AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #1 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fikk idag høre at damen er forelsket i en annen mann.... Det kom virkelig som lyn fra klar himmel! Hvordan skal jeg gå videre fra dette? Vil bare legge meg ned å dø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 6. oktober 2011 #2 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det skjønner jeg godt. Jeg husker reaksjonen til eksen min når jeg sa det til han, men vi holdt sammen da. Vet ikke hva det er damen din vil? Huff, har ikke noen råd å komme med, men føler med deg og håper det går bedre etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka Skrevet 6. oktober 2011 #3 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Gå inn på denne tråden til Langbein/Høstkyss/Familiemann/Havbris og resten: http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=575104 mange reflekterte ting ang dette som du sikkert kan gjenkjenne deg i. Endret 6. oktober 2011 av Luka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #4 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det skjønner jeg godt. Jeg husker reaksjonen til eksen min når jeg sa det til han, men vi holdt sammen da. Vet ikke hva det er damen din vil? Huff, har ikke noen råd å komme med, men føler med deg og håper det går bedre etterhvert Hun vil nok holde sammen, men det vil ikke jeg.. Jeg setter meg ikke til rette med å være nr 2, og vil absolutt ikke være med noen som er forelsket i en annen mann. Jeg fortjener bedre enn som så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skuggfaks Skrevet 6. oktober 2011 #5 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvordan fungerer hjernen din når du forteller kjæresten din at du er forelsket i noen andre, men likevel forventer at han fortsatt skal være sammen med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #6 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvordan fungerer hjernen din når du forteller kjæresten din at du er forelsket i noen andre, men likevel forventer at han fortsatt skal være sammen med deg? Fordi han hun er forelsket i har dame, kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holar Skrevet 6. oktober 2011 #7 Del Skrevet 6. oktober 2011 Sine følelser rår men ikke med. Sine handlinger, derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå