Laila92 Skrevet 5. oktober 2011 #1 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hei! De siste 48 timene har jeg hatt syykt med tannverk. Har prøvd ibux, men det hjelper ikke. Er både i tennene og tannkjøttet. - Hvor lang tid tar det å få en time? - Hvor mye må jeg betale (er student og 18 år og 11 mnd)?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regza Skrevet 5. oktober 2011 #2 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ring å hør...mye enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila92 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ja, vet at det er det. Skal ringe i morgen. Men bare lurer på om jeg KAN da jeg er student, og har 450 kr å leve på i mnd liksom.. Så ville bare vite om noen hadde en prisantydning :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 5. oktober 2011 #4 Del Skrevet 5. oktober 2011 Prisene varierer jo fra tannlege til tannlege, men synes å huske at jeg betalte ca. 700 kr for å borre et hull sist jeg borra.. Men når man er under 20 år, betaler man vel bare en viss prosentandel.. Vet ikke om det er 25 % eller 50 % jeg, men mener at du iallefall ikke skal betale full pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #5 Del Skrevet 5. oktober 2011 Så lenge du er under 20 og ikke bruker en privat tannlege slipper du unna med å betale 20 % av summen. Time bør du få på dagen om du ringer med engang tannlegen åpner på morran. Prøv å ta 600 mg med ibux og 1 mg med paracet for å få sove. Dette virker bedre en kun ibux på tannsmerter. Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå