miamarlena Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #41 Skrevet 12. oktober 2011 ååh det er som å lese om meg selv her inne Jeg var/er akkurat som flere av dere her inne på mannefronten men etter å ha blitt såret så mange ganger og ikke funnet noen det har klaffet ordentlig med, og spesielt etter sist gang jeg ble såret grovt. Så har jeg "tatt meg mer sammen" og begynt å kreve mer for meg selv, altså jeg finner meg ikke i hva som helst lengre og jeg fortjener en som VIRKELIG er interessert og ikke en som hangler opp og ned hele tiden og aldri kan bestemme seg for om han liker meg eller ikke. Jeg er så møkklei av å være andrevalg, knulledukke og en man koser seg med før man finner noe bedre Nå får pinadø mannfolka vise interesse for meg og være interessert med å ta kontakt og vise at de mener det. Jeg er møkklei av å "jakte" på mannfolk som egentlig ikke vil ha meg. Og det er selvsagt de man faller for, og man faller hardt! Og det fordi jeg så gjerne vil ha en, en å være glad i og en som kan være glad i meg. Nei nå er det nok! Jeg gidder ikke bruke mer av min energi på å gi av meg selv når jeg ikke får like mye tilbake, jeg er verdt så mye mere. Og skal jeg finne en, så vil jeg at han skal falle for meg og ikke være sammen med meg fordi "det passet seg sånn" eller fordi "man tar til takke med". Jeg vil ha kjærligheten, the real deal! Og jeg har ikke hatt det så bra på lenge som jeg har det nå etter å ha snudd om på innstillingen min, jeg tenker at jeg faktisk ikke vil ha mannfolk nå. Fordi jeg har det så bra med meg selv og liker hverdagen min med jobb og det som er i mitt liv nå. Det kommer når det kommer pjoh...ble litt engasjert nå Vi er verdt mer enn som så! Jeg vet om MANGE som har hatt det på samme måte, og nå har funnet drømmegutten sin! Bra innstilling!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå