Gå til innhold

pakkekalender til barn


Gjest fr21_5ffdsa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ei lita ei som vil være en 7-8 mnd i desember, og hun lager jeg ikke kalender til. Neste år får hun også - helt klart:) Nå regner jeg med papiret på kalenderen til de to eldste vil være stas nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedre aldersgrense er vel når de forstår poenget med julekalender i det hele tatt. Eldstemann fikk sin første pakkekalender i fjor, da hadde han akkurat passert to år. Vi kunne nok fint ventet til i år også (han visste jo ikke at det fantes engang så ville neppe savnet det om vi ventet et år til), men han forstod poenget i allefall og syntes det var moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fr21_5ffdsa

Minsten vår har nylig fått en sjokoladekalender av sine besteforeldre. Da h*n hadde bursdag nå nylig forstod han ikke helt poenget med pakkene når de var uåpna. De var først spennende når han kunne se lekene som var inni der. Jeg tror nok vi kommer til å vente noen år med å gi h*n pakkekalendere i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg gleder meg skikkelig til å lage kalender til tulla mi, tror jeg faktisk at jeg kommer til å vente i 2 år til. Hun blir 1 år i januar, så jula før hun fyller 3 tror jeg blir første året. Da skjønner hun noe av det og er stor nok til å glede seg til å åpne den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rundt 3 år, trur eg.

Eg skal lage pakkekalender til ungane for fyrste gong i år. Eldste er 3,5. Minsten er berre 2, men gamal nok til at han sikkert vil ha pakker han også når broren får, så då får begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer Arkana. Lillejenta fikk kalender i fjor, hun fylte to på nyåret, og skjønte fort greia. De hadde en slags kalender i barnehagen, også. Kunne sikkert godt drøyet til i år, men jeg synes det er litt gøy å ordne med kalender til henne, jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...