miamarlena Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #21 Skrevet 6. oktober 2011 Hold deg opptatt med andre aktiviteter. I mitt tilfelle er det skole, jobb og trening. Har ikke tid til så mye annet, men i helgene når jeg deltar på noe sosialt er jeg passivt på utkikk. Er sikker på at jeg snart kommer til å møte noen da Så du slutter å lete om du får hodet ditt fokusert på andre ting! Men det gjør jeg også og jeg VET jo jeg vil treffe noen! men vil det nå jeg! Problemet er at jeg tenker for mye på det kanskje, vanskelig å styre tankene sine
Gjest Marregutt Skrevet 7. oktober 2011 #22 Skrevet 7. oktober 2011 Men det gjør jeg også og jeg VET jo jeg vil treffe noen! men vil det nå jeg! Problemet er at jeg tenker for mye på det kanskje, vanskelig å styre tankene sine Du møter helt sikkert noen! Jeg liker deg allerede over internett:) så i det ekte liv, så er det sikkert mange som kommer til å like deg såpass at de kanskje blir forelsket!
miamarlena Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #23 Skrevet 7. oktober 2011 Du møter helt sikkert noen! Jeg liker deg allerede over internett:) så i det ekte liv, så er det sikkert mange som kommer til å like deg såpass at de kanskje blir forelsket! Takk for det du har helt rett i at det ordner seg, men er ikke gøy å stresse med det!
Knirke Skrevet 7. oktober 2011 #24 Skrevet 7. oktober 2011 Det første du (og andre i din situasjon) må gjøre er: Slutt å synse synd i dere selv! Dere er IKKE de eneste på planeten som opplever dette, selv om det føles sånn. Har hørt et sted at det beste man kan gjøre for å få en god partner er å være en god partner. Gode partnere går ikke rundt og synser synd i seg selv! Prøv å tenk på de sultne barna i Afrika eller noe, hvis det hjelper
Gjest Purple Haze Skrevet 7. oktober 2011 #25 Skrevet 7. oktober 2011 Hvordan framstår du på date da? Er du overivrig og på tilbudssiden hver gang? Gir du inntrykk av å ville gå veldig fort fram? Kanskje de du dater lukter litt desperasjon? Jeg kan egentlig ikke råde deg til noe annet enn å slappe av litt. Når du skal på date, ikke legg så voldsomt mye i det. Se på det som en anledning til å treffe et koselig menneske og ha en hyggelig stund. Ikke legg lista så høyt hver gang, da er du nødt til å bli skuffet. Har du noen hobbyer du dyrker, hvor du kan treffe folk med samme interesse? Da har man jo et godt utgangspunkt for videre kontakt.
miamarlena Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #26 Skrevet 7. oktober 2011 Hvordan framstår du på date da? Er du overivrig og på tilbudssiden hver gang? Gir du inntrykk av å ville gå veldig fort fram? Kanskje de du dater lukter litt desperasjon? Jeg kan egentlig ikke råde deg til noe annet enn å slappe av litt. Når du skal på date, ikke legg så voldsomt mye i det. Se på det som en anledning til å treffe et koselig menneske og ha en hyggelig stund. Ikke legg lista så høyt hver gang, da er du nødt til å bli skuffet. Har du noen hobbyer du dyrker, hvor du kan treffe folk med samme interesse? Da har man jo et godt utgangspunkt for videre kontakt. Kommer an på hvem jeg dater! Hender de er mer ivrige enn meg men da er ikke jeg interessert! Jeg får vel prøve slappe av ja, men syns det er vanskelig når jeg føler alle har noen bortsett fra meg, og det å få en kjæreste er det jeg ønsker mest i hele verden!! Håper jeg snart treffer en med gjensidig kjemi da!
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #27 Skrevet 7. oktober 2011 Kommer an på hvem jeg dater! Hender de er mer ivrige enn meg men da er ikke jeg interessert! Jeg får vel prøve slappe av ja, men syns det er vanskelig når jeg føler alle har noen bortsett fra meg, og det å få en kjæreste er det jeg ønsker mest i hele verden!! Håper jeg snart treffer en med gjensidig kjemi da! Hør på deg selv da.. Er det rart du ikke finner noen? Jeg hadde ikke giddet å være sammen med deg, hvis jeg var mann... Og hva om du finner en mann.. Og det viser seg at livet ikke blir perfekt og rosenrødt likevel? Hva gjør du da (bortsett fra å sitte og sutre på samlivsforumet om hvor mye galt det er med kjæresten din)?
miamarlena Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #28 Skrevet 7. oktober 2011 Hør på deg selv da.. Er det rart du ikke finner noen? Jeg hadde ikke giddet å være sammen med deg, hvis jeg var mann... Og hva om du finner en mann.. Og det viser seg at livet ikke blir perfekt og rosenrødt likevel? Hva gjør du da (bortsett fra å sitte og sutre på samlivsforumet om hvor mye galt det er med kjæresten din)? Fordi jeg gjerne vil treffe noen er det noe galt med meg? Problemet er at det går så ofte galt..
miamarlena Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #30 Skrevet 7. oktober 2011 Vet du hvorfor det går galt da? Tror jeg møter en del som ikke er seriøse, evt. blir lei etter en stund! Men vi får bare håpe det ordner seg snart
Gjest MorAase Skrevet 7. oktober 2011 #31 Skrevet 7. oktober 2011 Husker du å puse tenner og å bruke tanntråd hver dag?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #32 Skrevet 8. oktober 2011 Fordi jeg gjerne vil treffe noen er det noe galt med meg? Problemet er at det går så ofte galt.. Nei, det er sutringen din det er noe galt med. Om du sutrer om dette, så sutrer du garantert om andre ting, og mannfolk er generelt sett ikke glad i sutring. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #33 Skrevet 11. oktober 2011 Ja det blir bedre ting ordner seg som regel til slut!
jente27 Skrevet 11. oktober 2011 #34 Skrevet 11. oktober 2011 da jeg var singel trodde jeg jeg skulle sitte som enslig når jeg var 40 og ingen enda ville ha meg.... har aldri vært ei jente som har løpt etter guttene men heller vært forelsket på avstand.... aldri helt tørt ta steget og datet så veldig med noen... når venner rundt en fikk kjæreste så var det litt kjipt, men tenkte samtidig at jeg ikke turde gjøre noe selv for det så da fikk jeg vel som fortjent men SÅ... heitl ut av ingenting traff jeg en kjekk kar som jeg nå er sammen med. ingen forventning når vi kom i snakk og vi var begge enige om å treffes å se hva som skjedde videre. sammen den dag i dag og det er jeg veldig glad for er som shopping vet du.... når du virkelig skal på shopping og har ting du trenger og penger i lommeboka, så finner du ikke noe.... men når du har lite penger og ikke noe spesielt du kikker etter, da finner du masse fint på butikken
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2011 #35 Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Ja det blir bedre ting ordner seg som regel til slut! Det "ordner seg" hvis du er villig til å ta det du kan få når du kan få det. Endret 12. oktober 2011 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #36 Skrevet 12. oktober 2011 Det "ordner seg" hvis du er villig til å ta det du kan få når du kan få det. Man skal vel ikke ta det man kan få, viktig at forelskelsen er gjensidig!
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2011 #37 Skrevet 12. oktober 2011 Man skal vel ikke ta det man kan få, viktig at forelskelsen er gjensidig! Det er en klar fordel selvfølgelig.
Troilltøva Skrevet 12. oktober 2011 #38 Skrevet 12. oktober 2011 ååh det er som å lese om meg selv her inne Jeg var/er akkurat som flere av dere her inne på mannefronten men etter å ha blitt såret så mange ganger og ikke funnet noen det har klaffet ordentlig med, og spesielt etter sist gang jeg ble såret grovt. Så har jeg "tatt meg mer sammen" og begynt å kreve mer for meg selv, altså jeg finner meg ikke i hva som helst lengre og jeg fortjener en som VIRKELIG er interessert og ikke en som hangler opp og ned hele tiden og aldri kan bestemme seg for om han liker meg eller ikke. Jeg er så møkklei av å være andrevalg, knulledukke og en man koser seg med før man finner noe bedre Nå får pinadø mannfolka vise interesse for meg og være interessert med å ta kontakt og vise at de mener det. Jeg er møkklei av å "jakte" på mannfolk som egentlig ikke vil ha meg. Og det er selvsagt de man faller for, og man faller hardt! Og det fordi jeg så gjerne vil ha en, en å være glad i og en som kan være glad i meg. Nei nå er det nok! Jeg gidder ikke bruke mer av min energi på å gi av meg selv når jeg ikke får like mye tilbake, jeg er verdt så mye mere. Og skal jeg finne en, så vil jeg at han skal falle for meg og ikke være sammen med meg fordi "det passet seg sånn" eller fordi "man tar til takke med". Jeg vil ha kjærligheten, the real deal! Og jeg har ikke hatt det så bra på lenge som jeg har det nå etter å ha snudd om på innstillingen min, jeg tenker at jeg faktisk ikke vil ha mannfolk nå. Fordi jeg har det så bra med meg selv og liker hverdagen min med jobb og det som er i mitt liv nå. Det kommer når det kommer pjoh...ble litt engasjert nå
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2011 #39 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg er møkklei av å "jakte" på mannfolk som egentlig ikke vil ha meg. Og det er selvsagt de man faller for, og man faller hardt! Og det fordi jeg så gjerne vil ha en, en å være glad i og en som kan være glad i meg. Da blir du fort utnyttet, ja. Mange folk er dessverre ikke bedre enn at de utnytter de som lar seg utnytte. Nei nå er det nok! Jeg gidder ikke bruke mer av min energi på å gi av meg selv når jeg ikke får like mye tilbake, jeg er verdt så mye mere. Og skal jeg finne en, så vil jeg at han skal falle for meg og ikke være sammen med meg fordi "det passet seg sånn" eller fordi "man tar til takke med". Jeg vil ha kjærligheten, the real deal! Fornuftig. Det minste man kan kreve er gjensidighet.
miamarlena Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #40 Skrevet 12. oktober 2011 Er ikke noe poeng i å kaste bort tid på de som ikke er verdt det! Nå har jeg nettopp blitt skikkelig såret av en jeg trodde likte meg. Samtidig dater jeg en som er snill men som jeg ikke er interessert i egentlig! Nei nå skal jeg bare fokusere på meg selv, jeg har det jo så bra ellers så hvorfor stresse? Alt til sin tid!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå