Gå til innhold

Kalenderlys fra Jysk...

Grooo

Anbefalte innlegg

Vi var litt treige med å få kjøpt oss kalenderlys i år, men i går kom mannen stolt hjem med ett han hadde fått til 2,50 på Jysk! Ett hvitt fint lys med røde tall og nisser på. Jeg skulle fjerne plasten som var sveiset utenpå lyset fjernet jeg alt trykket også.. Så nå er det bare 4 og 14 som synes av tallene, og noen streker her og der som man med god fantasi kanskje kan forstille seg var noen nisser en gang i tiden...

Noen andre som har kjøpt lys på Jysk?

Mannen trodde det var billig fordi det var 3. desember, men nå er vi ikke sikkre lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Billig eller ikke - helt uakseptabelt. Gå tilbake og bytt. Og hvis de sier det er dere som har tatt av plasten feil eller noe, så få et nytt lys og be dem ta av plasten før dere tar med lyset hjem.

Pris har ingenting med saken å gjøre - prinsippet gjelder her - selv om du bruker 20,- i bensin for å komme dit... :wink:

Jeg mener han kjøpte det vel ikke fordi det var billig, men fordi han ville ha det lyset, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt samme problemet selv. Fikk noen kjempesøte sølvlys i julegave i fjor. De ligger fortsatt pakket inn, fordi jeg forsøkte å ta av plasten.. Og da forsvant sølvbelegget samtidlig.. :x

Enig med de andre. Stikk tilbake og be dem ta av plasten på butikken. Så får du (kanskje) med deg et HELT lys hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig: Veldig enig med de lenger opp! Egentlig bør man være flinkere til å klage over sånne ting også, sånn at butikkene blir litt mer klar over forbrukerenes meninger!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...