miamarlena Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg er 26 år og sliter virkelig i kjærligheten. Enten møter jeg playere som sårer meg og forvirrer meg totalt, eller så dater jeg gutter som viser seg å være litt "rare". Jeg liker dem ihvertfall ikke og føler ingen tiltrekning. Noen som kan fortelle meg at de også har hatt det slik, men det ordner seg bare man treffer den rette? Er så lei av spillet, blir frustrert og trist!! F.eks har jeg avtalt å treffe en i helgen, men nå virker han bare uinteressert og svarer kort! ÅÅÅÅHHH Vil bare treffe noen med gjensidig kjemi og tiltrekning jeg!
Gjest Marregutt Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg er 26 år og sliter virkelig i kjærligheten. Enten møter jeg playere som sårer meg og forvirrer meg totalt, eller så dater jeg gutter som viser seg å være litt "rare". Jeg liker dem ihvertfall ikke og føler ingen tiltrekning. Noen som kan fortelle meg at de også har hatt det slik, men det ordner seg bare man treffer den rette? Er så lei av spillet, blir frustrert og trist!! F.eks har jeg avtalt å treffe en i helgen, men nå virker han bare uinteressert og svarer kort! ÅÅÅÅHHH Vil bare treffe noen med gjensidig kjemi og tiltrekning jeg! Lykke til!!
Gjest Marregutt Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 Takk Hva med ikke å tenke så mye på det og gå og date hele tiden? Plutselig dukker han opp..? Jeg prøver det, men må innrømme jeg gleder meg til å møte en (jente altså)
miamarlena Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2011 Det er lettere sagt enn gjort! Med en gang noen viser interesse for meg gir jeg han alltid en sjanse! Uansett! For jeg VIL møte noen, har så lyst på en kjæreste jeg!
Gjest Marregutt Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 Det er lettere sagt enn gjort! Med en gang noen viser interesse for meg gir jeg han alltid en sjanse! Uansett! For jeg VIL møte noen, har så lyst på en kjæreste jeg! haha jeg og. Damer i lange baner, som druer og bananer!
Nikka88 Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 jeg føler det på akkurat samme måte som deg. er lei av dating, og har egentlig lagt hele greia på is for en stund. men jeg tror at når jeg møter den rette for meg, så kommer alt til å falle på plass av seg selv. har derfor bestemt meg for å nyte singellivet, og slutte å kaste bort tid på noen jeg er sånn passe interessert i. 1
miamarlena Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2011 haha jeg og. Damer i lange baner, som druer og bananer! Blir helt stresset om jeg ikke har noen liksom, må bare ha det lille håper inni meg... kanskje jeg blir for opphengt eller noe! Vil bare noen skal like meg godt nok til å ville ha meg som kjæreste, noen jeg også liker selvfølgelig! Hvorfor oppfører gutter seg rart?
Gjest Marregutt Skrevet 6. oktober 2011 #9 Skrevet 6. oktober 2011 Blir helt stresset om jeg ikke har noen liksom, må bare ha det lille håper inni meg... kanskje jeg blir for opphengt eller noe! Vil bare noen skal like meg godt nok til å ville ha meg som kjæreste, noen jeg også liker selvfølgelig! Hvorfor oppfører gutter seg rart? Hvorfor blir du stresset? Du er jo bare 26? Jeg møtte en jeg ble STUPforelsket i (er uheldigvis slutt nå) helt ut av det blå. Jeg gikk ikke og så etter noen eller noe, plutselig bare var hun der, og jeg falt pladask og smeltet som en istapp. Men et vrient spørsmål du stiller der. Hvorfor oppfører jenter seg så rart?
miamarlena Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #10 Skrevet 6. oktober 2011 Hvor gamle er dere forresten? Er 26 og bare vert i useriøse tulle forhold, og har en drøss med dater/flørter osv..
miamarlena Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 6. oktober 2011 Tror jeg er redd for å ikke finne noen, men jeg har jo litt tid. Dessuten ordner det seg alltid for alle andre, så hvorfor ikke meg? Når jeg møter noen jeg virkelig faller for mister de fort interessen for meg.. Hater å snart være den eneste som ikke har noen!
Gjest Marregutt Skrevet 6. oktober 2011 #12 Skrevet 6. oktober 2011 Tror jeg er redd for å ikke finne noen, men jeg har jo litt tid. Dessuten ordner det seg alltid for alle andre, så hvorfor ikke meg? Når jeg møter noen jeg virkelig faller for mister de fort interessen for meg.. Hater å snart være den eneste som ikke har noen! Jeg er 22, hun var jevngammel. Var i Bergen for litt siden, og møtte verdens PENESTE jente der. Men det ble med gåturen... Det er da ikke noe å stresse med. Skjønner at du savner en kjæreste, det gjør jeg også. Men gled deg heller over hvor bra det blir når du finner en du virkelig liker? Og nyt heller nåtiden mens du har muligheten. For jeg kan nesten love deg at når du er 40 år og gift og sliten, så kommer du nok til å angre på at du ikke nøt tiden som fri og frank
miamarlena Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #13 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg er 22, hun var jevngammel. Var i Bergen for litt siden, og møtte verdens PENESTE jente der. Men det ble med gåturen... Det er da ikke noe å stresse med. Skjønner at du savner en kjæreste, det gjør jeg også. Men gled deg heller over hvor bra det blir når du finner en du virkelig liker? Og nyt heller nåtiden mens du har muligheten. For jeg kan nesten love deg at når du er 40 år og gift og sliten, så kommer du nok til å angre på at du ikke nøt tiden som fri og frank Sånt skjer ofte meg også joda har lenge nytt å vere fri og frank, men NÅ er jeg lei! syns det er litt flaut også
Gjest Marregutt Skrevet 6. oktober 2011 #14 Skrevet 6. oktober 2011 Sånt skjer ofte meg også joda har lenge nytt å vere fri og frank, men NÅ er jeg lei! syns det er litt flaut også Jeg heier på deg!
miamarlena Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #15 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg heier på deg! Takk! Må jo skje oss en gang! Men du har litt mer tid enn meg da
Gjest Marregutt Skrevet 6. oktober 2011 #16 Skrevet 6. oktober 2011 Takk! Må jo skje oss en gang! Men du har litt mer tid enn meg da Jeg har all verdens tid. Du er fortsatt veldig ung du og, så du har jo all verdens tid du også Lykke til på jakten da, miamarlena
miamarlena Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #17 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg har all verdens tid. Du er fortsatt veldig ung du og, så du har jo all verdens tid du også Lykke til på jakten da, miamarlena Takk for det marregutt! Er vel bare å jakte i vei :O
Tyr1988 Skrevet 6. oktober 2011 #18 Skrevet 6. oktober 2011 Hadde jeg vært deg ville jeg sluttet å lete hele tiden. Er man på utkikk hele tiden, kunne man liksegodt bare tatovrt "desperat" i panna. Jeg har to venninner som leter og leter, men møter de samme gutta hver gang! Det er fordi de leter etter de samme gutta hver gang, de gir ikke seg selv tid til å bli klar. Gir du deg selv tid og heller fokuserer på deg selv, vil HAN finne deg en dag Det ordner seg, men jeg vet det er vanskelig og jeg skjønner at du vil ha deg en kjæreste ! 2
miamarlena Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #19 Skrevet 6. oktober 2011 Du har sikkert rett, er bare så klar for å treffe noen! Redd jeg går glipp av den fine forelskelsen og kjærligheten, vil så gjerne oppleve det jeg også! Hvordan slutter man å lete egentlig? skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre da jeg...
Gjest Marregutt Skrevet 6. oktober 2011 #20 Skrevet 6. oktober 2011 Du har sikkert rett, er bare så klar for å treffe noen! Redd jeg går glipp av den fine forelskelsen og kjærligheten, vil så gjerne oppleve det jeg også! Hvordan slutter man å lete egentlig? skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre da jeg... Hold deg opptatt med andre aktiviteter. I mitt tilfelle er det skole, jobb og trening. Har ikke tid til så mye annet, men i helgene når jeg deltar på noe sosialt er jeg passivt på utkikk. Er sikker på at jeg snart kommer til å møte noen da Så du slutter å lete om du får hodet ditt fokusert på andre ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå