AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #1 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hei Katten! Lest noen svar av deg her og der, muligens du er en mann. Mitt inntrykk hvertfall. Svara dine er bra, og det liker vi. Åsså har du, etter min mening, mer enn bare klissete sukkerspinn mellom øra... Så o' du store master, ber deg om litt feed back jeg! Mannen min, en kjempe kar. Han er type denne karen med få ord, og ikke særlig behov for å snakke med hverken familie, eller meg noe særlig. Helt greit det... Han er sta, tålmodig og full av empati. Han vil kun det beste, for oss, meg, og seg selv. Sier fint i fra om det er noe som plager han, gleder han etc... Tingen er, vi har hatt det slitsomt ganske ofte i forholdet, delvis og mest min feil. Jeg har nok sliti han ut, men han er her enda. Han sier at han tror og håper at det er lys i tunnelen, og for ca 3mnd siden fikk jeg beskjed om hvor viktig jeg er, er meg han vil være med osv. Nå for tiden derimot, så er kontakten mellom oss veldige minimal. Han kan prate med folk på face feks, uten å si noe til meg. Han ringer en gang i uka, og det er som regel det antallet vi prater sammen den uka. Jeg har spørt om han ikke trives som oss, har det vondt og alt dette. Har spørt pga ting er som de er, kontakt etc. Han sier, at nei, han har det kun kjipt når jeg er usikker og når vi krangler. Skal jeg ta det for det han sier, han har det ikke vondt? Jeg skjønner meg ikke på menn, og hvertfall ikke denne typen. En av disse "liker å være alene, kunne vært borte fra folk og fe lenge uten å savne dem, prater ikke om følelser, litt enstøing på fritid ol" er noen menn bare sånn? Har han andre ting å prate med andre om, så han ikke prater med meg om. Kan han virkelig syns det er greit å gå 2 uker uten å ha behov for å snakke med kjerringa si.. Jeg veit du ikke er han, kjenner han... Men tenker, du har noe mellom bena sjæl, og tenker som en mann, skjønner menn... Så kanskje du har noe å si? Lov å håpe da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #2 Del Skrevet 6. oktober 2011 Han er foressten ikke i samme by som meg, glemte å si det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2011 #3 Del Skrevet 6. oktober 2011 Du er klar over at det ikke er sikkert at din mann ville være enig i noe av det Katten har å si, bare fordi du liker Katten og han har kuk. Dessuten så indikerer du at du vil at Katten skal fortelle deg om din mann lyver. Vel, det kan nok ikke Katten vite noe om. Katten kan nok heller ikke gi deg en oppskrift å leve ditt samliv med din mann etter, siden det er din egen mann du må snakke med og ikke Katten.Nettopp fordi din mann kanskje er helt uenig med Katten, uansett om du liker det Katten ville ha å melde. Hilsen en annen mann. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lfcnino Skrevet 6. oktober 2011 #4 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Du er klar over at det ikke er sikkert at din mann ville være enig i noe av det Katten har å si, bare fordi du liker Katten og han har kuk. Dessuten så indikerer du at du vil at Katten skal fortelle deg om din mann lyver. Vel, det kan nok ikke Katten vite noe om. Katten kan nok heller ikke gi deg en oppskrift å leve ditt samliv med din mann etter, siden det er din egen mann du må snakke med og ikke Katten.Nettopp fordi din mann kanskje er helt uenig med Katten, uansett om du liker det Katten ville ha å melde. Hilsen en annen mann. Det er jo lov og få andre sine synspunkter om saken. Om det hjelper eller ei er jo en helt annen ting. Endret 6. oktober 2011 av lfcnino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2011 #5 Del Skrevet 6. oktober 2011 "kjære katten?" Spør du en katt om hjelp? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #6 Del Skrevet 6. oktober 2011 "kjære katten?" Spør du en katt om hjelp? "Katten" er en bruker her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lfcnino Skrevet 6. oktober 2011 #7 Del Skrevet 6. oktober 2011 "kjære katten?" Spør du en katt om hjelp? La heller være med og svare vist dere ikke har noe fornuftig og si. Til TS jeg vil ikke si for mye siden jeg ikke akkurat har erfaring med dette så håper du får svarene du trenger fra andre. Jeg blir bare provosert av kommentarene som ikke hjelper på noen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #8 Del Skrevet 6. oktober 2011 Bare jeg som synes det er litt rart å spørr kun en bruker her inne om råd? Kunne jo bare sendt en PM da vell? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 6. oktober 2011 #9 Del Skrevet 6. oktober 2011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #10 Del Skrevet 6. oktober 2011 Har Katten liksom blitt et slags kjærlighetsorakel her inne? For å være helt ærlig har jeg aldri bitt meg merke i at han har noe særlig banebrytende å si om forhold.. Er vel heller seksualitet han er mye aktiv i, og da helst med korte, halvvittige kommentarer? Ville heller spurt Havbris. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #11 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg veit du ikke er han, kjenner han... Men tenker, du har noe mellom bena sjæl, og tenker som en mann, skjønner menn... Så kanskje du har noe å si? Å be om MENNS synspunkter var uaktuelt? Det kan jo hende noen av de andre karene her inne er mer like mannen din enn Katten er. Komisk at du ser på ham som guruen her inne når det gjelder menn. Stakkars fyr, nå må han leve opp til forventningene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muesli Skrevet 6. oktober 2011 #12 Del Skrevet 6. oktober 2011 Du kan jo alltids sende ein PM til Katten? Så er du sikker på at han får det med seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 6. oktober 2011 #13 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Bare jeg som synes det er litt rart å spørr kun en bruker her inne om råd? Kunne jo bare sendt en PM da vell? Det er jo mye mer spennende å poste slik at alle kan lese det Men det hører vel kanskje heller under Personlige meldinger...? Endret 6. oktober 2011 av Grønt blad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koseklumpen Skrevet 6. oktober 2011 #14 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det er jo mye mer spennende å poste slik at alle kan lese det Men det hører vel kanskje heller under Personlige meldinger...? Enig Men det passer vel ikke helt under personlige meldinger heller, siden det gjelder samliv og relasjoner? Venter spent på svar fra det store orakelet(no offence ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KarianneTøns Skrevet 6. oktober 2011 #15 Del Skrevet 6. oktober 2011 hehe, joda...kunne vel gjort mye av det dere sier. men er sånn type andre eller tredje gang jeg er her inne, og typisk så er det KATTEN jeg har fått med meg som er mann siden han har svart på de få emnene jeg har lest på, vet ikke om noen andre, så tenkte kanskje jeg kunne prøve slik, og kanskje jeg da var heldig å få et svar fra en MANN. For å være ærlig, PM tenkte jeg faktisk ikke på der jeg satt... Er liksom ikke så mye inne her o_O HAVBRIS? vet ikke hvem det er, men Havbris må gjerne få svare h*n og!! KATTEN, GURU... Nei. Enkelt og greit ville jeg bare prøve meg i håp om å få noen synspunkter, rett og slett... Hehe, syns det er vittig hvor "galt" dette var da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Orakelet Skrevet 6. oktober 2011 #16 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hei Katten! Lest noen svar av deg her og der, muligens du er en mann. Mitt inntrykk hvertfall. Svara dine er bra, og det liker vi. Åsså har du, etter min mening, mer enn bare klissete sukkerspinn mellom øra... Så o' du store master, ber deg om litt feed back jeg! Mannen min, en kjempe kar. Han er type denne karen med få ord, og ikke særlig behov for å snakke med hverken familie, eller meg noe særlig. Helt greit det... Han er sta, tålmodig og full av empati. Han vil kun det beste, for oss, meg, og seg selv. Sier fint i fra om det er noe som plager han, gleder han etc... Tingen er, vi har hatt det slitsomt ganske ofte i forholdet, delvis og mest min feil. Jeg har nok sliti han ut, men han er her enda. Han sier at han tror og håper at det er lys i tunnelen, og for ca 3mnd siden fikk jeg beskjed om hvor viktig jeg er, er meg han vil være med osv. Nå for tiden derimot, så er kontakten mellom oss veldige minimal. Han kan prate med folk på face feks, uten å si noe til meg. Han ringer en gang i uka, og det er som regel det antallet vi prater sammen den uka. Jeg har spørt om han ikke trives som oss, har det vondt og alt dette. Har spørt pga ting er som de er, kontakt etc. Han sier, at nei, han har det kun kjipt når jeg er usikker og når vi krangler. Skal jeg ta det for det han sier, han har det ikke vondt? Jeg skjønner meg ikke på menn, og hvertfall ikke denne typen. En av disse "liker å være alene, kunne vært borte fra folk og fe lenge uten å savne dem, prater ikke om følelser, litt enstøing på fritid ol" er noen menn bare sånn? Har han andre ting å prate med andre om, så han ikke prater med meg om. Kan han virkelig syns det er greit å gå 2 uker uten å ha behov for å snakke med kjerringa si.. Jeg veit du ikke er han, kjenner han... Men tenker, du har noe mellom bena sjæl, og tenker som en mann, skjønner menn... Så kanskje du har noe å si? Lov å håpe da... Sovnet monsen med potene på "send" knappen på tasturet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå