Cata Skrevet 5. oktober 2011 #21 Skrevet 5. oktober 2011 jeg skal gjøre det, :tristbla: :tristbla: :tristbla: men jeg vil seriøst ikke dø så tidlig,håper det er ALTTTTT enn kreft, seriøst alt kan være greit, gonore herpes klamidia bare det ikke er kreft. men jeg sjekket og hadde ikke noe skjønssykdommer uff Det er jo sånn man begynner å tenke, men tenk så lettet du kommer til å være når legen sier at det bare er treningen som har tullet litt med hormonene dine så slimhinnen i livmora sprekker litt for lett opp. Eller noe sånt. Jeg har blitt sjekket for kreft tre ganger, man har mistenkt både leukemi, underlivskreft og en ilter form for brystkreft, og det ER kjipt å gå og være redd. På den annen side så var det falsk alarm alle tre gangene og jeg lever enda, så det er mange ting i kroppen som kan få en til å frykte kreft, men som etterhvert viser seg å være helt harmløst. Lykke til hos legen. Du kommer til å ha det mye bedre etterpå. 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #22 Skrevet 5. oktober 2011 Det er jo sånn man begynner å tenke, men tenk så lettet du kommer til å være når legen sier at det bare er treningen som har tullet litt med hormonene dine så slimhinnen i livmora sprekker litt for lett opp. Eller noe sånt. Jeg har blitt sjekket for kreft tre ganger, man har mistenkt både leukemi, underlivskreft og en ilter form for brystkreft, og det ER kjipt å gå og være redd. På den annen side så var det falsk alarm alle tre gangene og jeg lever enda, så det er mange ting i kroppen som kan få en til å frykte kreft, men som etterhvert viser seg å være helt harmløst. Lykke til hos legen. Du kommer til å ha det mye bedre etterpå. takk for at du tok deg tid til å berolige meg Cata, jeg skal til legen imorgen og få det sjekket.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #23 Skrevet 5. oktober 2011 Du har ikke uregelmessig mens da, mange som har det på din alder..
Gullskje Skrevet 5. oktober 2011 #24 Skrevet 5. oktober 2011 Nei, du kommer ikke til å dø. har skjedd meg også, ta det med ro og stikk til lege.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #25 Skrevet 5. oktober 2011 Nei, du kommer ikke til å dø. har skjedd meg også, ta det med ro og stikk til lege. hva hadde du gullskje??
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #28 Skrevet 6. oktober 2011 Andre omstendigheter som kan føre til blod i urinen er godartet prostataforstørrelse, kraftig blæreinfeksjon og nyresten. Løping eller jogging, særlig på asfalt som gir jevne slag på blæren, kan også føre til blødninger. Disse er ufarlige, men skal alltid undersøkes for sikkerhets skyld. Godartet prostataforstørrelse tror jeg vi kan utelukke hos en jente...eller hur? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå