Gå til innhold

Fjerne stor føflekk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en stor føflekk (5x5 kanskje...) Den er på et relativt synlig sted. Jeg hater den, den er fæl, grusom, stygg og ødelegger absolutt all selvtillit.

Så jeg vil selvsagt fjerne den, men er det slik at arret blir styggere/større en føflekken som regel? Var hos en hudlege for en del år siden og han sa det kunne bli vanskelig, men da var jeg såpass ung at jeg egentlig ikke ville gjøre så mye så jeg spurte og gravde ikke noe mer.

Er det også noen som har peiling, evt. en god kirurg å anbefale evt? Penger er ingen sak, så lenge jeg er (tilnærmet) sikret et godt resultat...

Klem triste meg med null selvtillit :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legen min henviste meg videre til kosmetiskkirurg =)

TS her:

Legen min henviste meg til en dermatolog på sykehuset, men jeg har liten tro på at han gidder å gjøre noe (i tillegg til latterlig venteliste).

Hvor stor/hvor er din føflekk? Vet du at du får den fjernet, garantert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er på størrelse med en tommelfingern negl i bredde, så kjempe svær er den ikke, men ikke akkurat liten heller og den går dybt inn i huden. Men de har sett på den og lover at den skal kunne fjernes med ett minimalt arr, så gleder meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er på størrelse med en tommelfingern negl i bredde, så kjempe svær er den ikke, men ikke akkurat liten heller og den går dybt inn i huden. Men de har sett på den og lover at den skal kunne fjernes med ett minimalt arr, så gleder meg =)

Ah, heldig der, misunner deg litt. Akkurat nå er mitt eneste mål i livet å bli kvitt den, slik at jeg kan begynne å leve... (joda, jeg vet nøyaktig hvor overfladisk det hørtes ut).

Skal du kutte den ut, eller gjør de noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt, du kan jo ikke gå rundt med et stort arr i ansiktet.

Jeg er egentlig på det stadiet hvor et stort (hudfarget) arr ikke ville plaget meg noe særlig, og det sier litt...

Hvilken klinikk skal du opereres på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) Takk, du har gitt meg litt håp her! Du kunne jo evt. oppdatert meg på hvordan operasjonen gikk og slikt? Er lenge til jeg selv (kanskje) skal i ilden :)

Å, hvor mye betaler du forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk fjernet en føflekk i ansiktet for noen år siden, den dag idag er arret såpass usynlig at jeg sliter med å huske hvilken side jeg hadde føflekken på. :fnise: Så det er håp! :)

Endret av Syløven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

400 tror jeg det var.

Er ikke før desember/januar, men hvis jeg husker det så skal jeg si ifra =)

Og det går sikkert fint for deg også, bare en måte å finne det ut. For min del vil jeg heller ha ett lyst arr enn en stor mørk flekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk fjernet en føflekk i ansiktet for noen år siden, den dag idag er arret såpass usynlig at jeg sliter med å huske hvilken side jeg hadde føflekken på. :fnise: Så det er håp! :)

Se der =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo det at føflekken er såpass stor.

Men jeg vil heller ha et lyst arr der ja! Og et lyst arr kan sminkes over, en mørk flekk kan ikke det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...