Gå til innhold

Luksusfellen er det noen her som burde vært der?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

er det noen her inne som har økonomiske problemer?

inkasso?

sliter med og forvalte lønna?

er håpløs med penger?

og tenker at dere trenger hjelp?

ikke alle vil melde seg på luksus fellen. pga ja man kommer på tv.

men hva om det fantes en måte å hjelpe på? ville dere vurdert det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var helt håpløs med penger, like håpløs som de på luksusfellen, men jeg var heldigvis klok nok til å skaffe meg en økonomisk verge. dette gjorde i det minste at jeg ikke klarte å opparbeide meg mer enn 70-80.000 i gjeld av gangen, og siden jeg var "tøff" nok/"smart" nok(absolutt ikke riktige utrykk, men kom ikke på noe bedre) til å alltid si fra før jeg jeg nærmet meg 100.000. vergen hjalp meg med å bli kvitt gjelda ved at det blei mindre måndespenger på meg. før jeg fikk verge var dert like før jeg mistet huset.

etter jeg begynte på ritalin valgte jeg å ta over egen økonomi helt og det går greit. det døyeste i økonomien etter medisiner er at jeg har fått et par purringer og delt opp noen regninger, men ingen inkassovarsel. skal ikke skryte på meg penger på kontoen siste uken i måneden, men jeg går aldri sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mann..

har klart å gi oss over 400 000 i kredittkortgjeld på 5år.. Er ikke store dyre ting han har kjøpt.. bare masse småbeløp..

Boligen har heldigvis steget ca 300 000 i verdi.. Så mye er bakt inn i den.

Hans korte, men dyre periode som familiens økonomisjef er over for all tid. Nå må vi bare leve 5-10år med konsekvensene av det han har gjort.

(Jeg styrer økonomien nå. Han får lommepenger av meg overført til en egen konto han disponerer)

Kjipt at det skjedde, men jeg er glad jeg fant det ut i tide. Hadde han fortsatt noen mndr til, hadde vi måtte solgt hus & bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...