Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
21 minutter siden, globalagogo skrev:

Jeg vil også ha det sånn :) Neste skoleår skal jeg IKKE ha deltidsjobb! Kun jobbe ferier! Får håpe det går :) Er lei av å bli ringt og mast på, lei av å aldri har fredags- og lørdagskveldene fri, og lei av å få dårlig samvittighet for å ikke rekke alt. 

Jeg starter lesingen nå, har vært ute og fått litt solskinn i fjeset og ryddet litt hjemme :) En måned til første eksamen...

Jeg har 4 deltidsjobber, som til sammen utgjør 100%, så jeg burde virkelig være mer stressa :P Men jeg jobber dog best under press, så når tårene begynner å sprette - da gjør også effektiviteten sitt fremstøt!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, Poppie skrev:

Jeg har 4 deltidsjobber, som til sammen utgjør 100%, så jeg burde virkelig være mer stressa :P Men jeg jobber dog best under press, så når tårene begynner å sprette - da gjør også effektiviteten sitt fremstøt!

:eeeh:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er verdens dårligste student dette semesteret! Får lyst til å legge meg ned i fosterstilling bare av å tenke på alt jeg burde ha gjort:bond:

Vurderer å bestille meg en time hos SiO rådgivning. Noen som har noen erfaringer?
Føler ikke at jeg får hverdagen til å gå rundt for tiden. Har glemt/utsatt å betale noen regninger så jeg har fått purring, ikke fått satt opp alle møblene mine osv. Ikke noe krise noe av det. Men føler ikke jeg har kontroll på hverdagen min lenger.

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som jeg må bruke hele natten til å lese. Jeg MÅ komme i boks med dette i dag, ellers får jeg en så dårlig følelse over min egen arbeidsinnsats og vil ligge etter leseplanen. Jeg har en legetime i morgen kl 07.30, så tipper morgendagen blir hard etter å ha vært oppe i natt. Mulig jeg skal prøve å kjøre en all-nighter. Heldigvis krever ikke studieaktivitetene i morgen formiddag full konsentrasjon. 

Anonymkode: cf350...971

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så, hvor mange her er det som bruker søndagen i dag på å lese? 

Jeg skulle ha gjort det, men har sittet foran tv-en hele dagen. Ugh, blir så oppgitt over meg selv!

Anonymkode: 38c36...0e1

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som jeg må bruke hele natten til å lese. Jeg MÅ komme i boks med dette i dag, ellers får jeg en så dårlig følelse over min egen arbeidsinnsats og vil ligge etter leseplanen. Jeg har en legetime i morgen kl 07.30, så tipper morgendagen blir hard etter å ha vært oppe i natt. Mulig jeg skal prøve å kjøre en all-nighter. Heldigvis krever ikke studieaktivitetene i morgen formiddag full konsentrasjon. 

Ser ut som dette var en god plan. Nå har jeg lagt 5 effektive timer bak meg og kommer til å være oppe resten av natten. Jeg kjenner likevel trettheten komme snikende inn. Jeg vet at jeg kommer til å føle meg så mye bedre i morgen når dette er unnagjort, så da får jeg heller bare holde ut. 

• Liker 1
Gjest ClickB4it
Skrevet
15 timer siden, Poppie skrev:

Sånn tenker jeg om mine tidvise gråtetokter også. Det ser skikkelig stygt ut når det holder på, men for en arbeidsinnsats som kommer i kjølvannet!

Skrevet
15 minutter siden, ClickB4it skrev:

Sånn tenker jeg om mine tidvise gråtetokter også. Det ser skikkelig stygt ut når det holder på, men for en arbeidsinnsats som kommer i kjølvannet!

Ikke sant :fnise: Stresset tok meg i morges, så nå har jeg faktisk skrevet en hel oppgave (før 09.30!) OG sendt en lang mail til veilederen min ang noe som har plaget meg lenge.

• Liker 2
Gjest ClickB4it
Skrevet
3 minutter siden, Poppie skrev:

Ikke sant :fnise: Stresset tok meg i morges, så nå har jeg faktisk skrevet en hel oppgave (før 09.30!) OG sendt en lang mail til veilederen min ang noe som har plaget meg lenge.

Flinkis!

Gjest Linaria
Skrevet

Æsj, jeg jobber også best under press eller når jeg har masse å gjøre, og akkurat nå har jeg ferie og det er såpass lenge til eksamen at det ikke er noe umiddelbart behov for å lese, så jeg har ikke gjort noe på lenge nå. Reiser bort i ti dager og har eksamen den 20. april (muntlig, 20% av karakteren), så jeg burde begynne å lese snart... 

Gjest Linaria
Skrevet
5 minutter siden, Poppie skrev:

Imponerende!

AnonymBruker
Skrevet

Har sittet foran macen i snart en time, og har skrevet hele fire ord i word. Oppgaven skal leveres i kveld, og skal være på 1000 ord. Absolutt ikke mye, men et krevende tema jeg virkelig ikke kan noe om. 

Anonymkode: be06f...bf7

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sittet foran macen i snart en time, og har skrevet hele fire ord i word. Oppgaven skal leveres i kveld, og skal være på 1000 ord. Absolutt ikke mye, men et krevende tema jeg virkelig ikke kan noe om. 

Har du prøvd å disponere oppgaven?

Mitt beste tips er å ta seg en kopp te/kaffe/whatever og lage et tankekart/idemyldring. 

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Pottah skrev:

Har du prøvd å disponere oppgaven?

Mitt beste tips er å ta seg en kopp te/kaffe/whatever og lage et tankekart/idemyldring. 

Lykke til!

Har ikke begynt å se på det engang ettersom jeg er så ræva i temaet, og generelt faget. Tenkte å lage meg en kopp te og lage tankekart, takk for tipset!

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke begynt å se på det engang ettersom jeg er så ræva i temaet, og generelt faget. Tenkte å lage meg en kopp te og lage tankekart, takk for tipset!

Bare hyggelig.

Lykke til! Heier på deg :hoppe:

Gjest Ukjenten
Skrevet
Et øyeblikk siden, Pottah skrev:

Bare hyggelig.

Lykke til! Heier på deg :hoppe:

Tusen takk!!

(Skjønner ikke hvorfor de andre postene mine har blitt anonyme?? hmm..)

Gjest ClickB4it
Skrevet

Når dere venter på tilbakemelding på oppgaveutkast, hva gjør dere i mellomtiden?

Gjest Ukjenten
Skrevet
2 minutter siden, ClickB4it skrev:

Når dere venter på tilbakemelding på oppgaveutkast, hva gjør dere i mellomtiden?

Tar meg en velfortjent pause med en kopp te og en god TV-serie/film :bolledeig:

AnonymBruker
Skrevet

Det verste med å være student må være den konstante dårlige samvittigheten man har når man ikke leser. :icon_frown:

• Liker 11
Gjest Ukjenten
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det verste med å være student må være den konstante dårlige samvittigheten man har når man ikke leser. :icon_frown:

Signerer denne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...