AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Del Skrevet 5. oktober 2011 Tok en klamydiatest i forrige uke, og hos legen sa de jeg måtte vente 1 uke på svar. Jeg skulle få resept i posten hvis den var positiv - men betyr dette at jeg ikke får telefon uansett om den er negativ eller positiv? Må jeg ringe selv og høre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louise1 Skrevet 5. oktober 2011 #2 Del Skrevet 5. oktober 2011 Du får nok svar uansett. Jeg tok forskjellige tester en gang og da fikk jeg svar i posten - negativ, heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Del Skrevet 7. oktober 2011 Har enda ikke hørt noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #4 Del Skrevet 8. oktober 2011 Bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2011 #5 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ring på mandag. Mest sannsynlig har du endt opp med et legekontor som ikke sier i fra når alt er i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bazibaz Skrevet 8. oktober 2011 #6 Del Skrevet 8. oktober 2011 Tok en klamydiatest i forrige uke, og hos legen sa de jeg måtte vente 1 uke på svar. Jeg skulle få resept i posten hvis den var positiv - men betyr dette at jeg ikke får telefon uansett om den er negativ eller positiv? Må jeg ringe selv og høre? Tror det spørs veldig fra legekontor til legekontor. Sist jeg tok test så ringte legen min meg for å si ifra om at alt var i orden, mens jeg har venner som klarer å roe seg med det å ikke få noe i posten fordi det betyr at alt stod bra til. Om du ikke har hørt noe, er nok det et godt tegn. Men om du ikke klarer roe deg på det, kan du jo bare ringe og høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #7 Del Skrevet 8. oktober 2011 I tillegg tok jeg en sånn ny test- Sånnn qtips greie. Og klarer ikke helt å stole på den...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 9. oktober 2011 #8 Del Skrevet 9. oktober 2011 Den "nye q-tipstesten" er forsket på og konkludert med å være mer pålitelig enn den gamle. Samtidig som den er mye enklere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #9 Del Skrevet 9. oktober 2011 Men er jo ikke sikker på om jeg gjorde det rett :o Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 9. oktober 2011 #10 Del Skrevet 9. oktober 2011 Men er jo ikke sikker på om jeg gjorde det rett :o Haha Tok du den selv? Trodde det var legen eller gyn. som tok den :s Det gjør de iallefall her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #11 Del Skrevet 9. oktober 2011 Tok den selv ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 9. oktober 2011 #12 Del Skrevet 9. oktober 2011 Tok den selv ja. Jaja, så lenge du sveipet inni skjeden er det vel rett. Har aldri opplevd å måtte gjøre det sev :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå