Gå til innhold

"Klumper" inni vagina......hva er det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har etter fødselen merket noe rart inni musa. Det er akkurat som noen slags klumper. Noen er plassert like innenfor åpningen, de er helt glatte og er myke som en pute, og kan dyttes inn. men spretter ut igjen like fort. Denne er den største av de jeg har merket. Er på størrelse med en større klinkekule.

Hva er dette fornoe? Burde jeg gå til legen eller gynekolog for en sjekk...??

De er ikke vonde, bare merkelige og sjenerende, jeg vet jo ikke hva mannen syns. han sier han ikke har merket det selv men tenker at det er bare noe han sier for å ikke såre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har etter fødselen merket noe rart inni musa. Det er akkurat som noen slags klumper. Noen er plassert like innenfor åpningen, de er helt glatte og er myke som en pute, og kan dyttes inn. men spretter ut igjen like fort. Denne er den største av de jeg har merket. Er på størrelse med en større klinkekule.

Hva er dette fornoe? Burde jeg gå til legen eller gynekolog for en sjekk...??

De er ikke vonde, bare merkelige og sjenerende, jeg vet jo ikke hva mannen syns. han sier han ikke har merket det selv men tenker at det er bare noe han sier for å ikke såre.

Hvis du vil vite hva det er må du til lege eller gynekolog, ingen her kan gi deg noe skikkelig svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...