Gå til innhold

jeg er LIVREDD

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jente på 21 år her

Idag etter en løpetur , løpte ganske mye, da jeg ble ferdig følte jeg noe som kom ned , da jeg så på trusa var det blod :( det er ikke første gang det skjer, det har skjedd flere ganger etter trening/joggeturer, det var lyserød blod med slim. Jeg var også hos legen for en stund tilbake og hun testet meg for skjønsssykdommer, men jeg alle prøvene var negative.

Hva kan det være? er så livsredd

Videoannonse
Annonse
Gjest Setareh
Skrevet

Samme problem her, du er ihvertfall ikke alene.

Skrevet

ingen som kan svare?? jeg gråter og er kjempe redd her og skjelven :tristbla: kan det hende at jeg ikke kan få barn pga blødningene , elelr er det kreft? jeg holder på å dø av redsel

TS

Skrevet

du må ta en tur til gynekolog å få en ordentlig undersøkelse. Det kan være så mangt, men ingen her kan vite sikkert.

• Liker 1
Skrevet

Ring legevakten. De er alltid åpne og du kan få gode svar:)

Lykke til!

Skrevet

Kan det ha noen sammenheng med når du har mens?

Skrevet

Kan det ha noen sammenheng med når du har mens?

jeg har ikke mensen, det er lenge til jeg får det. men første gang jeg fikk disse blødnigene var etter trening, da jeg trener hardt. Får ikke de ved samleie. Kan det være noe annet eller er det sikkert at det er en jævla polypp?

Skrevet

Det samme skjedde med en jeg kjenner og det var kreft, i en ganske avansert fase. Hun døde innen året var omme :(

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Andre omstendigheter som kan føre til blod i urinen er godartet prostataforstørrelse, kraftig blæreinfeksjon og nyresten. Løping eller jogging, særlig på asfalt som gir jevne slag på blæren, kan også føre til blødninger. Disse er ufarlige, men skal alltid undersøkes for sikkerhets skyld.

Endret av mortem
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Ringe lege er vel det beste rådet tror jeg.

Endret av mortem
Skrevet

Det samme skjedde med en jeg kjenner og det var kreft, i en ganske avansert fase. Hun døde innen året var omme :(

Det var sikkert veldig beroligende for TS...

TS- Pust rolig og ta deg en tur til legen, sikkert ikke noe å bekymre seg for, men greit å få det sjekket opp. :)

• Liker 5
Skrevet (endret)

Enig med siste taler. Du sier jo at du har vært hos legen og kreft er jo ikke noe som dukker opp over natta akkurat, så hadde de mistenkt det så hadde de vel sett tegnene ved siste undersøkelse også. Men jeg er enig i at en ny tur til legen sikkert er smart.

Uvanlige ting er det lurt å få sjekket uansett.

Endret av Cata
Gjest Setareh
Skrevet

okei?

Skrevet

Dette skal du ta opp med legen din.

Kreft er en veldig usandsynlig diagnose i din alder. Det findes mange banale årsaker til slike symptomer du beskriver. Senk skuldrene, og bestill time hos fastlege eller gynekolog.

• Liker 1
Skrevet

Dette skal du ta opp med legen din.

Kreft er en veldig usandsynlig diagnose i din alder. Det findes mange banale årsaker til slike symptomer du beskriver. Senk skuldrene, og bestill time hos fastlege eller gynekolog.

Ts

men jeg tør ikke ta time hos legen, blir bare dårlig av å tenke på det. tenk jeg har kreft også får jeg vite det.. er ikke det best å være uviten og lykkelig? da vil jeg heller dø uten å vite at jeg skal dø, enn å bekymre meg for det :tristbla:

Skrevet

Ts

men jeg tør ikke ta time hos legen, blir bare dårlig av å tenke på det. tenk jeg har kreft også får jeg vite det.. er ikke det best å være uviten og lykkelig? da vil jeg heller dø uten å vite at jeg skal dø, enn å bekymre meg for det :tristbla:

Det er bedre å få vite det tidlig, for da kan man gjøre noe med det. Jeg tviler også veldig sterkt på at du har kreft i så ung alder. Det er sikkert fordi du trener for hardt og mye?

• Liker 1
Skrevet

Det er bedre å få vite det tidlig, for da kan man gjøre noe med det. Jeg tviler også veldig sterkt på at du har kreft i så ung alder. Det er sikkert fordi du trener for hardt og mye?

jeg vet ikek, er ganske frisk og aktiv ellers, sliter med ingenting, også er jeg så ung :( jeg vet ikke hvordan jeg skal sove inatt eller gjøre lekser, er så redd. men jeg skal bestille time hos legen, har jeg kreft så har jeg kreft, alle dør uansett :tristbla: :tristbla:

Skrevet

Eller det kan være litt sarte slimhinner, eller ufarlige cyster som sprekker, eller....

Kort sagt, det er masse ufarlige ting det kan være, men plagsomt er det likevel. Kvinn deg opp og pell deg til legen.

• Liker 1
Skrevet

Eller det kan være litt sarte slimhinner, eller ufarlige cyster som sprekker, eller....

Kort sagt, det er masse ufarlige ting det kan være, men plagsomt er det likevel. Kvinn deg opp og pell deg til legen.

jeg skal gjøre det, :tristbla: :tristbla: :tristbla: :tristbla: :tristbla: :tristbla: men jeg vil seriøst ikke dø så tidlig,håper det er ALTTTTT enn kreft, seriøst alt kan være greit, gonore herpes klamidia bare det ikke er kreft. men jeg sjekket og hadde ikke noe skjønssykdommer :( uff

Skrevet

Du er jo ikke uviten og lykkelig, du er uviten og LIVREDD!

Ring legen din og få en sjekk. Mest sannsynlig så er det ingenting! Du er ung, sjansene for kreft er ørsmå. Men siden det kan være andre ting så bør det sjekkes ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...