Gå til innhold

truseinnlegg under behandling av soppinfeksjon?


^me^

Anbefalte innlegg

jeg har et problem...etter litt bruk av truseinnleggg under graviditeten (grunnet mye utflod) har jeg pådratt meg min første soppinfeksjon..jeg har sluttet med truseinnlegg nå og har brukt bare salve på utsiden men har funnet ut at jeg burde ta en behandling med vagitorier i tillegg for å bli kvitt alt.

men blir det ikke gris av vagitorier og slik?er det ok og bruke truseinnlegg under behandlingen?

og når behandlingen er over har jeg jo fremdeles utflod, hva kan jeg gjøre med det?litt kjipt å få skitten truse etter bare 1 times bruk liksom..

noen som er kjente med dette problemet?

jeg har verken hatt soppinfeksjon eller vært gravid før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia,du burde kjøpe den pakka til Canesten som det er 1 tab i og ta den når du legger deg.Finnes pakker med flere i men de er mildere så for å sleppe det griseriet så kan du ta den sterke og bli ferdig med det.IKKE gå med dongeribukser el silketruser under behandlig,ha det luftig!!haha.For min del kan jeg ikke bruke Asan såpe,brukte det i årevis og hadde konstant sopp,slutta med den og soppen forsvant.Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,du burde kjøpe den pakka til Canesten som det er 1 tab i og ta den når du legger deg.Finnes pakker med flere i men de er mildere så for å sleppe det griseriet så kan du ta den sterke og bli ferdig med det.IKKE gå med dongeribukser el silketruser under behandlig,ha det luftig!!haha.For min del kan jeg ikke bruke Asan såpe,brukte det i årevis og hadde konstant sopp,slutta med den og soppen forsvant.Lykke til.

Prøv et truseinnlegg/bind av tøy istedet for engangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også anbefalle deg tøybind/truseinnlegg i stedenfor engangs.

Rester fra vagitoriene renner ut om morgenen. Jeg synes det kommer mindre ut etter Pevaryl enn den grusen som kommer ut etter Canesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...