AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg opplevde at jeg hadde en kul i brystet, og den var så stor at jeg trodde det var et AAA-batteri inni der! Det var vondt og det var rødt rundt området ... ble redd og gråt en skvett, men så ble den borte etter en tid. Noen som vet hva dette var? Er det vits i å gå til lege? Jeg er 30 år og singel. Har ikke barn og har aldri vært gravid. Er ellers frisk og rask! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 5. oktober 2011 #2 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kan nok være greit å få sjekket dette hos legen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 5. oktober 2011 #3 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det er sikkert bare en betent kjertel, men gå til legen å få det sjekket!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Del Skrevet 5. oktober 2011 Men det er borte nå ... uansett, jeg tenkte også at det var noe som var betent siden det var vondt, hovent og huden var rød der hevelsen var. Bare lurte på om andre her inne hadde opplevd det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #5 Del Skrevet 5. oktober 2011 Men det er borte nå ... uansett, jeg tenkte også at det var noe som var betent siden det var vondt, hovent og huden var rød der hevelsen var. Bare lurte på om andre her inne hadde opplevd det samme Jeg har hatt noe lignende og det var en vanncyste. Helt ufarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #6 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har hatt noe lignende og det var en vanncyste. Helt ufarlig. Vanncyste? Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #7 Del Skrevet 5. oktober 2011 Vanncyste? Hva er det? Du kan jo google det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest min Skrevet 5. oktober 2011 #8 Del Skrevet 5. oktober 2011 det er fibroderma eller hva det heter. skejdde med veninna mi, helt ufarlig. reeeeeeeeelax and take a chill pill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #9 Del Skrevet 5. oktober 2011 Du kan jo google det. Ja, men jeg skjønner liksom ikke hva det ... er det en ufarlig kreft-type? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. oktober 2011 #10 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ja, men jeg skjønner liksom ikke hva det ... er det en ufarlig kreft-type? Nei, det har ikke noe med kreft å gjøre i det hele tatt. Det er bare et væskefylt hulrom. Vet ikke hvordan det er i brystet, men slike oppstår ganske ofte på eggstokkene og som regel punkterer de bare og forsvinner av seg selv. Det "farligste" er hvis de vokser og trykker på andre ting inni kroppen, men da kan de tappes for "vann" eller opereres ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #11 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ja, men jeg skjønner liksom ikke hva det ... er det en ufarlig kreft-type? Nei, det er ikke kreft. Det er en ansamling av væske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2011 #12 Del Skrevet 5. oktober 2011 Tenk kryssning mellom kvise og vannblemme, og der har du vanncyste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #13 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg opplevde at jeg hadde en kul i brystet, og den var så stor at jeg trodde det var et AAA-batteri inni der! Det var vondt og det var rødt rundt området ... ble redd og gråt en skvett, men så ble den borte etter en tid. Noen som vet hva dette var? Er det vits i å gå til lege? Jeg er 30 år og singel. Har ikke barn og har aldri vært gravid. Er ellers frisk og rask! Are you The Energizer Bunny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #14 Del Skrevet 5. oktober 2011 Are you The Energizer Bunny? og jeg varer og varer og varer ... TS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #15 Del Skrevet 5. oktober 2011 og jeg varer og varer og varer ... TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå