AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Del Skrevet 5. oktober 2011 Har vært betatt av en mann i noen uker, han viste stor interesse for meg først, og så ble han avvisende og trakk seg tilbake da jeg viste interesse for ham tilbake. Han sendte av og til smser som jeg svarte på, men holdt mye tilbake. Han visste jeg var intr i ham, og virket noen ganger intr tilbake. Så nå har jeg funnet en annen, og da fikk jeg en sms av han. " Ser du har funnet deg en ny , du får holde deg til han da.." Så spurte jeg hva problemet var, og da skrev han bare "...." Skjønner ikke denne mannen?! Vil han ha meg alikevel eller hva er det med han? Blir helt forvirret jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 5. oktober 2011 #2 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kanskje han prøvde å spille kostbar også failet han og nå er han sur fordi du har funnet en annen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 5. oktober 2011 #3 Del Skrevet 5. oktober 2011 Tenker det samme som snoopy_93. Sånn kan det kan, bare la han surmule, hans egen feil. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
womenwomen Skrevet 5. oktober 2011 #4 Del Skrevet 5. oktober 2011 Har vært betatt av en mann i noen uker, han viste stor interesse for meg først, og så ble han avvisende og trakk seg tilbake da jeg viste interesse for ham tilbake. Han sendte av og til smser som jeg svarte på, men holdt mye tilbake. Han visste jeg var intr i ham, og virket noen ganger intr tilbake. Så nå har jeg funnet en annen, og da fikk jeg en sms av han. " Ser du har funnet deg en ny , du får holde deg til han da.." Så spurte jeg hva problemet var, og da skrev han bare "...." Skjønner ikke denne mannen?! Vil han ha meg alikevel eller hva er det med han? Blir helt forvirret jeg. Typisk, og synd for han. Vil man ha noe, må man ta det og smi mens jernet er fortsatt varmt. Sikre seg det, før det er for sent. Ingen går evig single...Det er da naivt å tro at ingen andre også er interesert i den samme...mannen/kvinnen som du selv også liker : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2011 #5 Del Skrevet 5. oktober 2011 Sånn kan det gå når man er så besatt av å spille spill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #6 Del Skrevet 6. oktober 2011 Bør jeg droppe han?ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 6. oktober 2011 #7 Del Skrevet 6. oktober 2011 Bør jeg droppe han?ts Har du ikke funnet deg en annen, da? En om gangen er vel en grei regel... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #8 Del Skrevet 6. oktober 2011 Har du ikke funnet deg en annen, da? En om gangen er vel en grei regel... Joda, men det er jo denne mannen jeg egentlig ville ha.. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2011 #9 Del Skrevet 6. oktober 2011 Joda, men det er jo denne mannen jeg egentlig ville ha.. TS Hva med han andre stakkaren da?? Dropper du han som du er med nå for være med nr 1, skal du ikke se bort fra at han dropper deg før du vet ordet av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M0ntriark Skrevet 6. oktober 2011 #10 Del Skrevet 6. oktober 2011 Han pisset i motvind og bommet. Synd trist leit! Slik ei surve ville du ikke hatt allikevel Kos deg med nymannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2011 #11 Del Skrevet 6. oktober 2011 vel, menn er til tider eiesyke selv om de ikke ønsker et forhold med deg. jeg antar det er det som skjer her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #12 Del Skrevet 6. oktober 2011 Virker som han er sånn pick up artist da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 6. oktober 2011 #13 Del Skrevet 6. oktober 2011 Seriøst, ikke gå på skiten til den der fyren. Hold deg til den mannen du fikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå