnelige former. Litt trist, egentlig. Det er uforståelig for meg at folk gidder å jobbe så hardt for å se så nasty ut. Greit nok at menn har muskler og så lav fettprosent, men kvinner?! NASTY. :o Men jeg antar at kroppsbygging er noe man enten forstår eller ikke forstår. Hun føler seg kanskje bedre på innsiden, men hun så tusen ganger bedre ut før. Om hun ikke taklet å ha å kvinnelige former er det jo rart hun har lagt inn så mye silikon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 8. oktober 2011 #29 Del Skrevet 8. oktober 2011 Nei, jeg er heller ikke noe begeistret for å se på damer med SÅ lav kroppsfettprosent. Greia er heller at hun ikke har spesielt pene magemuskler syns jeg. De ligger delvis langt fra hverandre, som etter at man har vært gravid et par ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2011 #30 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Om hun ikke taklet å ha å kvinnelige former er det jo rart hun har lagt inn så mye silikon.. Fomer er mer enn bare pupper og silikon. Når man som jente ønsker å ha så lite kroppsfett som mulig, da er det et eller annet som ikke stemmer. Ikke noe galt i å holde seg i form, men dette er noe langt mer alvorlig. Hun ser fæl ut. Enkelte gjør hva som helst for å holde seg i rampelyset. Endret 9. oktober 2011 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2011 #31 Del Skrevet 8. oktober 2011 LEKKERT !!!!!!! Smaken er forskjellig, men dama er jo alt annet enn stygg. Kroppen er ripped. Hvis smaken er forskjellig, da kan hun jo være stygg for enkelte. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #32 Del Skrevet 8. oktober 2011 Neppe! Fordi om hun får mye oppmerksomhet så betyr ikke det at de fleste unge menn tenner på henne. Forresten er hun 32 år, så de fleste som sikler på henne er neppe å regne som unge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 8. oktober 2011 #33 Del Skrevet 8. oktober 2011 Neppe! Fordi om hun får mye oppmerksomhet så betyr ikke det at de fleste unge menn tenner på henne. Forresten er hun 32 år, så de fleste som sikler på henne er neppe å regne som unge. Eh hva vet du om det? Da kjenner ikke du til guttekulturen i ungdomsmiljøer... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 8. oktober 2011 #34 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) . Endret 8. oktober 2011 av gutt92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest automan Skrevet 8. oktober 2011 #35 Del Skrevet 8. oktober 2011 Eh hva vet du om det? Da kjenner ikke du til guttekulturen i ungdomsmiljøer... Tror de færreste hadde sagt nei til henne, ja. Tatoveringer, silikonpupper, muskler, sixpack og null former er digg. Fakta er at menn ikke har samme smak som de hadde for 15 eller 20 år siden. Skulle ønske alle jenter så like veltrente ut som henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 8. oktober 2011 #36 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg tror motsatt. Kvinner SKAL ha former. Hvis du liker hun dama her, så ser du lik ut selv. Min mening. Jeg vet ikke, men jeg tror de fleste er enige med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2011 #37 Del Skrevet 8. oktober 2011 Over 7000 har visst stemt, og kun 14 prosent digget den nye kroppen/stilen hennes. Det sier vel alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #38 Del Skrevet 8. oktober 2011 De fleste unge menn tenner på veldig mye forskjellig Mange av dem tenner sikkert på Jody Mash, samtidig som de også tenner på Joan Holloway. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 8. oktober 2011 #39 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg tror motsatt. Kvinner SKAL ha former. Hvis du liker hun dama her, så ser du lik ut selv. Min mening. Jeg vet ikke, men jeg tror de fleste er enige med meg. Ingen grunn til å være så bastant. Kvinner skal ikke være verken det ene eller det andre. At du har dine preferanser er selvsagt helt greit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #40 Del Skrevet 8. oktober 2011 Eh hva vet du om det? Da kjenner ikke du til guttekulturen i ungdomsmiljøer... Ikke alt for godt. Nettopp derfor tar jeg forbehold i uttalelsen min. Du da? Selv om du er en ung mann på 19 år så vet du ikke hva de fleste unge menn tenner på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå