AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #1 Del Skrevet 6. oktober 2011 Har kjent hverandre 10 år, vært sammen 3.5 år av dem og det ble slutt for 1.5 år siden. Jeg flyttet vekk fra den byen, han bor der fortsatt. Vært uten kontakt i over et år men har i løpet av de siste månedene gjenopptatt kontakten (av rene tilfeldigheter, tviler sterkt på at det har vært er en skjult agenda fra noen sin side), og videre bestemt oss for å gi det et nytt forsøk..(med den hensikt om å heller forsøke en siste gang enn å lure resten av livet). Skal også sies at vi begge har "hatt noe på gang" med en annen, og det var vel slik vi fant ut at det ikke føltes helt riktig å satse fullt ut, ettersom det tydeligvis fortsatt var noe mellom oss. For å ha det på det rene; begge avsluttet sine "romanser" innen noe skjedde mellom oss. Så... Kan vel egentlig ikke si at jeg har savnet han, tenkt mye på han og lignende. Når det ble slutt var vi begge veldig, veldig ferdige (gjensidig avgjørelse). Har i svarte stunder savnet tryggheten og nærheten i et forhold, ikke nødvendigvis han. Etter at vi har gjenopptatt kontakten har ting blomstret, vi flørter på samme måte som vi gjorde første gang vi ble sammen og lignende. Ting føles igrunnen relativt okei Jeg tenker, og håper, at vi begge har modnet på visse områder, fått større forståelse og tålmodighet for likhet og ulikhet, økt toleranse og mer glede av å være sammen. Men det er jo bare noe tiden vil vise. Ønsker egentlig bare noen råd i forhold til andre KG brukere som har opplevd og erfart det samme.. Feller? Dos and don'ts? (Vet hvertfall at det IKKE nytter å holde tidligere såre erfaringer mot han i et nytt forsøk) Vi bor fortsatt i forskjellige byer med relativt stor reiselengde.. Vil være aktuelt å muligens sees hver helg. Forsøke på nytt med et avstandsforhold.. Herlige odds Allikevel, det er jo noe begge er fullstendig klar over med tanke på avgjørelsen vi har tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbull Skrevet 6. oktober 2011 #2 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg gikk tilbake til eksen, og det skulle jeg aldri gjort!! Vi var den første for hverandre, slo opp, hadde andre og ble sammen igjen. Dette ødela alt!! Tenkte kun på de han hadde hatt og dette ødela alt. Jeg ble en sur kjerring som kjefta hele tiden, jeg tålte ikke at han hadde hatt andre... Det var vår felle. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #3 Del Skrevet 6. oktober 2011 Dårlige erfaringer her og. Det er en grunn for at man slo opp i første omgang. Ikke lurt å starte et nytt som allerede har mye grums i seg. Nå er det å gå tilbake til en ex som å ta opp epleskrotten fra søppelet for å gnage videre på den Altså, ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå