Jens Skrevet 4. desember 2003 #1 Del Skrevet 4. desember 2003 Føler att mye av fokusen på selve dagen ligger i att denne dagen skal man være på sitt aller vakreste jeg selv, skal gjøre mye jeg ellers ikke pleier å gjøre for å prøve å være så vakker og gjennomført som mulig har kjøpt meg nydelig kjole og slør, kommer til å gå til en bestemt frisør som skal gi meg en nydellig blond hårfarge, ha prøvtimer hos frisør sminkør, ha manikyr, vokse alle hår, ta st tropez tan etc.. Hva skal dere gjøre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Popelka ulogget Skrevet 4. desember 2003 #2 Del Skrevet 4. desember 2003 Hmmm...dette skal jeg gjøre for å ta meg ut best mulig på dagen med stor D: - trene masse og spise sunt (særlig de siste 4-5 månedene før dagen) - ta godt vare på håret (mao ikke farge det, kun ta noen diskrete lyse striper) -sminke meg og sette opp håret profesjonelt (booket allerede) -ta en dag på spa litt før dagen og ta ansiktsbehandling, kroppsmaske/skrubb osv (hvis jeg har råd ) -ta manikyr (hjemme, skal ikke ha noe komplisert) -stelle godt med føttene og tåneglene -drikke masse vann, ta ekstra vitaminer pluss silica for håret -slappe av innimellom med en massasje (har en lei tendens til å få ømme muskler både her og der) Det var vel det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 4. desember 2003 #3 Del Skrevet 4. desember 2003 Nå før bryllupet prøver jeg å passe litt ekstra på vekta, så den ikke skal ta noen ukontrollerte sprang den ene eller andre veien! Det gjør jeg for øvrig alltid. to uker før bryllupet skal jeg til frisør og klippe og farge håret. Dvs at jeg skal ikke klippe håret før i februar! krise når man har kort hår!!!! På selve dagen, skal jeg til frisør og bli ordent på håret. Negler og sminke fikser jeg selv. Kanke værra så vanskelig??? Får litt hjelp av forloveren min tenker jeg... Skal ikke ta sol eller no sånt. jeg er bleik..ser bare rart ut om jegskulle være brun midt på vintern :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 4. desember 2003 Glemte jo helt,skal også gå litt ned i vekt og stramme opp. Så har begynnt på diett nå (i desember!! ) trener på treningsenter og skal kjøpe meg ergometersykkel så jeg kan sykle og se på tv, istedenfor å bare sitte der!Skal jo på bikini¨ferie så det skader ikke og strammes opp litt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 4. desember 2003 #5 Del Skrevet 4. desember 2003 Dette skal jeg gjøre for å bli ekstra vakker: Nydelig kjole, slanke meg, går på ganske streng diett og trener ca 4 ganger i uka. Skal ta solarium, både for å få litt farge, men viktigst for å slippe og få eksem. Støpe negler. Farge og stripe håret. Dra til frisør og få satt opp håret og bli sminka på den store dagen. Jeg tror nok noen kommer til å få sjokk den dagen for etter jeg fikk barn, har jeg ikke brukt sminke og mest treningstøy. Og håret alltid i hestehale. Har heller ikke farga eller stripa håret mitt på evigheter. Før jeg fikk barn, brukte jeg nesten ikke sminke da og. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. desember 2003 #6 Del Skrevet 4. desember 2003 jeg skal: ta noen sol timer støpe på negler en venninne som kan brudesminke skal sminke meg er litt usikker på om jeg skal til frisøren eller hvordan vi løser håret mitt skal prøve å slanke meg litt, men ikke på grunn av bryllupet egentlig, trenger å gå ned fem kilo generelt har selvfølgelig drømmekjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 4. desember 2003 #7 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg skal : Ta sol :Sette på negler _Og sminkes og pyntes på håret på selve dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 4. desember 2003 #8 Del Skrevet 4. desember 2003 Hmmm... eg er gift, men eg gjorde følgande for å vere fin: -tok eit par soltimar (hadde eksamen ganske oppunder bryllaupet, så eg trengde litt farge) -var hos frisør på sjølve dagen (vart sminka òg der) ...hadde sjølvsagt fin kjole (synst eg) og sånn... Vil berre gi eit råd: Ikkje gjer så mykje endringar at det vert vanskeleg å kjenne dykk att, då! Det har eg opplevd - ei venninne som gifta seg vart faktisk ikkje kjent att av fleire av venene - dei trudde dei var havna i feil kyrkje! Det er jo meininga at ein skal vere seg sjølv på bryllaupsdagen òg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 5. desember 2003 #9 Del Skrevet 5. desember 2003 Man vil jo selvfølgelig ta seg flott ut når man skal gifte seg! Både jeg og brudgommen har nå "lagt oss på en slankere linje" kostmessig og har begynt å røre litt mer på oss... Sånt hjelper både på fasongen, hud, hår og generelt velvære. Og så kommer vi begge til å ta noen soltimer, men ikke så mye, det er ikke naturlig å være knallbrun på vinteren. Har vurdert selvbruningskrem, men stoler mer på fargen vi får i solarium... I tillegg skal jeg til frisør og sminkes på selve dagen, og brudgommen skal sikkert til frisøren en dag eller to før bryllupet han også. Og så skal vi jo begge ha nye klær, hjelper det og! :D Vi blir nok så vakker atte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 5. desember 2003 Er helt enig med den som sier att man ikke skal se helt annerledes ut enn vanlig. Jeg har lyst hår, og mente jeg bare ville få hårfargen penere. Ellers pleier jeg til vanlig å ha håret stramt bakover i hestehale, noe kjæresten min liker best på meg, og på selve dagen skal jeg ha håret stramt bakover, med en stoor knute ganske langt oppe. Så egentlig er det bare en forbedret/friskere versjon av meg som vises selve dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 5. desember 2003 #11 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har tenkt til å se kjempeflott ut, og har ikke tenkt til å vurdere om det blir for annerledes i forhold til hvordan jeg ser ut til vanlig. Jeg håper folk sier WOW! Jeg har derfor tenkt til å gjøre følgende: -Har valgt en kjole som er flott på meg -skal sette på falsknegler noen dager før -Har bestilt frisør/sminkør -Bruker verdens dyreste krem for å få pen hud -Sparer håret (har gjort det siden jeg ble fridd til) -Skal få ei venninne til å ta på negelakk (klarer ikke selv...) -Skal låne diamantkjede av mamma -Skal ha på store diamantøredobber og kanskje verdens dyreste diamantring (arvet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 5. desember 2003 #12 Del Skrevet 5. desember 2003 Tror jeg kommer til å bli fin uansett, jeg, siden jeg mest sannsynlig kommer til å være verdens lykkeligste og stråle som en sol hele dagen, men det er jo klart; litt ekstrapynt må til... - Slanker meg litt - Frisør og sminking på den store dagen - Solarium i forkant (men ikke sånn at det blir unaturlig mye) - Lange negler har jeg alltid så det er ikke noe styr med - Langt hår har jeg alltid hatt så det trenger jeg heller ikke styre med - Skal ha på meg et enkelt smykke i gull og diamanter formet som et hjerte. (Hvis jeg får det i julegave hos min kjære, ja, men det er jeg 98% sikker på... Hehe!) og matchende øredobber som jeg kjøper etter jul. - Ja, og så håper jeg at jeg finner den perfekte kjolen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 5. desember 2003 #13 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg skal gjøre litt små ting for å bli vakker. Driver å slanker meg litt, har allerede godt ned endel i cm, veier meg ikke siden jeg trener endel vekter noe som gjør at man nødvendigvis ikke får ned i vekt. Men i cm har jeg gått ned rundt lår, midje, armer, rygg. Har fortsatt ca 3 kg igjen (mest på mage og rygg). Trener så ofte jeg får tid. Spiser sunt (prøver iallefall). Skal støpe negler et par dager før bryllup. Skal ta pedikyr, ansiktrens, voksing av hår. Farge håret, farge vipper og bryn, samt nappe bryn. Sette opp håret hos frisør på bryllupsdagen. Har ikke bestemt meg for om jeg skal sminke selv eller få en proff til det. Tar jevlig sol grunnet eksem. Går mye turer. Kjøpe meg sexy undertøy og nattøy. Bør egentlig ta en fuktighetskur, plaget med tørr hud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 5. desember 2003 #14 Del Skrevet 5. desember 2003 .......Negler og sminke fikser jeg selv. Kanke værra så vanskelig??? NEI! Det er det heller ikke:) Jeg kan jo anbefale å kjøpe noen litt "glossy magasin" som omtaler/beskriver/forklarer hvordan man fest sminker seg. Så tar du og forlover'n din en lørdag eller en annen fridag, festsminker deg for å sjekke OM det blir bra.....så er det bare å finpusse på selve dagen *S* Man "prøvegår" jo håret/frisyren FØR bryllupet...hvorfor ikke sminken også?? Selv er jeg så heldig å ha en venninne som er make-up artist og "får" sminke + manikyr som en liten gave av henne (Hun sminker også min forlover) Og ja.....fra i januar så MÅÅÅ jeg på slankekur!!! (måmåmåmåmåmå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marit Skrevet 5. desember 2003 #15 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg skal selvsagt ha en nydelig kjole da!! Skal slanke meg en god del, ikke baaare pga. brylluppet da, men for helsas skyld! Har begynt allerede nå og holdt på et par uker! Skal få støpt negler! Gå til frisør og få satt det opp! Sparer som en gal nå da, hadde det kjempekort i sommer da jeg fikk barn nummer to:) Skal faktisk opperere maven min nå på nyåret(ikke pga. bryllupet da men..Har blitt litt ødelagt den maven etter to svangerskap og jeg får det dekt :blunke: ) Ta litt sol skal jeg også vist jeg det ikke blir en nydelig sommer først slik at man slipper da Kanskje ta en skikkelig hudpleie time og få stelt seg litt ekstra godt for velværens skyld liksom! Gleder meg jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå